Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Druty w oponie.

Druty w oponie.

Data: 2010-01-11 12:38:15
Autor: szymo
Druty w oponie.
marjan pisze:
Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c± rzecz: z tylnej lewej opony wystaj± takie druty:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/
(przepraszam za kiepsk± jako¶ć zdjęć, miałem przy sobie tylko komórkę).

Maj± po ok 10-15 cm długo¶ci i s± do¶ć dobrze wbite w oponę (ale ta powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyci±gn±ć (kilka poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na co¶ przy parkowaniu i tak się wbiło (na jakie¶ 10 cm głęboko¶ci).
Co z tym zrobić? powyci±gać, czy popodcinać tak, by to co wbite zostało, ale nic nie wystawało na zewn±trz? Można na tej oponie jeszcze jeĽdzić, czy już jest do wyrzucenia raczej?
Opona to Dębica Frigo (rok produkcji chyba 2004, założona tej zimy czwarty raz), po tej zimie planowałem wyrzucić te opony i na przyszł± zimę kupić nowe, jednak bardzo nie chciałbym tego zakupu dokonywać już teraz (studencka kieszeń nie ma zaplanowanego tego wydatku).

Z góry dzięki za odpowiedzi.


Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz   jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Data: 2010-01-11 12:44:40
Autor: marjan
Druty w oponie.
szymo pisze:
marjan pisze:
Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c± rzecz: z tylnej lewej opony wystaj± takie druty:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/

Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz  jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Wie, wie.. ;)

Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-11 12:45:41
Autor: szymo
Druty w oponie.
marjan pisze:
szymo pisze:
marjan pisze:
Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c± rzecz: z tylnej lewej opony wystaj± takie druty:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/

Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz  jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Wie, wie.. ;)

Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).


Felerna musiała się trafić.

Data: 2010-01-11 12:50:57
Autor: Wojtekk
Druty w oponie.

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hif315$e59$5news.man.bydgoszcz.pl...


Felerna musiała się trafić.
Te opony tak maj±. Wystarczy parę dziur i krawężników i tak kończ±.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-11 12:57:52
Autor: szymo
Druty w oponie.
Wojtekk pisze:

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hif315$e59$5news.man.bydgoszcz.pl...


Felerna musiała się trafić.
Te opony tak maj±. Wystarczy parę dziur i krawężników i tak kończ±.

Możliwe ja od lat jeżdżę na navigatorach 2 i naprawdę sobie je cenię
przede wszystkim dlatego że naprawdę dobrze trzymaja zim± i nie trzeba ich zmieniać bo s± cało roczne za to szybciej się zużywaj±. (co¶ za co¶)

Data: 2010-01-11 15:30:51
Autor: to
Druty w oponie.
szymo wrote:

MoĹĽliwe ja od lat jeĹĽdĹĽÄ™ na navigatorach 2 i naprawdÄ™ sobie je ceniÄ™
przede wszystkim dlatego ĹĽe naprawdÄ™ dobrze trzymaja zimÄ… i nie trzeba
ich zmieniać bo są cało roczne za to szybciej się zużywają. (coś za coś)

A z czym je porównywałeś?

--
cokolwiek

Data: 2010-01-12 13:15:18
Autor: szymo
Druty w oponie.
to pisze:
szymo wrote:

MoĹĽliwe ja od lat jeĹĽdĹĽÄ™ na navigatorach 2 i naprawdÄ™ sobie je ceniÄ™
przede wszystkim dlatego ĹĽe naprawdÄ™ dobrze trzymaja zimÄ… i nie trzeba
ich zmieniać bo są cało roczne za to szybciej się zużywają. (coś za coś)

A z czym je porównywałeś?

Porównywałem z Prirelkami P2000 które miałem wcześniej

Data: 2010-01-11 13:07:04
Autor: boropi
Druty w oponie.
Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Wie, wie.. ;)

Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).


Felerna musiała się trafić.

