Drzewa s±siada uniemożliwiaj± odbiór tv-sat.

Data: 2010-04-21 15:36:55
Autor: marcinn
Drzewa s±siada uniemożliwiaj± odbiór tv-sat.
Od jaki¶ 2 tygodni dekoder zacz±ł gubić sygnał, nie można było skorygowac ustawienia anteny, bo nie łapała sygnału, a jak złapał, to tylko na chwilę i zaraz znów kwadraciki i czarny ekran.
Wezwany serwisant stwierdził że powodem s± te wysokie drzewa od strony południowej, którym urosły li¶cie i zasłaniaj± satelitę.
Mam mał± działeczkę i nie ma możliwo¶ci umieszczenia anteny w takim miejscu, by te drzewa nie zasłaniały.
Problem w tym, że drzewa po drugiej stronie drogi, u s±siada.
Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

Data: 2010-04-21 13:42:33
Autor: Jacek_P
Drzewa s?siada uniemo?liwiaj? odbi?r tv-sat.
marcinn@mailinator.com napisal:
Problem w tym, ĹĽe drzewa po drugiej stronie drogi, u sÄ…siada.
Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

Nie można. Twój problem. Pozostaje ci tylko wystawić
wysoki maszt, aby antena zobaczyła satelitę ponad drzewami.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-21 15:52:30
Autor: Krzysztof Jodłowski
Drzewa s?siada uniemo?liwiaj? odbi?r tv-sat.
Ewentualnie nisko, tylko obok - jeśli się da oczywiście.
Widziałem kiedyś właśnie w takiej sytuacji antenę na słupku ogrodzenia ok. 10 m od domu. To wystarczyło, żeby ominąć drzewa.

Krzysztof Jodłowski

Data: 2010-04-22 08:27:37
Autor: szerszen

Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <bluelaser@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqmvvf$klh$2@news.onet.pl...

Widziałem kiedyś właśnie w takiej sytuacji antenę na słupku ogrodzenia ok. 10 m od domu. To wystarczyło, żeby ominąć drzewa.

na pewnej znanej mi dzialce letniskowej, w srodku lasu, posrod wysokich na kilkanascie metrow sosen, sasiad zamontowal antene do takiej sosny, ale na wysokosci pol metra (50 cm) :) bo akurat jest przeswit w koronach

Data: 2010-04-21 16:38:38
Autor: prg
Drzewa s±siada uniemożliwiaj± odbiór tv-sat.
Czy można go zmusić do ich wycięcia? jak prawo się na to zapatruje?

Jeszcze tego brakowalo, zeby ktos drzewa mial wycinac, bo ty nie mozesz przed TV lezec.

Data: 2010-04-21 16:52:41
Autor: qwerty
Drzewa s±siada uniemożliwiaj± odbiór tv-sat.
Użytkownik <marcinn@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3461.00001c17.4bceff77@newsgate.onet.pl...
[...]

Bardzo dobrze. Anteny satelitarne tylko szpec±. Radziłbym dla s±siada zasadzić kolejne drzewa.

Data: 2010-04-21 21:12:06
Autor: Andrzej Lawa
marcinn@mailinator.com pisze:

[...]

Chyba zgłupiałe¶...

A jakby stał dom to by¶ chciał go wyburzyć, egoisto?

Postaw sobie maszt i nie kombinuj jak mieć luksusy kosztem innych i
¶rodowiska.

Drzewa s±siada uniemożliwiaj± odbiór tv-sat.