Drzewiecki najebany golfista na Florydzie

Data: 2010-02-26 00:33:21
Autor: MH
Drzewiecki najebany golfista na Florydzie
Widzial to ktos przed chwila na tvn24?

Byc może  , ja nie oglądałem ..  Polecam coś innego :

http://www.efakt.pl/Tak-Karski-demolowal-hotel,artykuly,39101,1.html

A jak się nie podoba  , to WON na kresy !!

MH

Data: 2010-02-28 13:45:24
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:6cfb.00000045.4b8708c1newsgate.onet.pl...
[...]

ty masz cos z glowa ewidentnie. nameczyles sie ale wyszukales, czyli wg starej metody a w USA bija murzynow, zalosne
awe

Drzewiecki najebany golfista na Florydzie