Drukarki & tusze z chipami

Data: 2011-01-02 10:59:54
Autor: Czes³awek
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-01 22:22, Gupik pisze:
Jak wiadomo nowe modele Drukarek Canon [ od IP3300 w górê ] i Epson maj±
tusze z chipami które w zamy¶le producenta mia³y uniemo¿liwiæ
korzystanie z zamienników, ale jak wiadomo zamienniki s± dostêpne, [
niektóre nawet z chipami , tylko ¿e s± trochê dro¿sze ] a bez chipów
wymagaj± prze³o¿enia tego chipa z orygina³ów przez co drukarki czasem
strajkuj± i nie chc± drukowaæ, ale i na to s± sposoby, chcia³bym was siê
zapytaæ jak z tym radzicie, czy kupujecie oryginalne tusze [ które jak
wiadomo nie s± tanie ] czy zamienniki z tuszem czy bez i jakiej firmy, i
jak zmuszacie drukarki do drukowania po prze³o¿eniu chipa z orygina³u do
zamiennika ??

Ps. Czy HP i Lexmark [ tak¿e drukarki laserowe ] nie maj± teraz tych
zabezpieczeñ w postaci chipów i czy mo¿na je prze³o¿yæ z tonera
oryginalnego do zamiennika lub nape³niaæ nowym tonerem a potem drukarkê
oszukaæ, i podobnie w przypadku drukarek atramentowych, czy mo¿na
nape³niaæ te kartyze i oszukaæ drukarkê lub czy s± zamienniki z chipami
lub bez a chip te¿ trzeba prze³o¿yæ ??
Jedyna firma która produkuje drukarki bez zabezpieczonych chipami tuszy
to Brotcher, choæ najnowsze modele mog± ju¿ mieæ takie zabezpieczenia,
choæ sam nie wiem czy maj± i chêtnie chcê siê dowiedzieæ

Za info, Dziêki i Wszystkiego Najlepszego w nowym 2011 Roku

Pod koniec poprzedniego roku kupi³em sobie Brother DCP-J715W i mogê powiedzieæ, ¿e tusze nie maja chipów. Kupuj±c t± drukarkê kierowa³em siê g³ównie cen± i bezproblemowo¶ci± dostêpu do alternatywnych tuszy.

Pozdrawiam
Czes³awek

Data: 2011-01-02 14:03:27
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Czes³awek" napisa³:

Pod koniec poprzedniego roku kupi³em sobie Brother DCP-J715W
i mogê powiedzieæ, ¿e tusze nie maja chipów.

O, wreszcie co¶ konkretnego, dziêki.

Kupuj±c t± drukarkê kierowa³em siê g³ównie cen± i bezproblemowo¶ci± dostêpu do alternatywnych tuszy.

Ten model te¿ u¿ywa LC1100, prawda? Ja zaryzykowa³em zakup ActiveJet, ale z powodu ¿e Brother daje w zestawie z drukark± pe³ne kartrid¿e a nie "startowe", jeszcze nie mia³em okazji wymieniaæ kolorów. St±d moje w±tpliwo¶ci w kwestii owych tajemniczych chipów.

JoteR

Data: 2011-01-02 14:13:14
Autor: Czes³awek
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 14:03, JoteR pisze:
[...]

Prawda. Podobno zamiast LC1100 mo¿na w³o¿yæ te¿ LC980 ale tego jeszcze nie próbowa³em.

Pozdrawiam
Czes³awek

Data: 2011-01-02 14:28:31
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"Czes³awek" napisa³:

Podobno zamiast LC1100 mo¿na w³o¿yæ te¿ LC980 ale tego jeszcze nie próbowa³em.

A to nie jest to samo? Bo w tych oznaczeniach to jaki¶ bajzel jest. Do mojej by³y do³±czone LC980, wg instrukcji maj± pasowaæ LC980/LC1100, za¶ czarny, który ju¿ wymieni³em ma oznaczenia BLC61/BLC38, BLC67/BLC980 i BLC 1100. Natomiast te ActiveJet, które kupi³em jako "LC1100/980" maj± oznaczenie AB-1100 i ponoæ "zastêpuj± Brother LC65/LC1100". Istna wie¿a Babel, ale grunt, ¿e tanie i bez chipów ;-)

JoteR

Data: 2011-01-02 15:40:21
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 14:03, JoteR pisze:
"Czesławek" napisał:

Pod koniec poprzedniego roku kupiłem sobie Brother DCP-J715W
i mogę powiedzieć, że tusze nie maja chipów.

