Drukowane dolary na WGPW?

Data: 2009-11-20 23:13:01
Autor: Nikto
Drukowane dolary na WGPW?
Spotkałem się z informacją,że należy mieć na uwadze iż USA drukuje "puste" dolary w wielkiej ilości ,które pożycza prawie na zerowy procent, a służą one [tylko]do wrzucenia na giełdę...
Proszę o komentarze...Czy to możliwe, że na przykład wzrosty na WGPW są po częsci wynikiem takich działań?

Nikto

Data: 2009-11-21 00:18:59
Autor: george
Drukowane dolary na WGPW?

"Nikto" <nikto@TNIJo7.pl> wrote in message news:he749c$3ve$1news.dialog.net.pl...
[...]

oczywista, oczywistosc, carry trade na dolarze...
george

Data: 2009-11-21 08:53:57
Autor: Piotr J. Kolanok
Drukowane dolary na WGPW?
Nikto wrote:

[...]
W wiekszosci ten proceder (carry trade) jest wlasnie na takich rynkach wschodzacych. USA z tym nawet niesmialo walczy. Upychanie zielonych w bankach centralnych jest dobre, ale juz kupowanie akcji nie.

--
^^

Data: 2009-11-21 21:02:30
Autor: skippy

[...]