Drzwi przymarzly

Data: 2014-12-10 13:11:20
Autor: RoMan Mandziejewicz
Drzwi przymarzly
Hello J.F.,

No i stalo sie - drzwi nie moge otworzyc.
Zamki dzialaja, ale uszczelki przymarzly.
Macie jakis sprawdzony srodek ?

Suszarka do włosów...

Wazelina chyba nie, krem glicerynowy do rak, olej silikonowy w sprayu ?

Na przyszło¶ć? Teflon w sprayu na uszczelki.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-12-10 16:12:54
Autor: J.F.
Drzwi przymarzly
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał
Hello J.F.,
Wazelina chyba nie, krem glicerynowy do rak, olej silikonowy w sprayu

Na przyszło¶ć? Teflon w sprayu na uszczelki.

A to ma jakas nazwe handlowa, czy pytac dokladnie tak ?

J.

Data: 2014-12-10 16:25:46
Autor: Dawid
Drzwi przymarzly
W dniu 2014-12-10 16:12, J.F. pisze:
[...]

http://allegro.pl/srodek-do-zabezpieczania-i-konserwacji-gumy-300ml-i4813122635.html
lub to
http://allegro.pl/cx-80-silikon-sprey-500ml-25-free-i4821057406.html
drugie lepsze.

Data: 2014-12-10 16:37:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Drzwi przymarzly
Hello J.F.,

Wazelina chyba nie, krem glicerynowy do rak, olej silikonowy w
sprayu
Na przyszło¶ć? Teflon w sprayu na uszczelki.
A to ma jakas nazwe handlowa, czy pytac dokladnie tak ?

Nie mam pojęcia, kiedy¶ kupiłem w Castoramie. Zeszłej zimy się mi
skończył.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-12-10 23:58:44
Autor: J.F.
Drzwi przymarzly
Dnia Wed, 10 Dec 2014 16:37:01 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
Hello J.F.,
Na przyszło¶ć? Teflon w sprayu na uszczelki.
A to ma jakas nazwe handlowa, czy pytac dokladnie tak ?

Nie mam pojęcia, kiedy¶ kupiłem w Castoramie. Zeszłej zimy się mi
skończył.

Wizyta w Castoramie zaowocowala zakupem K2 SIL. Spray specjalnie do
gum, i "silikonowy".
Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil. Na razie zarzut do
rozpylacza - za duzy rozrzut.

J.

Data: 2014-12-12 00:22:51
Autor: Marcin Kiciński
Drzwi przymarzly
W dniu ¶roda, 10 grudnia 2014 23:58:24 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil.

Sprawdzi sie na pewno. Ja uzywalem ponad rok temu i nadal dziala :)

Pozdrawiam
MK

Data: 2014-12-12 08:43:20
Autor: Miroo
Drzwi przymarzly
W dniu 2014-12-10 o 23:58, J.F. pisze:
Wizyta w Castoramie zaowocowala zakupem K2 SIL. Spray specjalnie do
gum, i "silikonowy".
Jak wroci zima, to dam znac czy sie sprawdzil. Na razie zarzut do
rozpylacza - za duzy rozrzut.

W zestawie powinna być g±beczka - psikasz na g±beczkę i g±beczk± smarujesz uszczelki.
Uwaga - ręce s± potem bardzo ¶liskie, nie ruszać kierownicy przed wytarciem r±k.

Jak będziesz psikał w powietrze, nie w g±beczkę, to cały samochód wewn±trz (deska) i na zewn±trz (szyby) będziesz miał w "tłuste" kropki.

Pozdrawiam

Data: 2014-12-12 02:17:16
Autor: przemek.jedrzejczak
Drzwi przymarzly
miałem w zeszłym sezonie, faktycznie można się nieĽle usmarować ... w tym jest wersja z g±bkow± końcówk± (co¶ jak pasta do butów w płynie) funkcjonuje bez zarzutu, ręce i tapicerka pozostaj± czyste

P.

Drzwi przymarzly