Drzewiecki: żona niewinna. Nie ukradła ubr ań, wniosła je ze sobą

Data: 2014-04-26 00:08:05
Autor: animka
Drzewiecki: żona niewinna. Nie ukradła ubr ań, wniosła je ze sobą
http://www.tvn24.pl/

Nie było żadnych podstaw do tego, żeby oskarżyć moją żonę - mówił w "Piaskiem po oczach" Mirosław Drzewiecki, broniąc swojej partnerki, która w ubiegłym roku została oskarżona o kradzież ubrań ze sklepu. Polityk przekonywał, że zawsze wierzył w jej niewinność.

Mirosław Drzewiecki wypowiedział się na temat ewentualnego powrotu do polityki. - Ja nigdzie nie wyjeżdżałem, poza tym bardzo trudnym okresem dla mnie, a głównie dla mojej żony, całej rodziny, kiedy żona czekała na wyjaśnienie sprawy w Stanach - wyjaśnił na początku programu "Piaskiem po oczach" w TVN24 Mirosław Drzewiecki.

Polityk w ten sposób nawiązał do afery, która wybuchła w ubiegłym roku, gdy na Florydzie zatrzymano jego małżonkę wraz z koleżanką i oskarżono o kradzież futer. - Wtedy mnie długo nie było, ale teraz już jestem - dodał.
"Zamknąłbym dach na własną odpowiedzialność"
- Od rana...
czytaj dalej »

"To były rzeczy żony"

Były minister sportu przekonywał, że sprawa jego życiowej partnerki została zamknięta w lutym, a prokurator wycofał się z wcześniej stawianych zarzutów.

- Prokurator stanowy, który tę sprawę wnosił, porzucił wszystkie zarzuty dlatego, że nie było żadnych podstaw do tego, żeby oskarżyć moją żonę i jej koleżankę - powiedział.

Według Drzewieckiego jego żona została zatrzymana, ponieważ ochrona błędnie stwierdziła, że chce wynieść ubrania za ponad 500 dolarów. W rzeczywistości - jak tłumaczył polityk - były to jej rzeczy, które miała ze sobą i włożyła do torby. Mówił również, że sklep w swoim asortymencie nigdy nie miał produktów, o których kradzież oskarżono jego żonę.

- To jest trochę tak, jakby pan powiedział, że ukradłem panu mercedesa, a pan nigdy nie posiadał mercedesa - mówił.

Polityk argumentował, że cały proces wyjaśniania trwał tak długo, ponieważ sklep nie chciał zrobić inwentaryzacji - zgodził się na nią dopiero po nakazie sądu. Drzewiecki obwiniał również tabloidy, które - jak ocenił - wywierały wpływ na amerykański wymiar sprawiedliwości.

--
animka

Data: 2014-04-26 14:28:56
Autor: Marek Wisniewski
Drzewiecki: ¿ona niewinna. Nie ukrad³a ubrañ, wnios³a je ze sob±
W dniu sobota, 26 kwietnia 2014 00:08:05 UTC+2 u¿ytkownik animka napisa³:
http://www.tvn24.pl/

Nie by³o ¿adnych podstaw do tego, ¿eby oskar¿yæ moj± ¿onê - mówi³ w "Piaskiem po oczach" Miros³aw Drzewiecki, broni±c swojej partnerki, która w ubieg³ym roku zosta³a oskar¿ona o kradzie¿ ubrañ ze sklepu. Polityk przekonywa³, ¿e zawsze wierzy³ w jej niewinno¶æ.

Miros³aw Drzewiecki wypowiedzia³ siê na temat ewentualnego powrotu do polityki. - Ja nigdzie nie wyje¿d¿a³em, poza tym bardzo trudnym okresem dla mnie, a g³ównie dla mojej ¿ony, ca³ej rodziny, kiedy ¿ona czeka³a na wyja¶nienie sprawy w Stanach - wyja¶ni³ na pocz±tku programu "Piaskiem po oczach" w TVN24 Miros³aw Drzewiecki.

Polityk w ten sposób nawi±za³ do afery, która wybuch³a w ubieg³ym roku, gdy na Florydzie zatrzymano jego ma³¿onkê wraz z kole¿ank± i oskar¿ono o kradzie¿ futer. - Wtedy mnie d³ugo nie by³o, ale teraz ju¿ jestem - doda³.

"Zamkn±³bym dach na w³asn± odpowiedzialno¶æ"

- Od rana...

czytaj dalej >>

"To by³y rzeczy ¿ony"

By³y minister sportu przekonywa³, ¿e sprawa jego ¿yciowej partnerki zosta³a zamkniêta w lutym, a prokurator wycofa³ siê z wcze¶niej stawianych zarzutów.

- Prokurator stanowy, który tê sprawê wnosi³, porzuci³ wszystkie zarzuty dlatego, ¿e nie by³o ¿adnych podstaw do tego, ¿eby oskar¿yæ moj± ¿onê i jej kole¿ankê - powiedzia³.

Wed³ug Drzewieckiego jego ¿ona zosta³a zatrzymana, poniewa¿ ochrona b³êdnie stwierdzi³a, ¿e chce wynie¶æ ubrania za ponad 500 dolarów. W rzeczywisto¶ci - jak t³umaczy³ polityk - by³y to jej rzeczy, które mia³a ze sob± i w³o¿y³a do torby. Mówi³ równie¿, ¿e sklep w swoim asortymencie nigdy nie mia³ produktów, o których kradzie¿ oskar¿ono jego ¿onê.

- To jest trochê tak, jakby pan powiedzia³, ¿e ukrad³em panu mercedesa, a pan nigdy nie posiada³ mercedesa - mówi³.

Polityk argumentowa³, ¿e ca³y proces wyja¶niania trwa³ tak d³ugo, poniewa¿ sklep nie chcia³ zrobiæ inwentaryzacji - zgodzi³ siê na ni± dopiero po nakazie s±du. Drzewiecki obwinia³ równie¿ tabloidy, które - jak oceni³ - wywiera³y wp³yw na amerykañski wymiar sprawiedliwo¶ci.

-- animka

Juz widze te rzesze fanow na spotkaniach przedwyborczych, fetujace pana "dziki kraj" , ktory nie musi wracac do polityki, bo nigdzie nie wyjezdzal.

Niech wezmie jeszcze do spolki tego nadpotliwego.

Drzewiecki: żona niewinna. Nie ukradła ubr ań, wniosła je ze sobą