Drukowanie na gazecie

Data: 2009-05-29 11:46:27
Autor: Mateusz Viste
Drukowanie na gazecie
On Friday 29 May 2009 10:32, Osadnik wrote:
Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na
autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka
laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru?

Spalić się nie powinno, do tego musiałby raczej być jakiś otwarty ogień...

Natomiast bardzo prawdopodnie gazetowy papier zaklinuje się w mechaniźmie drukarki (z reguły wymagana jest jakaś minimalna sztywność papieru).
Być może *jakimś* pomysłem byłby patent typu "zawijamy papier gazetowy na kartce tektury przed drukowaniem"...

Niczego nie dowiesz siÄ™ "na pewno" pĂłki nie sprawdzisz empirycznie. ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Drukowanie na gazecie