Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszych oczach rodzi się dobro!

Data: 2010-04-15 22:26:42
Autor: awe
Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszych oczach rodzi się dobro!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:12f7f1d5-ec09-4165-8bc7-c5a5132736ccx3g2000yqd.googlegroups.com...
Narodowi omamionemu GóWnem spadły klapy z oczu - przejrzał!
I tak jak ten Odyseusz jest on głuchy na śpiew syren, gazecianych
syren.

Antenka :-)
ja tam nei wiem co ty robisz anetnka z GW ale gwarantuje ci ze to nie ona mi syrena tylko ja syrena traktuje gw
awe

Drżyjcie wrogowie Polski! Z tej katastrofy na naszych oczach rodzi się dobro!