Drukowanie na gazecie

Data: 2009-05-29 11:37:30
Autor: BQB
Drukowanie na gazecie
Osadnik pisze:
Nie, nie, nie chodzi mi o budżetową wersje drukowania :)

Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru? co prawda wałek i papier nagrzeją się do 200*C ale mam obawy czy nie sfajczy sie nic.
Może wcześniej taki papier gazetowy lekko zwilżyć czy zastosować inne zabiegi?

Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w filmie.

Zapalić się nie zapali, temperatura zapłonu to co innego jak temperatura samozapłonu, do zapłonu potrzebujesz źródła ognia.
Np. alkohol ma temperaturę zapłonu kilka stopni na plusie. I nie zapali się, jeśli będzie miał temperaturę ujemną ten alkohol.

Jedyne co może się stać, to papier będzie lekko przypalony, jednak nic się nie zapali. Przedmuchasz sprężonym powietrzem i będzie OK.

Drukowanie na gazecie