Drukarki & tusze z chipami

Data: 2011-01-01 22:22:36
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
Jak wiadomo nowe modele Drukarek Canon [ od IP3300 w górę ] i Epson mają tusze z chipami które w zamyśle producenta miały uniemożliwić korzystanie z zamienników, ale jak wiadomo zamienniki są dostępne, [ niektóre nawet z chipami , tylko że są  trochę droższe ] a bez chipów wymagają przełożenia tego chipa z oryginałów przez co drukarki czasem strajkują  i nie chcą drukować, ale i na to są sposoby, chciałbym was się zapytać jak z tym radzicie, czy kupujecie oryginalne tusze [ które jak wiadomo nie są tanie ] czy zamienniki z tuszem czy bez i jakiej firmy, i jak zmuszacie drukarki do drukowania po przełożeniu chipa z oryginału do zamiennika ??

Ps. Czy HP i Lexmark [ także drukarki laserowe ] nie mają teraz tych zabezpieczeń w postaci chipów i czy  można je przełożyć z tonera oryginalnego do zamiennika lub napełniać nowym tonerem a potem drukarkę oszukać, i podobnie w przypadku drukarek atramentowych, czy można napełniać te kartyze i oszukać drukarkę lub czy są zamienniki z chipami lub bez a chip też trzeba przełożyć ??
Jedyna firma która produkuje drukarki bez zabezpieczonych chipami tuszy to Brotcher, choć najnowsze modele mogą już mieć takie zabezpieczenia, choć sam nie wiem czy mają i chętnie chcę się dowiedzieć

Za info, Dzięki i Wszystkiego Najlepszego w nowym 2011 Roku

Data: 2011-01-01 22:44:08
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Gupik" napisał:

Jedyna firma która produkuje drukarki bez zabezpieczonych
chipami tuszy to Brotcher,

Litości...

choć najnowsze modele mogą już mieć takie zabezpieczenia, choć sam nie wiem czy mają i chętnie chcę się dowiedzieć

To raczej nie tutaj. Tydzień temu przewinął się tu wątek pt. "Wytnij chip", w którym postawiono to samo pytanie, dotyczące kartridży typu LC980/LC110 do drukarek Brother. Oprócz komentarzy dotyczacych Canonów i HP (oraz tradycyjnego trollingu) żadnej odpowiedzi się nie doczekałem. Może po nowym roku ktoś przytomny tu zajrzy, bo na forach tradycyjnie - bełkot nie na temat, więc odpowiedzi nadal nie znam. Bo ciężko za taką uznać opisy "New chip" w aukcjach na (za przeproszeniem) Allegro.

JoteR

Data: 2011-01-01 23:07:20
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-01 22:44, JoteR pisze:
  Bo ciężko za taką uznać opisy "New
chip" w aukcjach na (za przeproszeniem) Allegro.

30-go zamówiłam sobie tym razem tusz niebieski LC980 ( bo wyskakuje komunikat,że mało niebieskiego). W Sylwestra dostałam maila, że w Komputroniku, w Sadyba Best Mall już mogę odebrać. Tusze-zamienniki droższe niż na Allegro, ale drukarka bardziej chroniona przed wylaniem tuszu.

Szczęśliwego Nowego Roku!

--
animka

Data: 2011-01-02 13:43:21
Autor: Rysio
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-01 23:07, animka pisze:
jakiś opis powinien być.
"

"

Sie usmialem wiarygodny sklep .

Data: 2011-01-02 15:31:01
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 13:43, Rysio pisze:
W dniu 2011-01-01 23:07, animka pisze:
jakiś opis powinien być.
"

"

Sie usmialem wiarygodny sklep .

No dobra, niech Ci będzie!
Mnie tam ten sklep pasuje, bo sobie odbieram dobry produkt osobiście (wybieram sobie sklep w którym chcę odebrać, a więc blisko domu) i bez jakiejś opłaty pocztowej z kosmosu.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 11:56:36
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
to prawda że jeszcze nie wszyscy są przytomni, poczekajmy troche.

ps. a jak sobie radzicie z Canon,ami i innymi drukarkami które mają zachipowane tusze ??

prosi się o pisanie prawdy, no i jakie zamienniki kupujecie.

Data: 2011-01-07 16:23:12
Autor: Mich@l
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 11:56, Gupik pisze:

ps. a jak sobie radzicie z Canon,ami i innymi drukarkami które mają
zachipowane tusze ??

Radzimy sobie w taki sposób że ich nie kupujemy. Po co nabijać kabzę producentom stosującym godzące w klientów praktyki?

