Drzewiecki najebany golfista na Florydzie

Data: 2010-02-25 20:37:30
Autor: awe
Drzewiecki najebany golfista na Florydzie
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?
awe

Data: 2010-02-25 20:36:22
Autor: u2
W dniu 2010-02-25 20:37, awe pisze:
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?

Widziałem na TVP. Bezczelny typek.

Data: 2010-02-25 21:35:16
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hm6jkj$akp$1atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-02-25 20:37, awe pisze:
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?

Widziałem na TVP. Bezczelny typek.
-- -- -- -- -- -
tak sie pocili, tak ich Tusk wypierniczyl, ze teraz mamusia sie zaslania. Nie ogladalem calego programu bo kupilem sobie dzis epapierosa Colinss Age i jestem zachwycony, a wiec musialem go sprawdzic ekstremalnie wiec przy piwie. Polecam - to pelny substytut papierosa tylko ze jesli nie pali sie mentholi to wybrac kartomizery 11 mg lub mniej (6 mg) choc na pierwszy raz jest ok jeden kartomizer na 11 mg, a potem zakladam ze 6 mg. (Chodzi o to zeby z nikotyna nie przesadzac).
Full comfort - czuje jak mi z pluc odchodza normalne fajki. Polecam i jesli znacie palaczy dajcie im znac, bo na cholere ma ich zabijac rak czy astma.
Wracajac do Drzewieckiego - cala rozgrywka przypomina rozgrywanie Blidy - a wiec na bezczela "zabili mi matke"
Ludzie obudzcie sie - a pisze to do MH, kaweckiego, cyca i innych - nie warto pchac sie w kurwie bo wam urwie. Zalosne cwaniaczki, to przeciez menelstwo...1500 orlikow on wybudowal...kuzwa....alkoholic jeb...i szmaciarz
awe

Data: 2010-02-25 21:37:46
Autor: awe
Drzewiecki najebany golfista na Florydzie
poprawka jak nie menthole to kartomizere malboro w Age Colinss. Lacznie zabulilem 270-280 zl, ale juz wiem ze nie powinienem na tym etapie kupowac liquidu. Tylko kartomizery 11 mg malboro lub inne - ktorych jeszcze nie probowalem ale mam. Liquid to potem. Na razie wygoda palenia, a potem kto wie moze odstawienie w pizdu.
awe

Data: 2010-02-25 13:29:27
Autor: Marek
On 25 Lut, 21:37, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

A egorzaly jeszcze ne wymyslili ?

No i jeszcze epizda by sie przydala - wtedy zyloby sie zdrowo...

Data: 2010-02-25 22:36:15
Autor: raff
Marek pisze:
[...]

Nie, ale wymyslili pizdę zniechęcającą...
http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/Magdalena_Sroda_byla_fot_1405678.jpg

R.

Data: 2010-02-25 22:18:40
Autor: Adam

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm6mnh$cq4$1news.onet.pl...
[...]
Wyglada na to, że nie wiesz, iż rak płuc to nie tylko skutek działania smoły z normalnego papierosa, ale także skutek działania cząstek nikotyny na pęcherzyki płucne. Nie wspomnę o dzialaniu na przełyk, krtań i jamę ustną. Sam sobie kręcisz sznur na stryczek, a za kilka- kilkanaście lat pewnie będziesz żądał cholernie drogich tarapii swego raka, finansowanej z kieszeni podatników.
AC

Data: 2010-02-25 23:22:47
Autor: awe

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm6pkh$ob0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]
-- -- -- -- --
moze masz racje, sprawdze, ale nigdzie nie slyszalem zeby to niktoyna byla odpowiedzialna za raka, a jak juz to wszelkie inne substancje powstale przy spalaniu nikotyny.
jesli masz jakiegos linka lub slady na potwierdzenie tego co piszesz to zapodaj bo sie przyda.
wlasnie wypijam 5 piwo i zajaralem pol normalnej fajki na probe. no wiec te normalna fajke palilem jakbym nie jaral z 4-5 dni. odrecilem lebek i wyrzucilem a potem wrocilem do epapierosa. zupelnie nie czuje zadnego dyskomfortu, strasznie zaczelo mi sie chciec jesc.
wiesz w takiej terapii - nazwijmy ja tak sa wazne reakcje. mam w tym bardzo duze doswiadczenie i analizuje kazde "pierdniecie". mysle ze mozna nalog nikotynowy kiwnac poprzez podanie wiekszej ilosci tlenu. tu prawdopodobnie chodzi o jakiegos rodzaju kodowanie. gdy palisz rozszerzaja ci sie pluca gdy rzucac jestes jak w imadle...
staram sie to zrozumiec intuicyjnie, ale pewne jest jedno ze jak podajesz nikotyne to lepiej w czystej postaci niz z calym szabme z peta - i chyba z tym sie ze mna zgodzisz
tu chodzi o minimalizowanie negatywnych skutkow a nie zachlystywanie sie jakie to cool i zdrowe
zostalo mi jeszcze 6 piwo...
awe

