Drżenie obudowy

Data: 2010-01-25 08:45:04
Autor: qwerty
Drżenie obudowy
Użytkownik "mea" <mea@fikcja.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hjjbku$26p$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Nie mam pewności, ale być może zaczęło się od momentu
zainstalowania dodatkowego dysku twardego.

Od dysków.

Jaka może być przyczyna tego drżenia?  Chociaż lekkie,
jest nieprzyjemne.

Możesz odsunąć, aby obudowa nie dotykała biurka, ew. zmienić obudowę.

Ponadto niepokoi mnie to, czy nie jest
to groźne dla komputera.

Nie jest.

Data: 2010-01-27 12:39:29
Autor: PC
Drżenie obudowy
Ponadto niepokoi mnie to, czy nie jest
to groźne dla komputera.

Nie jest.

Nie do końca. Wczoraj zgłoszono mi usterkę komputera. Okazało się, że zakurzony wentylator na procesorze czasami wpadał w dragnia. Te drgania były minimalne ale po długim czasie spowodowały wysunięcie molexa z dysku twardego i komputer umarł. Dziwne ale prawdziwe. Lekko podgiąłem styki we wtyczce i jest ok. W tej sytuacji użyszkodnik mógł stracić owoc swojej pracy.

PC

Drżenie obudowy