Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.

Data: 2010-11-16 08:48:26
Autor: a141323@prtnx.com
Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.
Witam,

ktory z bankomatow banku, SKOKu czy innego stowarzyszenia umozliwia
nabycie kodu doladowywujacego do telefonu "na karte" w formie slipa
(drukowanej), tak aby mozna bylo zaladowac konto telefoniczne w
terminie pozniejszym a NIE bezposrednio podajac numer telefonu do
naladowania na klawiaturze tego symatycznego urzadzenia ?

Pozdrawiam

Patryx

Data: 2010-11-16 18:03:07
Autor: grin
Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.

Uzytkownik <a141323@prtnx.com> napisal w wiadomosci news:3e173833-dd2b-4ddd-932c-2336e3067695p1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Zaden?

Idz do sklepu, na stacje benzynowa to ci wydrukuja, zaplacisz ta sama karta
Kup sobie zdrapki w markecie i zaplac karta
chyba, ze masz lewe karty bankomatowe ...

Data: 2010-11-16 09:22:39
Autor: a141323@prtnx.com
On 16 Lis, 18:03, "grin" <s...@am.er> wrote:
Uzytkownik <a141...@prtnx.com> napisal w wiadomoscinews:3e173833-dd2b-4ddd-932c-2336e3067695p1g2000yqm.googlegroups.com...

> [...]

Kup sobie zdrapki w markecie i zaplac karta
chyba, ze masz lewe karty bankomatowe ...

Tak, mam ich setki :))))) Prosze o zgloszenie na mnie obywatelskiego
donosu w najblizszej placowce MO.
Pytam, iz wiem ze kiedys taka funkcjonalnosc istniala. Poki co znikla,
moze i na zawsze. Pytanie tylko czy wszedzie.
Mozna bylo wydrukowac kupon, bez lazenia dodatkowo gdziekolwiek i
doladowac w momencie, kiedy taka koniecznosc zaistniala. (czytaj:
czasami okresy waznosci nie kumuluja sie i licza od daty OSTATNIEGO
zaladowania)

Patryx

Data: 2010-11-16 21:43:23
Autor: mx
Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.
czasami okresy waznosci nie kumuluja sie i licza od daty OSTATNIEGO
zaladowania)

A po co kody? W necie mozna doladowac w dowolnej chwili i bez lazenia po bankomatach. I zaplacic kk.

Data: 2010-11-17 00:31:07
Autor: Piotr W.
[...]

Zalezy to tez od operatora komórkowego.
I tak w PKO BP mozna wydrukowac doladowanie w postaci kodu (16 cyfr a nie 14 jak ze zdrapki)
do SIM+, natomiast doladowujac Orange w tym samym bankomacie, trzeba podac nr komórki.
W innych bankomatach moga byc rózne inne uklady.

pozdrowienia Piotr W.

Drukowane kody (slipy) w bankomacie do zasilienia konta telefonu.