Drukarki powystawowe

Data: 2021-05-04 21:31:34
Autor: Irokez
Drukarki powystawowe
W dniu 2021-05-04 o 21:19, Grzegorz pisze:
na Allegro wypatrzyłem taką drukarkę https://allegro.pl/oferta/urzadzenie-wielofunkcyjne-hp-envy-5640-8763775072 i chciałbym ją kupić do okazjonalnego druku czarnym tuszem [ w instrukcji jest podane że ona także będzie pracowała z jednym kartydzem - czy w ogóle warto ją kupować ??

Do okazjonalnego to laserową.

--
Irokez

Data: 2021-05-04 21:47:51
Autor: Grzegorz
Drukarki powystawowe
Do okazjonalnego to laserową.

Niestety - ale nie mam tyle $$ na kupno ani miejsca na nią :(

Data: 2021-05-05 00:46:26
Autor: Marcin Debowski
Drukarki powystawowe
On 2021-05-04, Grzegorz <brudas25@interia.pl> wrote:
Do okazjonalnego to laserową.

Niestety - ale nie mam tyle $$ na kupno ani miejsca na nią :(

Podstawowe laserowe nie są duże - gabarytowo podobnie jak ta, którą wybrałeś, jeśli nie mniejsze. Cenowo, poniżej 400zł dostaniesz (ze 2-3 modele HP i coś tam Xeroxa). A tu masz na dzień dobry ca 200zł za drukarke, z tuszem i transportem. Tusz będziesz dokupywał, bo przy okazjonalnym pewnie kiedyś zaschnie. Laserówka, masz szanse i to spore nie dokupić już nigdy niczego, jeśli to naprawdę okazjonalne drukowanie. Mi przy druku ze 2x na tydzień po parę stron, tonery startowe starczały na ca 2 lata (Brother, Samsung).

--
Marcin

Drukarki powystawowe