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2011-01-02 13:32:45
Autor: Roman
Drukarki & tusze z chipami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ifo77m$aa6$1inews.gazeta.pl...
"Gupik" napisał:

[...]

Dostałeś odpowiedź na temat tuszów Brotchera że do tych modeli stosuje się naboje z atramentem oryginalne lub zamienniki.Nie słyszałem by ktoś chciał ponownie napełnić nabój z atramentem, są one po prostu tanie, ale jak padnie głowica to drukarka do wymiany.Inni producenci drukarek mają też takie modele.

Chipami zabezpiecza się kartridże przed ponownym napełnieniem atramentem.

Przy zakupie tuszu dla konkretnego modelu drukarki dostaje się w zestawie dokładną instrukcję, min. jak poradzić sobie z chipami.

Można udać się też do sklepiku z tuszami i tam napełnią go nam fachowcy, samodzielne napełnianie tuszy przy braku doświadczenia może skończyć się np. niebieskim sufitem.

Tutaj  jest wszystko co drukarki potrzebują

http://www.agawa.pl/
http://www.olinex.pl/

Data: 2011-01-02 13:54:48
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Roman" napisał:

Dostałeś odpowiedź na temat tuszów Brotchera

Litości... to jakaś epidemia? Brotherach!

że do tych modeli stosuje się naboje z atramentem oryginalne lub zamienniki.

Eureka! W życiu bym na to nie wpadł. Ale co z tym chipem? Jest czy nie ma?

Chipami zabezpiecza się kartridże przed ponownym napełnieniem atramentem.

Kartridże, czyli nie "naboje"? Bo ja w swoich "nabojach", zwanych przez producenta "kartridżami" żadnego chipa nie widzę. Zatem co z tym chipem? Jest czy nie ma?

Przy zakupie tuszu dla konkretnego modelu drukarki dostaje się w zestawie dokładną instrukcję, min. jak poradzić sobie z chipami.

Ale czy i gdzie jest ten chip?

samodzielne napełnianie tuszy przy braku doświadczenia może skończyć się
np. niebieskim sufitem.

Jestem wdzięczny za ten wykład, ale laikowi takiemu jak ja wyjaśnił on zgoła niewiele odnośnie ewentualnej obecności chipów w Brotherach. Jest czy nie ma?

JoteR

Data: 2011-01-02 23:41:43
Autor: Worfik
Drukarki & tusze z chipami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ifpss6$bcn$1inews.gazeta.pl...
"Roman" napisał:

Jestem wdzięczny za ten wykład, ale laikowi takiemu jak ja wyjaśnił on zgoła niewiele odnośnie ewentualnej obecności chipów w Brotherach. Jest czy nie ma?

JoteR

Nie ma.

Data: 2011-01-02 23:54:45
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Worfik" napisał:

Jestem wdzięczny za ten wykład, ale laikowi takiemu jak ja wyjaśnił
on zgoła niewiele odnośnie ewentualnej obecności chipów w Brotherach.
Jest czy nie ma?

Nie ma.

Dzięki. Zatem mogę przyjąć, że ten
http://xallegro.pl/10-x-brother-lc1100-lc-1100-lc980-dcp-195c-375-395-i1387581493.html
pisząc, iż sprzedawane przezeń kartridże LC1100/LC980 "MAJĄ NAJNOWSZE CHIPY" oraz "Każdy kartridż ma CHIP, który jest niezbędny do drukowania. Chip jest najnowszej, piątej generacji."
nie odbiegał od średniej na (za przeproszeniem) Allegro, czyli łgał w żywe oczy?

JoteR

Data: 2011-01-03 00:49:59
Autor: Roman
Drukarki & tusze z chipami

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ifqvnk$68k$1inews.gazeta.pl...
"Worfik" napisał:

[...]

Piękna aukcja 10 wspaniałych orginalnych kartridży Brothera LC980 w cenie 26 zł za komplet, jest to mniej niż pojedynczy kolor( 40 zł w Komputroniku) nie wspominając o dużym czarnym (75zł)
Na całe szczęście dla twojej drukarki aukcja już się zakończyła.
Nie takie cuda na Allegro odchodzą.

Data: 2011-01-03 01:10:04
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Roman" napisał:

Na całe szczęście dla twojej drukarki aukcja już się zakończyła.

Jeśli uważasz mnie za głupka, to napisz to wprost, zamiast okrężną drogą, sugerując iż powstał mi w głowie niedorzeczny pomysł, aby tam coś kupić.

Nie takie cuda na Allegro odchodzą.