Albo mogły to być jakies nadlewki.

boropi

Data: 2010-01-11 20:48:21
Autor: marjan
Druty w oponie.
boropi pisze:
Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).


Felerna musiała się trafić.

Albo mogły to być jakies nadlewki.

Opona parę lat temu kupowana nowa w ASO Fiata w Przemy¶lu, i nic z ni± nie było robione.


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-11 13:39:43
Autor: J.F.
Druty w oponie.
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hif2v7$hi4$1inews.gazeta.pl...
Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).

No wiesz, przyczyny moga byc trzy:
a) Debica
b) wada fabryczna
c) kraweznik.

A teraz wybierz wlasciwa :-)

J.

Data: 2010-01-11 20:49:57
Autor: marjan
Druty w oponie.
J.F. pisze:
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:hif2v7$hi4$1inews.gazeta.pl...
Faktycznie, chyba jednak te druty s± z wnętrza opony..
Ale to dziwne, bo opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).

No wiesz, przyczyny moga byc trzy:
a) Debica

niestety

b) wada fabryczna

możliwe

c) kraweznik.

raczej nie, bo wcze¶niej tego nie było, a wczoraj i dzi¶ po krawężnikach raczej nie brykałem ;)


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-11 21:27:58
Autor: J.F.
Druty w oponie.
On Mon, 11 Jan 2010 20:49:57 +0100,  marjan wrote:
J.F. pisze:
No wiesz, przyczyny moga byc trzy:
a) Debica
niestety

Osobiscie nie odzczulem zeby to byla wada, ale RoMan tak zachwala ze
nie sposob nie wspomniec :-)

c) kraweznik.

raczej nie, bo wcze¶niej tego nie było, a wczoraj i dzi¶ po krawężnikach raczej nie brykałem ;)

To nie musialo byc dzis. To moglo byc tydzien temu, a wczoraj sie
rozpadlo do reszty.
Nie jezdziles bez powietrza niedawno ? A moze na zbyt niskim ? J.\

Data: 2010-01-11 21:44:41
Autor: marjan
Druty w oponie.
J.F. pisze:
On Mon, 11 Jan 2010 20:49:57 +0100,  marjan wrote:
J.F. pisze:
No wiesz, przyczyny moga byc trzy:
a) Debica
niestety

Osobiscie nie odzczulem zeby to byla wada, ale RoMan tak zachwala ze
nie sposob nie wspomniec :-)

c) kraweznik.
raczej nie, bo wcze¶niej tego nie było, a wczoraj i dzi¶ po krawężnikach raczej nie brykałem ;)

To nie musialo byc dzis. To moglo byc tydzien temu, a wczoraj sie
rozpadlo do reszty.
Nie jezdziles bez powietrza niedawno ? A moze na zbyt niskim ?

Nie, o ci¶nienie raczej dbam. Ale możliwe, że to przez dziury i krawężniki.


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-12 13:35:54
Autor: J.F.
Druty w oponie.
Użytkownik "marjan" <klero8.tk9@gmail.com> napisał
J.F. pisze:
To nie musialo byc dzis. To moglo byc tydzien temu, a wczoraj sie
rozpadlo do reszty.
Nie jezdziles bez powietrza niedawno ? A moze na zbyt niskim ?

Nie, o ci¶nienie raczej dbam. Ale możliwe, że to przez dziury i krawężniki.

Tak z praktyki napisze ze kiedys mi opone wybulilo, a ja nie wiedzialem co sie dzieje.
Troche wibrowalo, nic nie bylo widac. 100km dalej mocno wibrowalo i nadal nie bylo nic widac, 200km dalej dziwnie sie prowadzil i nadal nie bylo nic widac, kolejne 10km juz sie prawie prowadzic nie dal i nadal nie wiadomo dlaczego, a 500m dalej druty na wierzchu.

J.

Data: 2010-01-11 15:30:22
Autor: to
Druty w oponie.
marjan wrote:

Faktycznie, chyba jednak te druty są z wnętrza opony.. Ale to dziwne, bo
opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).