Data: 2010-02-27 00:37:01
Autor: Adam
Drzewiecki najebany golfista na Florydzie
Głod nikotynowy można stłimić wprowadzając ją do organizmu w inny sposób - w taki, który nie będzie narażał organów na niebezpieczeństwo, np. za pomocą plastrów.
AC

Data: 2010-02-25 21:55:52
Autor: u2
W dniu 2010-02-25 21:35, awe pisze:

[...]

Jakie Orliki, awe ? To nie oni wybudowali, tylko przypisali sobie
zasługi. A czytałeś o Sępiku, o którym pisałem na p.s.p. ? Trzy razej
taniej i z trybunami. Centralny program zawsze jest dużo droższy i
zwykle gorszy od lokalnego.

Data: 2010-02-25 23:24:10
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hm6o9j$k6o$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
nie wiem u2 ale ten drzewiecki taki nachalny czy nacpany i pierdolil swoje, a mysle ze do polski nawet nie ma zamiaru wracac, to juz nawet taki kawecki nie lyknie. kawecki lykasz te wystapienie drzewieckiego?
awe

Data: 2010-02-26 03:53:51
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
u2 wrote:

[...]

Dokładnie. Słyszałem, że w pewnym, małym miasteczku, pod koniec czerwca zakończono
budowę Orlika. Wszyscy się cieszyli, zwłaszcza chłopcy, bo w wakacje
chcieli pograć w piłkę na nowym boisku. Niektórzy nawet nie planowali
wyjazdów. Akurat rządowi też mieli wakacje. Młodzi ludzie czekali więc na
otwarcie Orlika przez kolejne tygodnie wakacji, a obiekt stał w tym czasie
zamknięty. Gdy go otworzono, akurat trzeba było iść do szkoły...
--
Pit

Data: 2010-02-26 17:56:50
Autor: jestem kaczynski i bedziecie pisac ustawe hazardowa wedlug mnie i gosia!
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(-a):

[...]

sral na drzewieckiego i kaczynskich opowiadaj lepiej o tym papierosie
jak to wychodzi kosztowo i jakie ma wady ?
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2010-02-26 13:16:17
Autor: -heÂŽsk-
On Thu, 25 Feb 2010 20:36:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Widziałem na TVP. Bezczelny typek.

 a coz to, napic sie nie moze? ;o)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-28 13:43:40
Autor: awe

Użytkownik "-heRsk-" <wc?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:1refo55hub57gt8js2hpdop4gmmk9b25ne4ax.com...
On Thu, 25 Feb 2010 20:36:22 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

Widziałem na TVP. Bezczelny typek.

 a coz to, napic sie nie moze? ;o)
-- -- -- -- -- -- -
moze sie napic, moze sie nacpac..jak to bylo Bialy Nos?
awe

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-25 22:37:32
Autor: matusm

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm6j4v$rq$1news.onet.pl...
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?
awe
Niestety jako jedyny z dziesieciu najbogatszych lodzian poczatkow lat 90 jeszcze nie  siedzi  tylko dlatego  ze nadal,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-02-25 23:24:57
Autor: awe

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm6qis$ot8$1news.onet.pl...

[...]
-- "Służba Bezpieczeństwa może i powinna kreować różne stowarzyszenia,
Pozdrowienia
matusm
-- -- -- -- -- -- --
musi byc trzymali fundusze zakladowe
awe

Data: 2010-02-26 00:33:21
Autor: MH
Drzewiecki najebany golfista na Florydzie
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?

Byc może  , ja nie oglądałem ..  Polecam coś innego :

http://www.efakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

A jak się nie podoba  , to WON na kresy !!

MH

Data: 2010-02-28 13:45:24
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:6cfb.00000045.4b8708c1newsgate.onet.pl...
[...]

ty masz cos z glowa ewidentnie. nameczyles sie ale wyszukales, czyli wg starej metody a w USA bija murzynow, zalosne
awe

Drzewiecki najebany golfista na Florydzie