[WAW] Duże buty spd.

Data: 2010-08-24 20:57:27
Autor: szewc
[WAW] Duże buty spd.
Witam.

W trakcie niedawnego wyjazdu, z którego zdjęcia mieliście okazję oglądać (Link Alfera i mój nt. Suwalszczyzny), na wąskim szlaku urwałem kawałek klamerki w bucie.

Mogę kupić taką, ale zacząłem się jako ofiara cywilizacji konsumpcji zastanawiać, czy opłaca mi się robić odtworzenie. Bo owszem jest ona do kupienia, ale w cenie 60pln, to ok. 1/5, 1/6 ceny nowych butów.
Buty mają 5 lat. Owszem są wygodne, etc, ale szwy puszczają, siatka się porwała, osłona palców na przedzie odstaje. Brak regulacji zapięcia, w jeździe miejskiej i rekreacyjnej mi nie przeszkadza, ale gdzie indziej już tak.
Wobec tego pytanie do Was. Gdzie w Warszawie można przymierzyć duże buty SPD. Interesują mnie numery 47 u Northwave i Speca i bodaj 48 u Diadory. Może jakieś inne marki? Ze względu na budowę stóp i portfel Sidi odpada.

pozdr.
szewc

Data: 2010-08-24 22:08:26
Autor: Krees
[WAW] Du¿e buty spd.
szewc <szewc@szewc.pl> napisa³(a): Sprawd¼ w Airbike'u. Oni maj± bodaj najwiêkszy wybór butów Speca w Warszawie. Kiedy jaki¶ miesi±c temu kupowa³em u nich moje Sporty, widzia³em ca³e mnóstwo pude³ z butami.

--   Pozdrawiam,
Krees

--

[WAW] Duże buty spd.