Drzwi do pomieszczenia kina domowego

Data: 2009-11-29 05:59:55
Autor: basti78
Drzwi do pomieszczenia kina domowego

a nie możesz zrobić podwójnych drzwi?

bo pojedyncze musiałyby mieć grubość porównywalną ze ścianą a i tak ich tłumienie bedzie gorsze z racji szpar mimo wszystko, oraz przenoszenia dźwięku przez "sztywne" elementy typu zawiasy i zamek.

podwójne drzwi także trochę poobijane właśnie tapicerką na gąbce i będzie ok- przy okazji lekkie będzie toto

drzwi najlepiej nie z litego drewna ale konstrukcja szkieletowa i w środku wypełniacz

--

Sebastian

Data: 2009-11-29 10:59:33
Autor: Niewe
basti78 pisze:
  > a nie możesz zrobić podwójnych drzwi?

Nie mogę podwójnych, bo w druga stronę nie ma miejsca na otwieranie.
Znalazłem takie o odporności 46dB, wypełnione wełną skalną o wysokiej gęstości. Od wewnątrz dam jeszcze płytę miękką. Powinno wystarczyć.

Drzwi do pomieszczenia kina domowego