Drukowanie na gazecie

Data: 2009-06-01 10:39:31
Autor: Osadnik
Drukowanie na gazecie
Osadnik pisze:
Nie, nie, nie chodzi mi o budżetową wersje drukowania :)

Potrzebuje właśnie wydrukować coś przypominającego gazetę na autentycznym papierze gazetowym. Pojawia sie jednak pytanie czy drukarka laserowa nie spali mi tej gazety i nie wywoła pożaru? co prawda wałek i papier nagrzeją się do 200*C ale mam obawy czy nie sfajczy sie nic.
Może wcześniej taki papier gazetowy lekko zwilżyć czy zastosować inne zabiegi?

Koniecznie musi to wyglądać jak gazeta gdyż to ma być jako rekwizyt w filmie.

Sprawdziłem to drukowanie na gazecie - idealnie. choć brzegi są nieco brudne ale kilka razy przepuszczałem zwykła gazetę i już sie wyczyściło.
Nic sie nie zawija nie nadpala no i od razu prostuje sie papier gazetowy jak na żelazku :)

Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

Data: 2009-06-01 13:56:36
Autor: Mateusz Viste
Drukowanie na gazecie
On Monday 01 June 2009 10:39, Osadnik wrote:
Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

Kolor czcionki zmień, na siakiś szarzasty ;-)

Pozdrawiam,
Mateusz Viste

Data: 2009-06-01 14:23:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukowanie na gazecie

"Osadnik" h004k5$6ar$1@nemesis.news.neostrada.pl

Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

Kiedyś w takich drukarkach były jakieś tryby ekonomicznego drukowania. :)

Data: 2009-06-02 09:38:35
Autor: Osadnik
Drukowanie na gazecie
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

"Osadnik" h004k5$6ar$1@nemesis.news.neostrada.pl

Ino tylko mało wiarygodna taka gazeta bo czerń jest zbyt czarna :P

Kiedyś w takich drukarkach były jakieś tryby ekonomicznego drukowania. :)

Problem w tym że czerń z lasera jest czarna sama w sobie. Nawet przy oszczędzaniu tonera.

Po prostu druk gazetowy wygląda jakby był w sepii. z drugiej strony nie mogę obniżyć jakości wydruku bo zdjęcia wyglądają jak kupa.

Data: 2009-06-02 10:26:24
Autor: BQB
Drukowanie na gazecie
Osadnik pisze:
[...]

To dla tekstu włącz oszczędny druk i szary, a potem puść normalny, bądź lepszy wydruk grafiki.

Data: 2009-06-02 10:28:58
Autor: Osadnik
Drukowanie na gazecie
BQB pisze:
Osadnik pisze:
[...]

Papier gazetowy łatwo sie przesuwa wiec nie zawsze trafia tam gdzie trzeba poza tym podaję go ręcznie a nie przez podajnik. ;)

Data: 2009-06-03 14:35:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drukowanie na gazecie

"Osadnik" h02lfg$t15$1@nemesis.news.neostrada.pl

Problem w tym że czerń z lasera jest czarna sama w sobie. Nawet przy oszczędzaniu tonera.

U mnie był szary, gdy brakowało toneru.

Po prostu druk gazetowy wygląda jakby był w sepii. z drugiej strony nie mogę obniżyć jakości wydruku bo zdjęcia wyglądają jak kupa.

Sepii nie uzyskasz z czerni -- to fakt.

Drukowanie na gazecie