Kiepska opona -- kiepska jakość.

--
cokolwiek

Data: 2010-01-12 13:16:36
Autor: szymo
Druty w oponie.
to pisze:
marjan wrote:

Faktycznie, chyba jednak te druty są z wnętrza opony.. Ale to dziwne, bo
opona ma przebiegu 15, góra 20 tysięcy km (tak, przez 4 lata).

Kiepska opona -- kiepska jakość.

Ta opona nie jest kiepska jest całkiem przyzwoita.

Data: 2010-01-12 13:32:34
Autor: Wojtekk
Druty w oponie.

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihp75$4mq$4news.man.bydgoszcz.pl...


Kiepska opona -- kiepska jakość.

Ta opona nie jest kiepska jest całkiem przyzwoita.
W głębokim śniegu dosyć dobrze się zachowuje i jest tania. Na tym chyba kończą się zalety tej opony.
Była zrobiona z bardzo miękkiej gumy, szczególnie na bocznych ściankach było to zauważalne. Po założeniu tych opon co chwilę sprawdzałem, czy nie ma za mało powietrza. Dopiero po kilku dniach przyjąłem do wiadomości, że tak ma być. Samochód bujał się tak jak by było po 1 atm w kołach. Ta miękkość i tendencja do uginania się sprawiały, że szybko pękał kord wewnątrz i opona odkształcała się.
Następne modele (directional) były już zauważalnie twardsze.

Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-12 14:55:16
Autor: szymo
Druty w oponie.

Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to fakt i nie są już w sprzedaży no chyba ze ktoś ma leżaki magazynowe.
Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
Nowa Dębica to tak naprawdę goodyear tylko boczki polskie.

Data: 2010-01-12 15:19:45
Autor: Wojtekk
Druty w oponie.

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihv03$5sv$3news.man.bydgoszcz.pl...

Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to
Właśnie nie. Frigo 2 miały kostkę w krztałcie trapezów i te wewnętrzne rzędy były przesunięte wzgledem zewnętrznych.
Frigo directional były podobne do 2 ale miały kostkę owalną.
Tutaj widać jak prostokąciki są równiutko obok siebie (szczególnie na drugim zdjęciu). To jest ten stary model.

fakt i nie sÄ… juĹĽ w sprzedaĹĽy no chyba ze ktoĹ› ma leĹĽaki magazynowe.
Ale autor wÄ…tku wspomina, ĹĽe te jego sÄ… z 2004 roku.
Pamiętam, że wtedy a nawet jeszcze później było pełno tych opon w hipermarketach.

Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
Miałem też (snowpro). Faktycznie na śniegu to była porażka, ale na odśnieżonych drogach rodziły sobie dobrze. Na pewno były trwalsze od tych starych Frigo. Przynajmniej przez 4 sezony nie straciły swojego kształtu. Teraz już (5 sezon) ujeżdża je kolejny właściciel :)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-12 17:11:58
Autor: marjan
Druty w oponie.
Wojtekk pisze:

Użytkownik "szymo" <szymon.luczak@wp.pl> napisał w wiadomości news:hihv03$5sv$3news.man.bydgoszcz.pl...

Biorę pod uwagę, że te uwagi mogą niedotyczyć wszystkich serii. Ja miałem opony z początków produkcji, później mogli coś poprawić.

E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to
Właśnie nie. Frigo 2 miały kostkę w krztałcie trapezów i te wewnętrzne rzędy były przesunięte wzgledem zewnętrznych.
Frigo directional były podobne do 2 ale miały kostkę owalną.
Tutaj widać jak prostokąciki są równiutko obok siebie (szczególnie na drugim zdjęciu). To jest ten stary model.

Tak jest, moje to Frigo I.

fakt i nie sÄ… juĹĽ w sprzedaĹĽy no chyba ze ktoĹ› ma leĹĽaki magazynowe.
Ale autor wÄ…tku wspomina, ĹĽe te jego sÄ… z 2004 roku.
Pamiętam, że wtedy a nawet jeszcze później było pełno tych opon w hipermarketach.

