Drżyj kieckowy oszuście!

Data: 2010-07-08 21:33:40
Autor: Eulalia Browarek
Drżyj kieckowy oszuście!

Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i15a50$48q$1inews.gazeta.pl...
Jan Dworak, prof. Stefan Pastuszka, Witold Graboś, Jerzy Sosnowski, Witold Kołodziejski, Barbara Bubula, Piotr Boroń - to, według nieoficjalnych informacji PAP ze źródeł sejmowych, możliwe kandydatury do nowego składu Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Nie chcę Cię martwić, ale dwie z wymienionych tu osób, są bardziej PiSowskie niż sam Kaczor. Więc dla publicznej telewizji lepiej by było, żeby się nie dorwały do rady.

Zennon

Data: 2010-07-09 07:51:18
Autor: mkałrwan jest debilem
Drżyj kieckowy oszuście!
Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał

[...]

Dwie z pięciu i bez żadnej gwarancji, że przejdą. Nie jest źle.

Przemysław Warzywny

--

"Skąd jednak wziął się ten autentyczny tragizm Kaczyńskiego? W 1990 czy 1991 roku, jeszcze jako "żoliborski konserwatysta", chciał być przywódcą polskiej inteligencji, skuteczniejszym od Adama Michnika. Zamiast tego stał się ostatecznie populistycznym liderem, skuteczniejszym od Andrzeja Leppera".

Drżyj kieckowy oszuście!