Duże kombi, w skórze ?

Data: 2010-11-11 14:55:19
Autor: Andrew
Duże kombi, w skórze ?
Szukam jak największego kombi, w skórze, mało awaryjne, nie ukrywam żeby paliło jak najmniej ;) Wiem że takie rzeczy to w Erze, no ale... Troche tego na rynku jest wiec jest w czym przebierac :)

Podoba mi sie Volvo 850, fajne :) Ale podobno to pali sporawo :/

Data: 2010-11-11 14:14:31
Autor: Jacek_P
Duże kombi, w skórze ?
Andrew napisal:
[...]

Z ciekawości: po co szukasz? Dopiero co pisałeś, że zabrali
ci prawo jazdy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-11 16:25:27
Autor: Andrew
Duże kombi, w skórze ?
W dniu 2010-11-11 15:14, Jacek_P pisze:

Z ciekawości: po co szukasz? Dopiero co pisałeś, że zabrali
ci prawo jazdy.

No chyba nie myslisz ze jezdze komunikacja miejska ?

Data: 2010-11-11 15:25:27
Autor: Jacek_P
Duże kombi, w skórze ?
Andrew napisal:
No chyba nie myslisz ze jezdze komunikacja miejska ?

Taksówkami? Wynająłeś kierowcę?
Wybrałeś się do Lwowa po nowe? ;)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-11-11 19:43:41
Autor: MarcinJM
Du¿e kombi, w skórze ?
W dniu 2010-11-11 16:25, Andrew pisze:
W dniu 2010-11-11 15:14, Jacek_P pisze:

Z ciekawo¶ci: po co szukasz? Dopiero co pisa³e¶, ¿e zabrali
ci prawo jazdy.

No chyba nie myslisz ze jezdze komunikacja miejska ?

Nie no, skad, nikt cie o to nie podejrzewa. Dzieciaku.
Zrob moze przysluge pmsowemu spoleczenstwu i wypierdalaj stad. Nie zapomnij zabrac  ze soba swego koslawego swiatopogladu.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-11-12 11:32:56
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Du¿e kombi, w skórze ?

> [...]

Zrob moze przysluge pmsowemu spoleczenstwu i wypierdalaj stad. Nie zapomnij zabrac  ze soba swego koslawego swiatopogladu.
Spokojnie. Przecie¿ jak kupi zawiniête w skórê to i tak nigdzie nie pojedzie.
;-)

Data: 2010-11-11 15:07:24
Autor: masti
Du¿e kombi, w skórze ?
Dnia pięknego Thu, 11 Nov 2010 14:55:19 +0100 osobnik zwany Andrew
wystukał:

Podoba mi sie Volvo 850, fajne

to kup. Potem udaj się do tapicera. Bez problemu Ci całego obije skórą w dowolnym kolorze i rodzaju.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-11 17:55:12
Autor: Cavallino
Duże kombi, w skórze ?
Użytkownik "Andrew" <andrew@wp.pl> napisał w wiadomości news:

W skórę to się oprawia książki, ale żeby samochody, to nie widziałem.

Duże kombi, w skórze ?