O, wreszcie coś konkretnego, dzięki.

Kupując tą drukarkę kierowałem się głównie ceną i bezproblemowością
dostępu do alternatywnych tuszy.

Ten model też używa LC1100, prawda? Ja zaryzykowałem zakup ActiveJet,

Zobacz ceny w Komputroniku. Tusz już sprawdzony przeze mnie. Drukowałam sporo zdjęć, więc na początku szybko tusz się kończył i musiałam dokupić.
http://www.komputronik.pl/index.php/search/pl/run/showProducts/1/hide_boxes/1//searchString/QWNjdXJhJTIwYXRyYW1lbnQlMjB6YXN0JUM0JTk5cGN6eSUyMEJyb3RoZXIlMjBMQzk4MA==/category/1/

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 16:16:55
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

[...]

Dzięki, ale raczej nie. W opisie nie ma wymienionego mojego modelu,
co może być przyczyną nieporozumień przy ewentualnej reklamacji.
No i blisko trzykrotnie droższy ;->

JoteR

Data: 2011-01-02 16:40:41
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 16:16, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

A pisałeś, że LC1100/LC980 Twoja drukarka używa.
Patrzyłam na te tusze activejet, ale różnica w cenie nie była rewelacją.
Podaj linka jak możesz i napisz czy odebrałeś osobiście, czy przez listonosza :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 17:07:23
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

A pisałeś, że LC1100/LC980 Twoja drukarka używa.

Bo używa. I ja wiem, że te podane przez Ciebie Accury pasowałyby do mojej. Ale w razie draki dialog wyglądałby mniej więcej tak:

- Panie, te tusze Accury w ogóle nie drukują, a czarny to wręcz mi wylał!
- A w jakiej drukarce?
- A w Brother MFC 295CN.
- A gdzie tu jest napisane, że pasują do tego modelu? Do widzenia się z panem i następny proszę!

Patrzyłam na te tusze activejet, ale różnica w cenie nie była rewelacją.
Podaj linka jak możesz i napisz czy odebrałeś osobiście, czy przez listonosza :-)

http://www.dodrukarki.pl/c/pl/49_261_2877/2/1/0/long/brother+lc980.html
Tu co prawda okazało się, że na pudełku również nie ma mojego modelu, ale skoro sprzedawca w opisie deklaruje, że pasują do MFC-295, to w razie draki rozmowa będzie inna ;->
Natomiast co one są warte, okaże się za jakiś tydzień, jak mi żółty zdechnie do szczętu.
I oczywiście, że przez listonosza, nie mam zamiaru ganiać się z kurierami po mieście. Zresztą tej zimy PP udowodniła, że państwowe nie musi być gorsze od rzekomo prężnych prywatnych firm kurierskich, które w grudniu dały ciała na całej linii ;->

JoteR

Data: 2011-01-02 17:54:30
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 17:07, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Jak podałam linka do tuszy mojej MFC 250C, a pewnie i do swojej byś znalazł.

[...]

O dzięki Ci Panie!
Zapisałam sobie stronę z zakładkach. Jak zaczniesz korzystać z tego tuszu to napisz czy godny uwagi, czy wszystko ok. Ja narazie tusz mam, ale powoli zdycha niebieski. Jutro idę do Komputronika odebrać/kupić ten niebieski.

[...]

Przy tej cenie tuszy (jesli dobre) to warto zamówić przesyłkę do domu.
Z tym, że u mnie jest tak, że i tak musze zasuwać na pocztę i długo czekać w kolejce. Listonosz zostawia avizo w skrzynce i good bay.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 17:56:33
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
[...]

Jeszcze mi się przypomniało: zażyczyłeś sobie fakturę?
Wtedy w razie czego masz atut w ręku :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 18:03:24
Autor: JoteR
Drukarki & tusze z chipami
"animka" napisała:

Jeszcze mi się przypomniało: zażyczyłeś sobie fakturę?

