Drukarka zmienia kolor wydruku

Data: 2013-04-12 14:36:55
Autor: dcim24
Drukarka zmienia kolor wydruku
Witam,
Problem: Drukarka Brother 145c zamiast koloru czarnego drukuje zielony lub niebieski zamiast czarnego.

Zastosowane pojemniki z atramentem to zamienniki. Sprawdzałem, w pojemniku z czarnym atramentem jest czarny atrament. Wydruki dobrej jakości, brak jakichkolwiek problemów, drukarka poprawnie wykrywa wszystkie kolory/zmiany kolorów. Prawidłowo odbywa się czyszczenie wkładów. Dla spokoju sumienia przeinstalowałem partycję systemową ze starymi sterownikami (zawiera tylko stałe oprogramowanie) - również ten sam problem. Jeżeli na wydruku wybieram czarny kolor czcionki (nie automatyczny), to nadal kolor jest niebieski.

W sumie nie przeszkadza mi to za bardzo, ale nie rozumiem, co siÄ™ dzieje i mnie to gryzie.
dcim

Data: 2013-04-13 09:06:43
Autor: sebcio
Drukarka zmienia kolor wydruku
W dniu 2013-04-12 14:36, dcim24 pisze:
Drukarka Brother 145c
Stawiam że jednak może być coś ze sterownikami. Czy działała dobrze poprzednio na tych samych sterach??? Niby sprawdzałeś ale czy na pewno nie pomieszałeś kartridży?? A może źle są napełnione???

Data: 2013-04-13 09:32:10
Autor: dcim24
Drukarka zmienia kolor wydruku
Sprawdzałem poprawność napełnienia kartridży i sterowniki, na których chodziła dobrze.
I przy tym wszystkim drukarka pracuje tak, jak powinna - rozpoznaje kartridże, ich wymianę, brak, wydruki nie mają defektów, działa czyszczenie głowic, zarówno czarnych jak i kolorowych

Data: 2013-04-13 09:37:47
Autor: nom

Użytkownik "dcim24" <dcim24@gmail.com> napisał w wiadomości news:kk8v5b$hng$1node2.news.atman.pl...
Witam,
Problem: Drukarka Brother 145c zamiast koloru czarnego drukuje zielony lub niebieski zamiast czarnego.

A stronÄ™ testowÄ… (o ile posiada) jak drukuje?

Data: 2013-04-13 10:27:18
Autor: sebcio
W dniu 2013-04-13 09:37, nom pisze:

[...]

Problem dotyczy jednej aplikacji, czy kilku, może coś jest poustawiane np. jakaś zamiana kolorów drukowania??? Spróbuj z kilku rożnych aplikacji podrukować coś

Data: 2013-04-13 12:07:36
Autor: animka
W dniu 2013-04-13 10:27, sebcio pisze:
Witam,
Problem: Drukarka Brother 145c zamiast koloru czarnego drukuje zielony
lub niebieski zamiast czarnego.

Może jakiś tusz (czarny?) się konćzy i drukarka robi takie numery.

--
animka

Data: 2013-04-13 12:16:17
Autor: dcim24
Drukarka zmienia kolor wydruku
Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone,  nic nie brakuje
A stronÄ™ testowÄ… (o ile posiada) jak drukuje?

Data: 2013-04-13 12:32:37
Autor: BQB
W dniu 2013-04-13 12:16, dcim24 pisze:
Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone,  nic
nie brakuje
A stronÄ™ testowÄ… (o ile posiada) jak drukuje?

Ale spróbuj test zrobić bezpośrednio z drukarki, wtedy będzie wiadomo, czy problem sprzętowy, czy programowy.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-04-13 13:19:09
Autor: dcim24
Drukarka zmienia kolor wydruku
Zrobiłem wydruk prosto z drukarki, problem utrzymuje się. Na zdrowy rozum coś mu się być nie tak z kartridżami

Data: 2013-04-13 14:09:11
Autor: BQB
W dniu 2013-04-13 13:19, dcim24 pisze:
[...]

A jak drukujesz na niebiesko coś, to jest na niebiesko? Jeśli tak, to czarny tusz prawdopodobnie jest przeterminowanym leżakiem magazynowym, lub był wystawiony bardzo długo na światło słoneczne i nastąpił częściowy rozkład.

--
Smart PowerBank
www.idea4tec.pl

Data: 2013-04-13 14:26:27
Autor: Kamil
Użytkownik "dcim24" napisał:

Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone,  nic
nie brakuje
> A stronÄ™ testowÄ… (o ile posiada) jak drukuje?

Czy Ty czytasz odpowiedzi? Widzisz jak wyglÄ…da cytowanie?

Data: 2013-04-15 15:53:24
Autor: dcim24
W dniu 2013-04-13 14:26, Kamil pisze:

Czy Ty czytasz odpowiedzi? Widzisz jak wyglÄ…da cytowanie?
Przpraszam za top-posting

Data: 2013-06-25 08:35:51
Autor: Poldek
dcim24 wrote:
Zamiast tekstu czarnego drukuje niebieski. Kartridże sprawdzone,  nic
nie brakuje
A stronÄ™ testowÄ… (o ile posiada) jak drukuje?

Wsadź oryginalne kartridże z tuszem.

Drukarka zmienia kolor wydruku