Koleżanka ma Pandę do której rok, czy dwa lata temu rodzice kupowali zimówki - właśnie Frigo I (nowe, ale widać trochę się przeleżały w magazynie).

Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
Miałem też (snowpro). Faktycznie na śniegu to była porażka, ale na odśnieżonych drogach rodziły sobie dobrze. Na pewno były trwalsze od tych starych Frigo. Przynajmniej przez 4 sezony nie straciły swojego kształtu. Teraz już (5 sezon) ujeżdża je kolejny właściciel :)

O to, to.. Na przedniej osi mam Kormoranki Snowpro, które są już tam założone 6. lub 7 raz (sic!), a bieżnik mają tak duży, że cały czas szkoda mi je wyrzucać (zwłaszcza, że wyważają się bez problemów).


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-13 15:24:13
Autor: szymo
Druty w oponie.

E no tu chodzi o te drugiej generacji. Te pierwszej były paskudne to
Właśnie nie. Frigo 2 miały kostkę w krztałcie trapezów i te wewnętrzne rzędy były przesunięte wzgledem zewnętrznych.
Frigo directional były podobne do 2 ale miały kostkę owalną.
Tutaj widać jak prostokąciki są równiutko obok siebie (szczególnie na drugim zdjęciu). To jest ten stary model.

może faktycznie 1 generacji nawet nie skojarzyłem że mogą to być te pierwszej bo nie sądziłem że tyle wytrzymają :):)

fakt i nie sÄ… juĹĽ w sprzedaĹĽy no chyba ze ktoĹ› ma leĹĽaki magazynowe.
Ale autor wÄ…tku wspomina, ĹĽe te jego sÄ… z 2004 roku.
Pamiętam, że wtedy a nawet jeszcze później było pełno tych opon w hipermarketach.

To fakt.


Ale zapewniam cię ze kormorany były Duuuuuuużo gorsze.
Miałem też (snowpro). Faktycznie na śniegu to była porażka, ale na odśnieżonych drogach rodziły sobie dobrze. Na pewno były trwalsze od tych starych Frigo. Przynajmniej przez 4 sezony nie straciły swojego kształtu. Teraz już (5 sezon) ujeżdża je kolejny właściciel :)

Ja ci powiem że je tragicznie wspominam właśnie w czasie jazdy na suchym
normalnie "baloniały" jakbym na jakiś piłkach jeździł. Bardzo długą drogę hamowania miały.

Data: 2010-01-11 13:59:35
Autor: Mirek Ptak
Druty w oponie.
Dnia 2010-01-11 12:38,  *szymo* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
marjan pisze:
Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c± rzecz: z
tylnej lewej opony wystaj± takie druty:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/
(przepraszam za kiepsk± jako¶ć zdjęć, miałem przy sobie tylko komórkę).

Maj± po ok 10-15 cm długo¶ci i s± do¶ć dobrze wbite w oponę (ale ta
powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyci±gn±ć (kilka
poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na co¶ przy
parkowaniu i tak się wbiło (na jakie¶ 10 cm głęboko¶ci).

Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie
ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i zakończysz
jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Hmm - kord w kostkach bieżnika?

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/opona%282%29.jpg

nie wydaje mi się. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić jak takie druciki mogły by się weń powbijać - może ocierka bokiem opony o jak±¶ linę stalow±?

pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Data: 2010-01-11 14:19:02
Autor: Wojtekk
Druty w oponie.

Użytkownik "Mirek Ptak" <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hif7bh$4f4$1news.onet.pl...


nie wydaje mi się. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić jak takie druciki mogły by się weń powbijać -

Jeżeli opona rozkleiła się wewn±trz i druty s± pourywane, to mog± się przemieszczać pod wpływem uginania opony.

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2010-01-11 14:36:54
Autor: mleko
Druty w oponie.
On 2010-01-11 14:19, Wojtekk wrote:
to mog± się
przemieszczać pod wpływem uginania opony.

