Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

Data: 2010-07-13 08:34:24
Autor: PeJot
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Czołem.

Ostatnio w marketach budowlanych i innych Biedronkach pojawiają się drzwi "antywłamaniowe" w cene 300-500 zł. Co tak naprawdę są one są warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem do konserw. Chciałbym takie drzwi zainstalować w piwnicy; estetykę zewnętrzną można czymś przysłonić.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-13 08:45:26
Autor: Krzysiek
W dniu 2010-07-13 08:34, PeJot pisze:
[...]

mała siekierka lub młotek też się sprawdzi :)

Data: 2010-07-13 14:32:37
Autor: ąćęłńóśźż
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Jeśli mają kryte wewnątrz zawiasy to wcale niełatwo będzie je sforsować, do piwnicy mogą być akurat.

-- -- -

Data: 2010-07-13 14:38:04
Autor: Przesmiewca
PeJot <Pejot@o2.pl> napisał(a):

[...]

Za 3 stowy to mozna kupic drzwi do bloku wewnatrz mieszkania, a nie antywlamaniowe.
Co prawda antywlamaniowe napisales w cudzyslowiu, ale i tak podejrzewam,
ze takie drzwi to z kopa mozna wywalic. A nawet jesli nie, to zastosowany zamek
pewnie byle slusarz otworzy w minute.

Data: 2010-07-13 15:10:41
Autor: Jan Kowalski

Użytkownik "Przesmiewca" <baran-ky@o2.pl> napisał w wiadomości news:2eno365lc2vbnrifr652s5kmdo9r51fo4v4ax.com...
[...]

Tak jest miejsce na zamek ale i tak są słabe.

Data: 2010-07-14 07:18:16
Autor: PeJot
Przesmiewca pisze:
PeJot <Pejot@o2.pl> napisał(a):

[...]

No cóż, za 3 stówy ciężko będzie zaprojektować i zrobić stalowe drzwi do piwnicy. Kratę już prędzej.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-07-14 11:10:17
Autor: ąćęłńóśźż
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Policz ile kosztuje kilogram stali i wyjaśnij dlaczego gówniane drzwi np. gerda kosztują 6× więcej, niż powinny, a chińskie w sam
raz.
Możesz w ten sposób zająć się wieloma produktami, od klapek do elektroniki.

-- -- -

Data: 2010-07-13 19:22:03
Autor: lolo

Użytkownik "PeJot" <Pejot@o2.pl> napisał w wiadomości news:i1h1dg$s9q$1news.onet.pl...

W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem do konserw.

http://tinyurl.com/34xtn52

;-)

--
Pozdrawiam  Lolo
L.O.L.O.  Lifeform Optimized for Logical Observation

Data: 2010-07-14 14:52:19
Autor: Tomasz O.
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Użytkownik "lolo" <fgtund@hfjht.com> napisał w wiadomości news:4c3ca0b8$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
http://tinyurl.com/34xtn52

I to jest dowód na to jakie one są kiepskie? Jak na moje to zdewastowali je ładnie ale nie otworzyli, dodatkowo narobili przy tym sporo hałasu, co wcale nie jest w czasie włamania bez znaczenia.
Wracając do sedna sprawy. Ja mam takie od około 4 lat jako wejściowe do domu i wszystko jest ok. Nie rdzewieją, działają i nie mam prawa złego słowa powiedzieć na ich temat. Jako drzwi do pwinicy to bym się przez 3 sekundy nie zastanawiał. Dla przezornych prostą metodą za dodatkowe kilka złotych będzie obicie ich grubszą blachą.

Tomasz

Data: 2010-07-14 17:15:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

"Tomasz O." i1kbjs$k0q$1@news.onet.pl

[...]

Nie łatwiej zrobić całe od początku do końca? :)

Wewnątrz można dać swoje (wg swego widzimisia) wygłuszenie
(wełna mineralna -- kamienna -- tłumi hałasy bardzo skutecznie),
na zewnątrz tę blachę (o której piszesz) a dookoła stalowe
kształtowniki (kątowniki, teowniki, ceowniki itp.), zaś zamek
oraz zawiasy dopasować do swoich potrzeb z tego, co proponują
stosowne sklepy. :) Dla niepoznaki można dać obicie z miękkiej
tkaniny, pozorujące łatwy dostęp -- w celu zamaskowania
opancerzenia kryjącego zazwyczaj w sobie cenne wnętrza. :)

Data: 2010-07-14 00:18:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

"PeJot" i1h1dg$s9q$1@news.onet.pl

[..] warte ? W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem do konserw. [..]

Cicho, bez wysiłku, estetycznie... :)
(niemal jak do samochodu, gdy zapomnę o zamknięciu dachu czy okna)

Data: 2010-07-25 21:59:31
Autor: e-Shrek
Dnia Tue, 13 Jul 2010 08:34:24 +0200, PeJot napisał(a):

Ostatnio w marketach budowlanych i innych Biedronkach pojawiają się drzwi "antywłamaniowe" w cene 300-500 zł. Co tak naprawdę są one są

Pytanie czy wzmocnione czy antywlamaniowe, bo raczej to pierwsze.
Z kolei jest kilka klas antywlamaniowych.

No i najwazniejsze, nie raz widzialem dopisek, ze chodzi o skrzydlo bez
klamki :-)

--
Pozdrawiam,
e-Shrek