Drzewa dzikie

Data: 2013-06-14 17:01:49
Autor: Deflegmator
Drzewa dzikie
Przyczynek do wprowadzenia A18c. ;)

http://www.liveleak.com/view?i=890_1371145962

--
Deflegmator

Data: 2013-06-14 22:05:28
Autor: Andrzej Lawa
Drzewa dzikie
W dniu 14.06.2013 19:01, Deflegmator pisze:
Przyczynek do wprowadzenia A18c. ;)

Cóż, kto ma pojęcie o drzewach wie, żeby nie ufać łysym i pochylonym ;)

Swoj± drog± takie drzewo dla osoby odpowiedzialnej za ten las powinno być dawno do wycięcia - u nas pewnie udałoby się wyszarpać odszkodowanie od wła¶ciciela lasu.

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-06-15 00:43:43
Autor: Tomek
Drzewa dzikie

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomo¶ci news:kpft28$a14$2node2.news.atman.pl...
[...]

kierowca to jakas lama
ani w bok ani na hamulec

wlaczyc tempomat i nie myslec

Data: 2013-06-14 23:26:27
Autor: Deflegmator
Drzewa dzikie
Tomek wrote:

> [...]
> odszkodowanie od  wła¶ciciela lasu.
> s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.
> I jeszcze ci durnie tłumacz± to nowoczesno¶ci±...

Gadał z kumplem, normalna rzecz. Ja bym na jego miejscu zachował się
tak samo. Raczej nikt nie spodziewa się nagłego ataku wysokopiennej
ro¶linno¶ci. :) Lam± to jest kole¶ odpowiedzialny za kondycję
drzwostanu w lesie. U nas by chyba nie przeszło. U Ruskich - wszystko
jest możliwe. Jest w sieci kilka ruskich filmików z takimi
spróchniałymi drzewami - nawet w centrum miasta.

--
Deflegmator

Data: 2013-06-15 07:35:05
Autor: cation
Drzewa dzikie
"Tomek" <chceszdomniewyslacreklame@kijciwoko.pl> Wrote in message:

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa.news@lechistan.com> napisał w wiadomości news:kpft28$a14$2node2.news.atman.pl...
W dniu 14.06.2013 19:01, Deflegmator pisze:
Przyczynek do wprowadzenia A18c. ;)

Cóż, kto ma pojęcie o drzewach wie, żeby nie ufać łysym i pochylonym ;)

Swoją drogą takie drzewo dla osoby odpowiedzialnej za ten las powinno być dawno do wycięcia - u nas pewnie udałoby się wyszarpać odszkodowanie od właściciela lasu.

-- Ĺšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju..

kierowca to jakas lama
ani w bok ani na hamulec

wlaczyc tempomat i nie myslec

Witam
Myślę, że kierowca nie widział tego drzewa. Kamerka przyklejona do
 szyby w moĹĽe spokojnie zobaczyć pionowo do gĂłry, a kierowcy
 zasĹ‚ania dach pod takim stromym kÄ…tem.
Pzdr qba
--

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-06-15 01:50:49
Autor: megrimsNO@interia.pl
Drzewa dzikie
On 06/14/2013 07:01 PM, Deflegmator wrote:
Przyczynek do wprowadzenia A18c. ;)

http://www.liveleak.com/view?i=890_1371145962

ruscy zajebiście przeklinają.

Data: 2013-06-14 23:56:27
Autor: Deflegmator
Drzewa dzikie
megrimsNO@interia.pl wrote:

> http://www.liveleak.com/view?i=890_1371145962

Synchronicznie.

--
Deflegmator

Data: 2013-06-15 08:04:08
Autor: Waz
Drzewa dzikie
W dniu 2013-06-14 19:01, Deflegmator pisze:
Przyczynek do wprowadzenia A18c. ;)

http://www.liveleak.com/view?i=890_1371145962

jakby chciał to drzewo zrzucić na niego to tydzień musiał by próbować trafić...

Drzewa dzikie