I wpelzac do wnetrza samochodu. Szczegolnie niebezpiecznie robi sie jak przemieszcza sie do siedzenia kierowcy i kluja w tylek.

Data: 2010-01-11 20:52:12
Autor: marjan
Druty w oponie.
Mirek Ptak pisze:
Hmm - kord w kostkach bieżnika?

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/opona%282%29.jpg

nie wydaje mi się. Z drugiej strony ciężko mi sobie wyobrazić jak takie druciki mogły by się weń powbijać - może ocierka bokiem opony o jak±¶ linę stalow±?

Teraz już wykluczam, że to się powbijało, na 100% to druty z opony wyłaż±, bo podczas jazdy wyszło ich trochę więcej.


--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz [marjan] Morycz
(e-mail bez cyferek)
Fiat Punto mk1 '99 + Uniden 520 + President Indiana
PMS+PJ-S+PM-WP+:+X++L+B++M+Z++T-W-CB++

Data: 2010-01-12 09:13:15
Autor: Massai
Druty w oponie.
Mirek Ptak wrote:

Dnia 2010-01-11 12:38,  szymo napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby
odpisać:
> marjan pisze:
> > Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c±
> > rzecz: z tylnej lewej opony wystaj± takie druty:
> > > > http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/
> > (przepraszam za kiepsk± jako¶ć zdjęć, miałem przy sobie tylko
> > komórkę).
> > > > Maj± po ok 10-15 cm długo¶ci i s± do¶ć dobrze wbite w oponę (ale
> > ta powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyci±gn±ć
> > (kilka poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na co¶
> > przy parkowaniu i tak się wbiło (na jakie¶ 10 cm głęboko¶ci).

> Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie
> ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i
> zakończysz jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)

Hmm - kord w kostkach bieżnika?

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/opona%282%29.jpg

nie wydaje mi się.

No wła¶nie to jest dziwaczne.

Wyłaż± przez całe kostki? przeca ta opona bez tych drutów by mogła
pój¶c do handlu "jako nówka, prawie nie ¶migana" ;-)

Choroba autentycznie wygl±da jak jaka¶ nalewka, wcze¶niej mocno
wytarta...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-12 13:17:48
Autor: szymo
Druty w oponie.
Massai pisze:
Mirek Ptak wrote:

Dnia 2010-01-11 12:38,  szymo napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby
odpisać:
marjan pisze:
Witam. Obchodz±c dzi¶ samochód dookoła zauważyłem niepokoj±c±
rzecz: z tylnej lewej opony wystaj± takie druty:

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/
(przepraszam za kiepsk± jako¶ć zdjęć, miałem przy sobie tylko
komórkę).

Maj± po ok 10-15 cm długo¶ci i s± do¶ć dobrze wbite w oponę (ale
ta powietrza nie traci). Raczej bez problemu można je wyci±gn±ć
(kilka poszło palcami). Prawdopodobnie musiałem najechać na co¶
przy parkowaniu i tak się wbiło (na jakie¶ 10 cm głęboko¶ci).
Przecież to kord opony - po prostu j± wa¶ć przetarłe¶ ..... nie
ryzykował bym jazdy na tym. bo zacznie się bieżnik odklejać i
zakończysz jazdę w rowie a to miłe nie jest co zapewne kolega wie :)
Hmm - kord w kostkach bieżnika?

http://student.agh.edu.pl/~marjan/opona/opona%282%29.jpg

nie wydaje mi się.

No wła¶nie to jest dziwaczne.

Wyłaż± przez całe kostki? przeca ta opona bez tych drutów by mogła
pój¶c do handlu "jako nówka, prawie nie ¶migana" ;-)

Choroba autentycznie wygl±da jak jaka¶ nalewka, wcze¶niej mocno
wytarta...

Je¶li nowa to ma jeszcze gwarancję - warto sprawdzić producent powinien j± wymienić

Druty w oponie.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona