Drżąca górna krawędź obrazu

Data: 2010-05-10 09:58:12
Autor: rycerz
Drżąca górna krawędź obrazu
Witam wszystkich. Mam dekoder Strong 6880. Od początku użytkowania
(czyli jakieś 2 tygodnie) jest tak, że na niektórych kanałach drży
górna krawędź obrazu. Między innymi na TVN24. Jak rozszerzę obraz na
cały ekran za pomocą menu telewizora, ta drżąca krawędź pokrywa się z
krawędzią kineskopu i niestety wygląda jeszcze gorzej. Czy to wina
dekodera? Czy ktoś mający ten dekoder mógłby u siebie sprawdzić? Na
części kanałów ten problem nie występuje.

Data: 2010-05-10 22:32:07
Autor: wk
Użytkownik "rycerz" <letra.info@gmail.com> napisał w wiadomości news:cece6be4-28ed-4a98-b381-34f97435ed36b18g2000yqb.googlegroups.com...
Witam wszystkich. Mam dekoder Strong 6880. Od początku użytkowania
(czyli jakieś 2 tygodnie) jest tak, że na niektórych kanałach drży
górna krawędź obrazu.

To wina dekodera.
Zauwaz ze drzy bardziej, kiedy w tym miejscu jest jednolite tło (zwlaszcza w kolorze zoltym).
Tak naprawde to na telewizorze CRT caly obraz miga - zwlaszcza OSD.
Obraz jest niby dobry ale caly czas strasznie widac przeplot (interlace).
Nie wiem czy to wada konkretego, czy wszystkich egzemplarzy.
Mialem go przez chwile i odetchnalem z ulga kiedy go w koncu wymienilem na HD.

Jesli mozesz to go oddaj/wymien/sprzedaj.

pozdrawiam, wk

Drżąca górna krawędź obrazu