No, ale dla wielu ten bazar to wyrocznia.
Tym niemniej - co z tymi chipami? ;->

JoteR

Data: 2011-01-04 22:42:51
Autor: Worfik
Drukarki & tusze z chipami
Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości news:ifr453$gjo$1inews.gazeta.pl...
"Roman" napisał:

[...]

Mam brothera na tusze 980. Z zewnatrz sam plastik. Gdyby mialby byc jakis chip wmontowany, musialyby byc jakies zlacza do chipa. A jedynym wyjsciem z tuszu jest maly okragly zaworek otwierajacy sie po wlozeniu tuszu do drukarki. Nie jestem "lajkonikiem", ale tak chipow sie na pewno nie laczy.

Data: 2011-01-05 17:35:45
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
[...]
a czy pojemniki w Btotherach są przezroczyste jet te w Canonach i widać ile jeszcze zostało tam tuszu ??

Data: 2011-01-03 00:51:13
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 23:54, JoteR pisze:
"Worfik" napisał:

[...]

Wstawił zdjęcia oryginalnych tuszy, natomiast na jednym obrazku jest chyba ten, który faktycznie wysyła. Co o tym sądzisz?
Ponadto jest tam taki tekst:
NASZE TUSZE POSIADAJĄ CERTYFIKAT ISO 9001,9002
POSIADAJĄ GWARANCJĘ 24 MIES. !!!!!
FABRYCZNIE NOWE
MAJĄ NAJNOWSZE CHIPY I DZIAŁAJĄ Z KAŻDĄ DRUKARKĄ
CHIP POKAZUJE AKTUALNY POZIOM TUSZU !!!!!
GOTOWE DO NATYCHMIASTOWEGO UĹťYTKOWANIA

To oznacza, że te czipy to jest to co wskazuje poziom tuszu. Dlatego moja drukarka już "się drze", że mało niebieskiego. W takim razie w oryginałach czipy są - jeśli o to chodzi.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-03 01:10:12
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
"Worfik" napisał:

[...]

A to jeden z komentarzy:
Nie kupujcie tego badziewia. Z 5 -3 trafione.Powodzenia w biznesie Mc-Kom...
http://allegro.pl/show_user.php?uid=14823650&type=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neg

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 15:20:14
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 13:32, Roman pisze:
Dostałeś odpowiedź na temat tuszów Brotchera

Litości!
Brothera!

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 15:36:35
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 13:32, Roman pisze:
Tutaj  jest wszystko co drukarki potrzebują

http://www.agawa.pl/

Tusze o wiele droĹźsze niĹź w Komputroniku!

http://www.olinex.pl/

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 18:46:55
Autor: Roman
Drukarki & tusze z chipami

Użytkownik "animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
W dniu 2011-01-02 13:32, Roman pisze:
Tutaj  jest wszystko co drukarki potrzebują

http://www.agawa.pl/

Tusze o wiele droższe niż w Komputroniku!

http://www.olinex.pl/

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Czy piszesz o orginalnych tuszach Brother LC 980

Tusze można znaleś jeszcze taniej niż w Komputroniku,
http://www.camino.pl/produkty,58,tusze-oryginalne,~,cena-rosnaco,Brother,9999,1.html
http://www.komputronik.pl/index.php/category/3457/Brother.html
http://www.olinex.pl/store.php?page=2&cat_id=134

w przypadku urządzeń Brother kupujemy 3xkolor plus duży czarny
komlet tuszy w olinex161 zł
komutronik 191 zł
camino 141 zł

Zamienniki są w cenie około 10zł za kolor występuje też wersje duża za 20 zł

Ciekawą propozycją są drukarki HP Advantage, występują w kilku wersjach
eksplatacja wychodzi najtaniej

Szczęśliwego Nowego Roku!
Roman

Data: 2011-01-02 10:59:54
Autor: Czesławek
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-01 22:22, Gupik pisze:
[...]

Pod koniec poprzedniego roku kupiłem sobie Brother DCP-J715W i mogę powiedzieć, że tusze nie maja chipów. Kupując tą drukarkę kierowałem się głównie ceną i bezproblemowością dostępu do alternatywnych tuszy.

Pozdrawiam
Czesławek

Data: 2011-01-02 14:03:27
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Czesławek" napisał:

Pod koniec poprzedniego roku kupiłem sobie Brother DCP-J715W
i mogę powiedzieć, że tusze nie maja chipów.

O, wreszcie coś konkretnego, dzięki.

Kupując tą drukarkę kierowałem się głównie ceną i bezproblemowością dostępu do alternatywnych tuszy.

Ten model też używa LC1100, prawda? Ja zaryzykowałem zakup ActiveJet, ale z powodu że Brother daje w zestawie z drukarką pełne kartridże a nie "startowe", jeszcze nie miałem okazji wymieniać kolorów. Stąd moje wątpliwości w kwestii owych tajemniczych chipów.

JoteR

Data: 2011-01-02 14:13:14
Autor: Czesławek
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 14:03, JoteR pisze:
[...]

Prawda. Podobno zamiast LC1100 można włożyć też LC980 ale tego jeszcze nie próbowałem.

Pozdrawiam
Czesławek

Data: 2011-01-02 14:28:31
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Czesławek" napisał:

Podobno zamiast LC1100 można włożyć też LC980 ale tego jeszcze nie próbowałem.

A to nie jest to samo? Bo w tych oznaczeniach to jakiś bajzel jest. Do mojej były dołączone LC980, wg instrukcji mają pasować LC980/LC1100, zaś czarny, który już wymieniłem ma oznaczenia BLC61/BLC38, BLC67/BLC980 i BLC 1100. Natomiast te ActiveJet, które kupiłem jako "LC1100/980" mają oznaczenie AB-1100 i ponoć "zastępują Brother LC65/LC1100". Istna wieża Babel, ale grunt, że tanie i bez chipów ;-)

JoteR

Data: 2011-01-02 15:40:21
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
"Czesławek" napisał:

[...]

Zobacz ceny w Komputroniku. Tusz już sprawdzony przeze mnie. Drukowałam sporo zdjęć, więc na początku szybko tusz się kończył i musiałam dokupić.
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/QWNjdXJhJTIwYXRyYW1lbnQlMjB6YXN0JUM0JTk5cGN6eSUyMEJyb3RoZXIlMjBMQzk4MA==/category/1/

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 16:16:55
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

Zobacz ceny w Komputroniku. Tusz juĹź sprawdzony przeze mnie.
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/QWNjdXJhJTIwYXRyYW1lbnQlMjB6YXN0JUM0JTk5cGN6eSUyMEJyb3RoZXIlMjBMQzk4MA==/category/1/

Dzięki, ale raczej nie. W opisie nie ma wymienionego mojego modelu,
co może być przyczyną nieporozumień przy ewentualnej reklamacji.
No i blisko trzykrotnie droĹźszy ;->

JoteR

Data: 2011-01-02 16:40:41
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 16:16, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

A pisałeś, że LC1100/LC980 Twoja drukarka używa.
Patrzyłam na te tusze activejet, ale różnica w cenie nie była rewelacją.
Podaj linka jak możesz i napisz czy odebrałeś osobiście, czy przez listonosza :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 17:07:23
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

A pisałeś, że LC1100/LC980 Twoja drukarka używa.

Bo używa. I ja wiem, że te podane przez Ciebie Accury pasowałyby do mojej. Ale w razie draki dialog wyglądałby mniej więcej tak:

- Panie, te tusze Accury w ogóle nie drukują, a czarny to wręcz mi wylał!
- A w jakiej drukarce?
- A w Brother MFC 295CN.
- A gdzie tu jest napisane, że pasują do tego modelu? Do widzenia się z panem i następny proszę!

Patrzyłam na te tusze activejet, ale różnica w cenie nie była rewelacją.
Podaj linka jak możesz i napisz czy odebrałeś osobiście, czy przez listonosza :-)

http://www.dodrukarki.pl/c/pl/49_261_2877/2/1/0/long/brother+lc980.html
Tu co prawda okazało się, że na pudełku również nie ma mojego modelu, ale skoro sprzedawca w opisie deklaruje, że pasują do MFC-295, to w razie draki rozmowa będzie inna ;->
Natomiast co one są warte, okaże się za jakiś tydzień, jak mi żółty zdechnie do szczętu.
I oczywiście, że przez listonosza, nie mam zamiaru ganiać się z kurierami po mieście. Zresztą tej zimy PP udowodniła, że państwowe nie musi być gorsze od rzekomo prężnych prywatnych firm kurierskich, które w grudniu dały ciała na całej linii ;->

JoteR

Data: 2011-01-02 17:54:30
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 17:07, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Jak podałam linka do tuszy mojej MFC 250C, a pewnie i do swojej byś znalazł.

[...]

O dzięki Ci Panie!
Zapisałam sobie stronę z zakładkach. Jak zaczniesz korzystać z tego tuszu to napisz czy godny uwagi, czy wszystko ok. Ja narazie tusz mam, ale powoli zdycha niebieski. Jutro idę do Komputronika odebrać/kupić ten niebieski.

[...]

Przy tej cenie tuszy (jesli dobre) to warto zamówić przesyłkę do domu.
Z tym, że u mnie jest tak, że i tak musze zasuwać na pocztę i długo czekać w kolejce. Listonosz zostawia avizo w skrzynce i good bay.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 17:56:33
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
[...]

Jeszcze mi się przypomniało: zażyczyłeś sobie fakturę?
Wtedy w razie czego masz atut w ręku :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 18:03:24
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

Jeszcze mi się przypomniało: zażyczyłeś sobie fakturę?

Nie, ale i tak przysłali. Jeszcze ze starym VAT-em ;->
Firma wygląda O.K., w niedzielę świąteczną zamówiłem, w poniedziałek wysłali, we wtorek listonosz przyniósł. Natomiast co do tuszy - się okaże.

JoteR

Data: 2011-01-02 18:14:53
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:03, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Jak kiedyś napiszesz czy warto tych tuszy używać to też będę w tym sklepie kupowała :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 18:38:42
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika to mogłaś wziąć tą drukarkę i z nią zajść do nich, lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu zaproponowali tusze AvtiveJet,a, i byś nie miała problemu z tuszami, a tak jak kupujesz na Allegro jakieś wynalazki to co się dziwisz że drukarka padła.

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

Data: 2011-01-02 20:08:00
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika to mogłaś wziąć tą drukarkę i
z nią zajść do nich,

Ty naprawdę gupik jesteś :-)

  >lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu
zaproponowali tusze AvtiveJet,a,

A po co mam pokazywać. Czy ja w opisie i na obrazku nie widzę?
Jutro zapytam w Komputroniku czy mają tusze ActivejJet i po ile.
Raczej już będę korzystała z tego sklepu do którego linka podał JotteR.

  >i byś nie miała problemu z tuszami,

Nie mam już problemu z tuszami. Mam jeszcze oryginały od drukarki. Włożyłam niedawno żółty-kupiony w Komputroniku.

a tak jak kupujesz na Allegro jakieś wynalazki to co się dziwisz że
drukarka padła.

Na Allegro tusze kupiłam jeden i ostatni raz. Drukarka i tak była wadliwa, bo tusze miała, kończył się raczej czarny tusz, a pokazywała, że jej czerwonego brakuje. No i miała coś uszkodzone w czarnej kasetce (może głowicę).Wszystkie tusze jednak były.

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i
jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

TeĹź się przymierzałam do zakupu drukarki Canon, bo Canon to dobra firma, ale mnie tu otumaniono, Ĺźeby kupić kobyłę Brothera. Nie Ĺźałuję jednak, bo dobrze drukuje. Zdjecia  teĹź. Tylko nie mogę sobie udarować tego, Ĺźe kupiłam taką z faxem (jak ja mam telefon stacjonarny-voip), no i tego, Ĺźe musiałam dokupić latarkę, Ĺźeby stała obok drukarki, była pod ręka, bo drukarka nie ma podświetlanego wyświetlacza. Trzeba się schylac po tą latarkę, Ĺźeby podświetlić panel drukarki.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 20:10:27
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i
jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

KtĂłre tusze kupujesz. Te z czipem czy bez czipa?

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-04 18:34:36
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
Które tusze kupujesz. Te z czipem czy bez czipa?
wmiom Canon,ie tusze jeszcze nie miały chipów, dopiero od modelu IP3300 zaczeły się chipy :)

Data: 2011-01-03 23:43:10
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu
zaproponowali tusze AvtiveJet,a, i byś nie miała problemu z tuszami,

Byłam dzisiej odebrać niebieski tusz ACCURA. W Kompurtoniku nie mają w ogóle tuszy ActiveJet. Pytałam przy okazji o nie.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-03 01:42:36
Autor: Lisciasty
Drukarki & tusze z chipami
On 1 Sty, 22:22, Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> wrote:
firmy, i jak zmuszacie drukarki do drukowania po prze o eniu chipa z
orygina u do zamiennika ??

Guglaj pod kątem "system stałego zasilania".
Ploter A0 HP i drukara A3 Epsona hula na tym bez problemu.

Pzdr.
L.

Data: 2011-01-03 09:13:46
Autor: Marx
Drukarki & tusze z chipami
On 01.01.2011 22:22, Gupik wrote:
[...]

kupiłem reseter.
atrament wstrzykuje strzykawką, kupuje w butlach.
Marx

Drukarki & tusze z chipami