Drukowanie w białych rękawiczkach

Data: 2014-07-05 21:00:35
Autor: Budzik
Drukowanie w białych rękawiczkach
Czy tylko mnie to denerwuje?
Ogladam mecz Brazylia - Kolumbia. Niby sedzia podejmuje dobre decyzje, ale...

Czy pozwalanie na taka gre jaka Brazylia stosowała wobec Rodrigueza to jest prawidłowe sedziowanie? Czy to jest dobra praktyka, ze zawodnik jest 10 razy faulowany, kopany jk tylko dostanie piłke a sedzia nie ukruci tego dajac ostrzezenie w postaci zółtej kartki?
Rodriguez miał racje pokazujac sedziemu, ze był iles razy faulowany i ten ani razu nie wyciągnął kartki a jak sam faulował raz i to bardzo delikatnie to od razu dostał kartkę.

Z drugiej strony - to co zrobił Kolumbijczyk Neymarowi - kryminał.
Ale słyszałem, ze nawet noge mozna bezkarnie złamac w oparach absurdu FIFY...

No i to sedziowanie na alibi - faule napastników, gdzie ci prawie nie dotykają obrońców... Patrz Fellaini czy Robben - kocham piłkę, ale sedziowanie ot jest jedna wielka masakra.

Mam wrażenie, ze sedziowie potrafią wydrukowac wynik w taki sposób, ze nikt nawet im tego nie zarzuci.
Ale wiadomo - zawalił się wiadoukt, to Brazylia musiała przejśc... Tylko po co pomagac - i tak była lepsza. Na wszelki wypadek?

Data: 2014-07-16 00:47:27
Autor: 100tysiecznik
Drukowanie w białych rękawiczkach
arbitrami zajmowali sie chyba Michal Listkiewicz & ...
i trzeba przyznac ze z meczem na mecza juz bylo lepiej
z wytycznymi

Drukowanie w białych rękawiczkach