Drzewiecki się wyrzucił...

Data: 2009-10-05 11:27:58
Autor: Piotr
Drzewiecki się wyrzucił...
"Podjąłem decyzję, że dziś składam na ręce pana premiera Donalda Tuska
moją dymisję ze skutkiem natychmiastowym - poinformował na konferencji
prasowej Mirosław Drzewiecki."

http://wiadomosci.onet.pl/2054738,11,minister_drzewiecki_podal_sie_do_dymisji,item.html

Kiedyś widziałem taki dowcip rysunkowy, kobitka stoi tyłem z głową
odwróconą w stronę oglądającego, A na tyłku ma ślad podeszwy buta.
Kobitka mówi: odchodzę!
Piotr

Data: 2009-10-05 11:30:46
Autor: awe
Drzewiecki się wyrzucił...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:7dwdkh2hcn5g.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -
bardzo sugestywnie nakresliles te sytuacje. Ten cwok Drzewiecki powinien od raz sam podac sie do dymisji zaraz po powrocie do PL a nie w poniedzialek. Co to za czekanie na opinie publiczna.
awe

Data: 2009-10-05 02:33:12
Autor: J-23
Drzewiecki się wyrzucił...
On 5 Paź, 11:30, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:7dwdkh2hcn5g.dlgmasz.facet.luzik...> "Podjąłem decyzję, że dziś składam na ręce pana premiera Donalda Tuska
> [...]

> Kiedyś widziałem taki dowcip rysunkowy, kobitka stoi tyłem z głową
> odwróconą w stronę oglądającego, A na tyłku ma ślad podeszwy buta.

-- -- -- -- -- -
[...]

Co to jest PL?

J-23 itede

Data: 2009-10-05 05:36:06
Autor: Bruner
Drzewiecki się wyrzucił...

"J-23" <khanula@gazeta.pl> wrote in message news:fbcfde2f-0916-4669-ad1a-

Co to jest PL?

J-23 itede

Polska Ludowa

Data: 2009-10-05 11:36:40
Autor: Piotr
Drzewiecki się wyrzucił...
Dnia Mon, 5 Oct 2009 02:33:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

Co to jest PL?

Może Pełoska Lodziarnia?
Piotr

Data: 2009-10-05 11:39:46
Autor: Prawusek
Drzewiecki się wyrzucił...

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message
Dnia Mon, 5 Oct 2009 02:33:12 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> Co to jest PL?

Może Pełoska Lodziarnia?
Piotr

Poprańcy Lodem.

Data: 2009-10-05 12:01:20
Autor: awe
Drzewiecki się wyrzucił...

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:fbcfde2f-0916-4669-ad1a-06dea2ef3ec033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

> Kiedyś widziałem taki dowcip rysunkowy, kobitka stoi tyłem z głową
> odwróconą w stronę oglądającego, A na tyłku ma ślad podeszwy buta.

-- -- -- -- -- -
[...]

-- -- -- -- -- -- -
to skrot od polska, masz ten emblemat naklejony na samochodzie
awe

Data: 2009-10-05 05:33:26
Autor: J-23
Drzewiecki się wyrzucił...
On 5 Paź, 12:01, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:fbcfde2f-0916-4669-ad1a-06dea2ef3ec033g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

> od
> raz sam podac sie do dymisji zaraz po powrocie do PL a nie w poniedzialek.

Co to jest PL?

J-23 itede
-- -- -- -- -- -- -
to skrot od polska, masz ten emblemat naklejony na samochodzie
awe

Aha, to Ty o samochodach?
Znaczy taki Zientarski?
Prawie!

J-23 itede

Data: 2009-10-05 12:06:07
Autor: Prawusek
Drzewiecki się wyrzucił...

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

> [...]
> od
> raz sam podac sie do dymisji zaraz po powrocie do PL a nie w

Co to jest PL?

J-23 itede
-- -- -- -- -- -- -
to skrot od polska, masz ten emblemat naklejony na samochodzie
awe

To prawda - powinno być PO, ale Portugalia była pierwsza zarejestrowana.
Tak na robią parchy rządowe - zanim p[rzetalmudyzują okazuje się, że juz
jesteśmy outsiderami...

Data: 2009-10-05 11:37:41
Autor: Prawusek
Drzewiecki się wyrzucił...

> [...]
>
> Kiedyś widziałem taki dowcip rysunkowy, kobitka stoi tyłem z głową
> odwróconą w stronę oglądającego, A na tyłku ma ślad podeszwy buta.
-- -- -- -- -- -
[...]

Morświn i kaczyce mają setki śladów na dupach - ale mają przerwę w
kręgosłupach - brak komunikacji musku z dołkami.

