Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

Data: 2010-07-13 19:22:03
Autor: lolo
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

Użytkownik "PeJot" <Pejot@o2.pl> napisał w wiadomości news:i1h1dg$s9q$1news.onet.pl...

W sieci krążył swego czasu film, jak ktoś kroi takie drzwi otwieraczem do konserw.

http://tinyurl.com/34xtn52

;-)

--
Pozdrawiam  Lolo
L.O.L.O.  Lifeform Optimized for Logical Observation

Data: 2010-07-14 14:52:19
Autor: Tomasz O.
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł
Użytkownik "lolo" <fgtund@hfjht.com> napisał w wiadomości news:4c3ca0b8$0$2596$65785112news.neostrada.pl...
http://tinyurl.com/34xtn52

I to jest dowód na to jakie one są kiepskie? Jak na moje to zdewastowali je ładnie ale nie otworzyli, dodatkowo narobili przy tym sporo hałasu, co wcale nie jest w czasie włamania bez znaczenia.
Wracając do sedna sprawy. Ja mam takie od około 4 lat jako wejściowe do domu i wszystko jest ok. Nie rdzewieją, działają i nie mam prawa złego słowa powiedzieć na ich temat. Jako drzwi do pwinicy to bym się przez 3 sekundy nie zastanawiał. Dla przezornych prostą metodą za dodatkowe kilka złotych będzie obicie ich grubszą blachą.

Tomasz

Data: 2010-07-14 17:15:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł

"Tomasz O." i1kbjs$k0q$1@news.onet.pl

[...]

Nie łatwiej zrobić całe od początku do końca? :)

Wewnątrz można dać swoje (wg swego widzimisia) wygłuszenie
(wełna mineralna -- kamienna -- tłumi hałasy bardzo skutecznie),
na zewnątrz tę blachę (o której piszesz) a dookoła stalowe
kształtowniki (kątowniki, teowniki, ceowniki itp.), zaś zamek
oraz zawiasy dopasować do swoich potrzeb z tego, co proponują
stosowne sklepy. :) Dla niepoznaki można dać obicie z miękkiej
tkaniny, pozorujące łatwy dostęp -- w celu zamaskowania
opancerzenia kryjącego zazwyczaj w sobie cenne wnętrza. :)

Drzwi "antywłamaniowe" za 300 zł