Drzwi wejściowe do mieszkania w blo ku

Data: 2009-02-25 08:32:05
Autor: Andrzej S.
Drzwi wejściowe do mieszkania w blo ku
Wheeler pisze:
mnie wkurza. Znajomy policjant również puka się w czoło mówiąc o pomysle montażu antywłamaniowych w mieszkaniu w bloku. Natomiast z ust salesmanów

Z góry dzięki,
Wheeler

Przyjaciel pracuje we włamaniach (jako policjant) i ma ogromna
statystyke. W bloku lepiej dwoje nawet zwyczajnych drzwi
i po dwa zwyczajne, ale różne zamki (na zewnetrznych z wygodnym
zatrzaskiem od srodka, zeby cyganka nie wlazla, gdy jestes w wannie).

Zlodziej idacy drzwiami musi szybko schowac sie w domu,
bo sasiedzi go namierza. Zazwyczaj robi wywiad i dobrze wie,
ze sa podwójne drzwi. Wtedy woli pójsc do sasiada.

Jesli natomiast namierza Cie zawodowcy, zadne drzwi nie pomoga.

pozdro
--
A S

Data: 2009-02-25 09:13:34
Autor: e-Shrek
Dnia Wed, 25 Feb 2009 08:32:05 +0100, Andrzej S. napisał(a):

[...]

Tylko, ze zawodowcy nie przyjda po komputer do zwyklego mieszkania ;-) Za
maly zysk. A zlodziej szacuje tez ile czasu potrzebuje za sforsowanie
zabezpieczen. Pojdzie tam , gdzie bedzie mial prosciej.

--
Pozdrawiam,
e-Shrek

Data: 2009-02-25 00:39:53
Autor: giwra76
On 25 Lut, 09:13, e-Shrek <e-Shrek.wyt...@wytnij.wp.pl> wrote:
> [...]

maly zysk. A zlodziej szacuje tez ile czasu potrzebuje za sforsowanie
zabezpieczen. Pojdzie tam , gdzie bedzie mial prosciej.

Ok doki jak kupiłem drzwi w liroju :-) maja uszczelki są metalowe w
okleinie drewno podobnej a w środku ze styropianem i podstawowa zaleta
są szczelne nawet bardzo i nie czuje już sąsiadów (są bardzo
rozrywkowi) koszt takich drzwi to około 800 stówek nie odróżnisz ich
od tych z płyty dopóki nie zapukasz.

Drzwi wejściowe do mieszkania w blo ku