Data: 2009-10-05 11:39:06
Autor: Piotr
Drzewiecki się wyrzucił...
Dnia Mon, 5 Oct 2009 11:30:46 +0200, awe napisał(a):

bardzo sugestywnie nakresliles te sytuacje. Ten cwok Drzewiecki powinien od raz sam podac sie do dymisji zaraz po powrocie do PL a nie w poniedzialek. Co to za czekanie na opinie publiczna.

Nic by to nie dało, z punktu widzenia PR dobrze zrobił, zasugerował,
że to po namyśle.
Piotr

Data: 2009-10-05 15:08:37
Autor: awe
Drzewiecki się wyrzucił...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:dl3eohypgn8o$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Piotr to mozna komentowac dowolnie a, b, c i d.
Ty twierdzisz ze sugerowal namysl, a ja np. ze brak zdecydowania. Prawda jest jednak taka ze chodzi o wygaszenie gowna. Musi sie przewietrzyc aby mniej smierdzialo
awe

Data: 2009-10-05 13:26:29
Autor: heÂŽsk
Drzewiecki się wyrzucił...
On Mon, 5 Oct 2009 11:27:58 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

"Podjąłem decyzję, że dziś składam na ręce pana premiera Donalda Tuska
moją dymisję ze skutkiem natychmiastowym - poinformował na konferencji
prasowej Mirosław Drzewiecki." [...]

 a na co mial czekac? az pisowska sfora go zaszczuje ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 13:37:40
Autor: Piotr
Drzewiecki się wyrzucił...
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:26:29 +0200, he®sk napisał(a):

 a na co mial czekac? az pisowska sfora go zaszczuje ?

Zaszczuje?! Ciebie już zupełnie hesku pojebało od tej propagandy? Zgroza.
Mówimy o pieniądzach, ciężkich pieniądzach, i niezłym cwaniaczku a ty
mu tu wyjeżdzasz jak jakaś Sawicka.
Piotr

Data: 2009-10-05 13:52:58
Autor: heÂŽsk
Drzewiecki się wyrzucił...
On Mon, 5 Oct 2009 13:37:40 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  a na co mial czekac? az pisowska sfora go zaszczuje ?

Zaszczuje?! Ciebie już zupełnie hesku pojebało od tej propagandy?

 a jak to nazwiesz? to raczej ciebie "poj...o" ;o)

Zgroza.
Mówimy o pieniądzach, ciężkich pieniądzach, i niezłym cwaniaczku

 wynika, z tego, ze to mafia ? ze ustawa do kitu ?  a gdziez byl kaminski wczesniej ? dlaczego obecna ustawa
 nie zostala zmieniona za czasow jaroslawa? to nie tusku
 wymyslil iles tam "euro" od kazdego jednolapego.
a ty mu tu wyjeżdzasz jak jakaś Sawicka.

 to kolejny dowod na to, ze cba zajmuje sie wylacznie prowokacjami.
 innych sukcesow niet!

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-05 14:42:40
Autor: Piotr
Drzewiecki się wyrzucił...
Dnia Mon, 05 Oct 2009 13:52:58 +0200, he®sk napisał(a):

 a na co mial czekac? az pisowska sfora go zaszczuje ?

Zaszczuje?! Ciebie już zupełnie hesku pojebało od tej propagandy?

 a jak to nazwiesz? to raczej ciebie "poj...o" ;o)

Ja nazwę to przyłapaniem oszusta. A że mu przy tym głupio w gębie... Strasznie mi przykro, he, he!

[...]

A co to ma do rzeczy? Bronisz się jak Sawicka. Po co?

a ty mu tu wyjeżdzasz jak jakaś Sawicka.

 to kolejny dowod na to, ze cba zajmuje sie wylacznie prowokacjami.
 innych sukcesow niet!

Tu nie było prowokacji.
Piotr

Data: 2009-10-05 15:11:47
Autor: awe
Drzewiecki się wyrzucił...

Wiesz co Hesk tacy ludzie jak ty - beton lewicowy to bardzo niebezpieczna czesc polskiej populacji. Ewidentnie byliscie przez pokolenia robieni po pijaku. Zero refleksji, czy zdrowego rozsadku. Podrzucic pajacowi opis sytuacji i tuman bezrefleksyjnie zjada to gowno niczym francuska zabe. Czlowieku ty chyba nie jestes juz mlodzik. Wlacz myslenie
awe

Data: 2009-10-05 22:30:43
Autor: matusm
Drzewiecki się wyrzucił...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hacr97$q9f$1news.onet.pl...

[...]
z tym wlaczeniem bedzie klopot bo oczekujesz rzeczy niepojetych przez pion polityczny LWP

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-10-05 14:27:17
Autor: bolek

[...]