Drukarki termiczne a termotransferowe

Data: 2011-12-17 21:12:15
Autor: Yakhub
Drukarki termiczne a termotransferowe
Witam.

Poszukuję metody na wydruk tabliczek znamionowych.

Idealną  metodą  do tego celu jest wydruk termotransferowy. Sęk w tym,
że  tabliczki  są  potrzebne  w małych ilościach (góra kilkadziesiąt w
miesiącu), a koszt odpowiedniej drukarki jest nieco zaporowy.

Mam do dyspozycji drukarkę Zebra LP 2824 (termiczna).
Wiem, że istnieje też bliźniaczy model TLP 2824 (termotransferowa).

Czy  różnić  się  one  będą  tylko  tym,  że jedna z nich ma dodatkowo
podajnik  folii  barwiącej,  czy  też  może  głowica drukująca ma inną
konstrukcję?

W  tej  drukarce,  którą  mam od biedy metodą kombinatorską dałoby się
przez  głowicę  przepuścić  taśmę z etykietami i folią barwiącą... Ale
czy to zadziała? Czy przy okazji nie zniszczę drukarki?

Przyznaję się, że w życiu z termotransferem nie miałem do czynienia.

--
Pozdrowienia,
 Yakhub

Drukarki termiczne a termotransferowe