Drukowanie f-ry na Novitus Delio E

Data: 2010-12-24 00:59:51
Autor:
Drukowanie f-ry na Novitus Delio E
Sprawa nie do końca podatkowa, bardziej techniczna, ale związana z podatkami :)

Moja drukarka fiskalna wraz z końcem roku zapełniła swoją pamięć. Zdecydowałem się na nową, wybrałem Novitus Delio E. Jest ponoć tak samo niezawodna, jak "dogorywający" staruszek Posnet.
Wg specyfikacji, Delio E ma możliwość drukowania także faktur VAT. Do prowadzenia magazynu i sprzedaży używam windowsowego WF-Mag. Czy da się, a jeśli tak to co i jak ustawić w WFMag, aby z tej opcji korzystać?
Czy ktoś coś wie w tym temacie?

Drukowanie f-ry na Novitus Delio E