Nie, ale i tak przysłali. Jeszcze ze starym VAT-em ;->
Firma wygląda O.K., w niedzielę świąteczną zamówiłem, w poniedziałek wysłali, we wtorek listonosz przyniósł. Natomiast co do tuszy - się okaże.

JoteR

Data: 2011-01-02 18:14:53
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:03, JoteR pisze:
"animka" napisała:

[...]

Jak kiedyś napiszesz czy warto tych tuszy używać to też będę w tym sklepie kupowała :-)

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 18:38:42
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika to mog³a¶ wzi±æ t± drukarkê i z ni± zaj¶æ do nich, lub pokazaæ pusty kartyz, to by ci od razu zaproponowali tusze AvtiveJet,a, i by¶ nie mia³a problemu z tuszami, a tak jak kupujesz na Allegro jakie¶ wynalazki to co siê dziwisz ¿e drukarka pad³a.

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 te¿ kupujê tusze Activjet,a i jako¶ z drukark± nic siê nie dzieje, a mam j± ju¿ chyba z 5 lat :)

Data: 2011-01-02 20:08:00
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika to mogłaś wziąć tą drukarkę i
z nią zajść do nich,

Ty naprawdÄ™ gupik jesteÅ› :-)

  >lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu
zaproponowali tusze AvtiveJet,a,

A po co mam pokazywać. Czy ja w opisie i na obrazku nie widzę?
Jutro zapytam w Komputroniku czy majÄ… tusze ActivejJet i po ile.
Raczej już będę korzystała z tego sklepu do którego linka podał JotteR.

  >i byÅ› nie miaÅ‚a problemu z tuszami,

Nie mam już problemu z tuszami. Mam jeszcze oryginały od drukarki. Włożyłam niedawno żółty-kupiony w Komputroniku.

a tak jak kupujesz na Allegro jakieś wynalazki to co się dziwisz że
drukarka padła.

Na Allegro tusze kupiłam jeden i ostatni raz. Drukarka i tak była wadliwa, bo tusze miała, kończył się raczej czarny tusz, a pokazywała, że jej czerwonego brakuje. No i miała coś uszkodzone w czarnej kasetce (może głowicę).Wszystkie tusze jednak były.

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i
jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

Też siÄ™ przymierzaÅ‚am do zakupu drukarki Canon, bo Canon to dobra firma, ale mnie tu otumaniono, żeby kupić kobyÅ‚Ä™ Brothera. Nie żaÅ‚ujÄ™ jednak, bo dobrze drukuje. Zdjecia  też. Tylko nie mogÄ™ sobie udarować tego, że kupiÅ‚am takÄ… z faxem (jak ja mam telefon stacjonarny-voip), no i tego, że musiaÅ‚am dokupić latarkÄ™, żeby staÅ‚a obok drukarki, byÅ‚a pod rÄ™ka, bo drukarka nie ma podÅ›wietlanego wyÅ›wietlacza. Trzeba siÄ™ schylac po tÄ… latarkÄ™, żeby podÅ›wietlić panel drukarki.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-02 20:10:27
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:

ps. ja do swojego Canon,a PIXMA IP3000 też kupuję tusze Activjet,a i
jakoś z drukarką nic się nie dzieje, a mam ją już chyba z 5 lat :)

Które tusze kupujesz. Te z czipem czy bez czipa?

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Data: 2011-01-04 18:34:36
Autor: Gupik
Drukarki & tusze z chipami
Które tusze kupujesz. Te z czipem czy bez czipa?
wmiom Canon,ie tusze jeszcze nie mia³y chipów, dopiero od modelu IP3300 zacze³y siê chipy :)

Data: 2011-01-03 23:43:10
Autor: animka
Drukarki & tusze z chipami
W dniu 2011-01-02 18:38, Gupik pisze:
Aminka, skoro masz blisko do Komputronika lub pokazać pusty kartyz, to by ci od razu
zaproponowali tusze AvtiveJet,a, i byś nie miała problemu z tuszami,

Byłam dzisiej odebrać niebieski tusz ACCURA. W Kompurtoniku nie mają w ogóle tuszy ActiveJet. Pytałam przy okazji o nie.

--
Szczęśliwego Nowego Roku!
animka

Drukarki & tusze z chipami