Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszy ch oczach rodzi się dobro!

Data: 2010-04-15 13:23:12
Autor: Antenka
Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszy ch oczach rodzi się dobro!
Narodowi omamionemu GóWnem spadły klapy z oczu - przejrzał!
I tak jak ten Odyseusz jest on głuchy na ¶piew syren, gazecianych
syren.

Antenka :-)

Data: 2010-04-15 13:50:35
Autor: Pistacjusz
On 15 Kwi, 22:23, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Narodowi omamionemu GóWnem spadły klapy z oczu - przejrzał!
I tak jak ten Odyseusz jest on głuchy na ¶piew syren, gazecianych
syren.

Antenka :-)

Jest gorzej niż Ľle.

Data: 2010-04-15 22:25:20
Autor: zenek
Antenka pisze:
Narodowi omamionemu GóWnem spadły klapy z oczu - przejrzał!
I tak jak ten Odyseusz jest on głuchy na ¶piew syren, gazecianych
syren.

Antenka :-)

Chyba rodzi sie Ziobro nie dobro.

Wrogowie polski jakby chcieli to by ja zaorali w kilka miesiecy.

Data: 2010-04-15 13:27:03
Autor: Antenka
On 15 Kwi, 22:25, zenek <ze...@op.pl> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka :-)

Chyba rodzi sie Ziobro nie dobro.

Wrogowie polski jakby chcieli to by ja zaorali w kilka miesiecy.

Nie mog± - to jest mistyczny kraj. Dziej± się nadnaturalne wielkie
rzeczy.

Antenka

Data: 2010-04-15 22:26:42
Autor: awe
Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszych oczach rodzi się dobro!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:12f7f1d5-ec09-4165-8bc7-c5a5132736ccx3g2000yqd.googlegroups.com...
Narodowi omamionemu GóWnem spadły klapy z oczu - przejrzał!
I tak jak ten Odyseusz jest on głuchy na ¶piew syren, gazecianych
syren.

Antenka :-)
ja tam nei wiem co ty robisz anetnka z GW ale gwarantuje ci ze to nie ona mi syrena tylko ja syrena traktuje gw
awe

Data: 2010-04-15 22:35:13
Autor: boukun
[...]

Gówno przejrzał, jest ¶lepy jak małe szczeniaki.
Ale opatrzno¶ć na szczę¶cie ma nas w opiece...
I zwyciężymy ostatecznie w glorii!

boukun

Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszy ch oczach rodzi się dobro!