Drzwi jako szafa...

Data: 2011-01-05 13:12:29
Autor: Kaccper W
Drzwi jako szafa...
Nie chodzi mi o garderobę ani drzwi przesuwane tylko o szafe która miała by być drzwiami do następnego pomieszczenia.Nie musi być to tak głębokie jak zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym rozwiązaniem ?

Data: 2011-01-05 13:31:13
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...
"Kaccper W" <altus0@op.pl> wrote in message news:2de1.0000042a.4d24602dnewsgate.onet.pl...
[...]

Tajna komórka do schowania parcha?

Data: 2011-01-05 13:41:05
Autor: Kacper W
Drzwi jako szafa...
coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze podpatrze jakieś rozwiązanie

Data: 2011-01-05 23:15:13
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...
coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze

podpatrze jakieś rozwiązanie

--

Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta
jak byla zrobiona. --

Data: 2011-01-05 23:50:44
Autor: Ikselka
Drzwi jako szafa...
Dnia Wed, 05 Jan 2011 23:15:13 +0100, kogutek napisał(a):

[...]

Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

Data: 2011-01-07 00:29:03
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...

> Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta

> jak byla zrobiona.

Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

Ze swojej strony dodam ze urodził w miejscu w którym nauczycielka chwali się
publicznie na forum że zebrała informacje o forumowiczu i nimi go szantażuje.
Przypomnisz jaką ksywkę ma ta nauczycielka czy Ci pomóc. Dla ułatwienia moge
jeszcze dodać ze to coś udziela się na grupie religijnej i niesie słowa ducha
świętego. Amen

Data: 2011-01-06 01:19:25
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...

"kogutek" <kogutek4@op.pl> wrote in message news:2de1.0000045a.4d24ed71newsgate.onet.pl...
[...]

Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.

Data: 2011-01-07 00:22:50
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...

> [...]

> pamięta

> jak byla zrobiona.

Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.

Widziałem w skansenie chatę żydowskiej biedoty. Faktycznie ze zwierzętami
mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami w
domu mieszkał. Nie ma czym. --

Data: 2011-01-07 04:46:37
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...

"kogutek" <kogutek4@op.pl> wrote in message news:2de1.000004a9.4d264ecanewsgate.onet.pl...

> [...]

mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami w

Nie mieszkał z drobiem, ćwoku.

Data: 2011-01-05 14:28:36
Autor: Bbjk
Drzwi jako szafa...
W dniu 2011-01-05 13:12, Kaccper W pisze:
[...]

Widziałam podobne rozwiązanie w małej restauracyjce w Sopocie, nie pamiętam jej nazwy - pozornie wielka szafa w gdańskim stylu, przez którą wchodzi się do małej bocznej salki. W kolejnej szafie urządzona szatnia, tzn. za szafą.
--
Basia

Data: 2011-01-05 15:43:04
Autor: gk
Drzwi jako szafa...
[...]

Ja myślę, że autorowi chodziło o szafę, którą można otwierać jak drzwi, a w zasadzie przesuwać po półkolu na zawiasach jak drzwi.
Jeśli tak, to wystarczy szafa na kółkach przytwierdzona zawiasami do framugi. Oczywiście musiała by mieć miejsce aby się przesuwać.
Chyba, że się mylę...
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2011-01-05 20:45:29
Autor: Jarek P.
Drzwi jako szafa...

Użytkownik "Bbjk" <bajarka@qgazeta.pl> napisał w wiadomości news:ig1rmf$5d5$1inews.gazeta.pl...

Widziałam podobne rozwiązanie w małej restauracyjce w Sopocie, nie pamiętam jej nazwy - pozornie wielka szafa w gdańskim stylu, przez którą wchodzi się do małej bocznej salki.

Dokładnie coś takiego pamiętam z bardzo klimatycznej restauracyjni "Art Cafe" z Raciborza sprzed 10 lat, strasznie mi się to podobało.
Natomiast w ciut nowocześniejszym wydaniu mam u siebie w domu - normalne panelowe drzwi do szafy wnękowej zamontowane w miejscu po wyrwanej futrynie drzwiowej, stanowią wejście do malutkiego pokoiku będącego garderobą. Drzwi nie są suwane, a łamane na pół.

J.

Data: 2011-01-05 16:27:32
Autor: Ikselka
Drzwi jako szafa...
Dnia Wed, 05 Jan 2011 13:12:29 +0100, Kaccper W napisał(a):

[...]

Obrotowa. Jak w Szerloku Holmsie :-)

Data: 2011-01-07 00:42:43
Autor: Borys Pogoreło
Drzwi jako szafa...
[...]

 Dawno temu i strasznie zimno tam było ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-01-07 04:48:20
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...

"Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> wrote in message news:8ntoqzdu318$.hyiaeh6io86w$.dlg40tude.net...
[...]

Kogutki tamtędy na gumno wychodzili.

Data: 2011-01-10 08:27:48
Autor: Damork
Drzwi jako szafa...
Na mównicę wtargnął "Kaccper W", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

[...]

Proszę - jak na zamówienie :)
http://demotywatory.pl/2543697/Zawsze-marzylem

--