Drzwi jako szafa...

Data: 2011-01-05 13:31:13
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...
"Kaccper W" <altus0@op.pl> wrote in message news:2de1.0000042a.4d24602dnewsgate.onet.pl...
Nie chodzi mi o garderobę ani drzwi przesuwane tylko o szafe która miała by
być drzwiami do następnego pomieszczenia.Nie musi być to tak głębokie jak
zwykła szafka jakieś 40 cm starczy.Czy ktoś z Was spodkał się z podobnym
rozwiązaniem ?

Tajna komórka do schowania parcha?

Data: 2011-01-05 13:41:05
Autor: Kacper W
Drzwi jako szafa...
coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze podpatrze jakieś rozwiązanie

Data: 2011-01-05 23:15:13
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...
coś w tym stylu:) jak nic nie znajde zacznę oglądać wojenne filmy...Tam moze

podpatrze jakieś rozwiązanie

--

Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta
jak byla zrobiona. --

Data: 2011-01-05 23:50:44
Autor: Ikselka
Drzwi jako szafa...
Dnia Wed, 05 Jan 2011 23:15:13 +0100, kogutek napisał(a):

[...]

Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

Data: 2011-01-07 00:29:03
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...

> Pogadaj z Panslawista. Polacy go przechowywali za taką szafą to na pewno pamięta

> jak byla zrobiona.

Tobie ktoś w życiu wielką krzywdę zrobił: urodził.

Ze swojej strony dodam ze urodził w miejscu w którym nauczycielka chwali się
publicznie na forum że zebrała informacje o forumowiczu i nimi go szantażuje.
Przypomnisz jaką ksywkę ma ta nauczycielka czy Ci pomóc. Dla ułatwienia moge
jeszcze dodać ze to coś udziela się na grupie religijnej i niesie słowa ducha
świętego. Amen

Data: 2011-01-06 01:19:25
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...

"kogutek" <kogutek4@op.pl> wrote in message news:2de1.0000045a.4d24ed71newsgate.onet.pl...
[...]

Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.

Data: 2011-01-07 00:22:50
Autor: kogutek
Drzwi jako szafa...

> [...]

> pamięta

> jak byla zrobiona.

Moj dziadek za szafą miał przygarść kogutków.

Widziałem w skansenie chatę żydowskiej biedoty. Faktycznie ze zwierzętami
mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami w
domu mieszkał. Nie ma czym. --

Data: 2011-01-07 04:46:37
Autor: Panslavista
Drzwi jako szafa...

"kogutek" <kogutek4@op.pl> wrote in message news:2de1.000004a9.4d264ecanewsgate.onet.pl...

> [...]

mieszkali. Ja bym się na Twoim miejscu nie przechwalał że dziadek z kurami w

Nie mieszkał z drobiem, ćwoku.

Drzwi jako szafa...