Drzewa przy granicy posesji

Data: 2010-09-08 18:02:43
Autor: Huaskar
Drzewa przy granicy posesji
Witam!

Przejrzalem internet, ale dla pewnosci chcialem zapytac jeszcze tutaj:
Czy jakis przepis mowi o tym w jakiej odleglosci od granicy posesji (dzialka budowlana) i jak gesto mozna sadzic drzewa ozdobne?

pozdrawiam

H.

Data: 2010-09-09 22:54:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Wed, 8 Sep 2010, Huaskar wrote:

[...]

  Masz na myśli działanie nożyc sąsiada wg. art. 150 KC? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-09-10 08:25:58
Autor: Huaskar
Drzewa przy granicy posesji
 Masz na myśli działanie nożyc sąsiada wg. art. 150 KC? ;)

Chodzi mi przede wszystkim o liscie spadajace na sasiednia posesje. Sytuacja w ktorej jedna posesja przypomina park a druga pole golfowe.

H.

Data: 2010-09-12 07:44:23
Autor: pjk
> [...]

Chodzi mi przede wszystkim o liscie spadajace na sasiednia posesje. Sytuacja w ktorej jedna posesja przypomina park a druga pole golfowe.

nie ma takich regulacji. w grę wchodzi wyłącznie prawo cywilne i naruszenie
własności sąsiada /wspomniane liście, gałęzie, korzenie itd./. --

Drzewa przy granicy posesji