Drzewieckiego urzeka u¶miech Kempy

Data: 2010-07-12 14:35:25
Autor: Bogdan Idzikowski
Drzewieckiego urzeka u¶miech Kempy
Beata Kempa z PiS przesłuchiwała go bez taryfy ulgowej. Ale Mirosława Drzewieckiego i tak uwiódł jej u¶miech.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/295900,drzewieckiego-urzeka-usmiech-kempy.html

"Bardzo mnie ujęła pani poseł Kempa na ostatnim przesłuchaniu w pi±tek, kiedy mnie przepytywała i kolejne pytania były pułapkami, ale nie chcę oceniać, bo to nie jest moja rola" - mówił w Radiu ZET Mirosław Drzewiecki. Przyci¶nięty jednak przez Monikę Olejnik wyznał, że podoba mu się u¶miech bezkompromisowej parlamentarzystki Prawa i Sprawiedliwo¶ci.

Data: 2010-07-12 14:37:32
Autor: u2
Drzewieckiego urzeka u¶miech Kempy
Przyci¶nięty jednak przez Monikę Olejnik wyznał, że podoba mu się
u¶miech bezkompromisowej parlamentarzystki Prawa i Sprawiedliwo¶ci.

Miro bawi, Miro kadzi, Miro nigdy cię nie zdradzi.

Drzewieckiego urzeka u¶miech Kempy