Drzewo

Data: 2017-03-10 01:52:02
Autor: Stachu Chebel
Drzewo
Czy są jakieś kolejne ustalenie w temacie kolejnego przydupcenia w drzewo?

Data: 2017-03-10 03:05:41
Autor: Stachu Chebel
Drzewo
W dniu piątek, 10 marca 2017 10:52:10 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
Czy są jakieś kolejne ustalenie w temacie kolejnego przydupcenia w drzewo?

Cholera Przegapiłem !!  Jest wycinka drzew !!

Data: 2017-03-10 03:43:48
Autor: V.L.Pinkley
Drzewo
użytkownik Stachu Chebel napisał:

Cholera Przegapiłem !!  Jest wycinka drzew !!

I nakaz trzymania kur w kurnikach!!!:) Grypa panuje.

Data: 2017-03-10 13:37:49
Autor: Dark ice
Drzewo

--

No to do kurnika marsz! ;-)))

CL

Data: 2017-03-10 13:05:54
Autor: prezydent San Escobar
Drzewo
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> napisał(-a):

W dniu piątek, 10 marca 2017 10:52:10 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:
> Czy są jakieś kolejne ustalenie w temacie kolejnego przydupcenia w drzewo?

Cholera Przegapiłem !!  Jest wycinka drzew !!

Skasowały im się zapisy z rejestratorów :D :D
Pewnie to było w interesie Polaków :D :D

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-10 13:37:20
Autor: Dark ice
Drzewo

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:d9f8de47-edba-4cdc-a2a6-4d443d543c14googlegroups.com...
[...]

By kozy z UE na nie nie skakały! ;-)))

CL

Data: 2017-03-10 13:36:49
Autor: Dark ice
Drzewo
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:4abb5937-0ba6-4d03-a00a-0e74225630a9googlegroups.com...
Czy są jakieś kolejne ustalenie w temacie kolejnego przydupcenia w drzewo?

Istnieje podejrzenie, że drzewo było krzywe i koza na nie wskoczyła! (c) J.Kaczyński.

CL

Drzewo