Duże przełożenia na szosach?

Data: 2018-06-28 14:49:33
Autor: Jacek Maciejewski
Duże przełożenia na szosach?
Dnia Thu, 28 Jun 2018 03:10:57 -0700 (PDT), translate1944@gmail.com
napisał(a):

Mam przed sobą wymianę kasety (rower szosowy) i zastanawiam się, czy by nie   wymienić ją na inną niż dotąd (a przy okazji jeszcze parę części).

Facet który zajeździł kasetę i nie doszedł w międzyczasie do wniosków
jaką chce mieć po tej zajeżdżonej jest IMHO podejrzany. O trollowanie, o
brak inteligencji, o gadulstwo, o dzielenie włosa na czworo... Wybierz
:)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-06-28 07:00:24
Autor: Ignac
W dniu czwartek, 28 czerwca 2018 14:49:35 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Dnia Thu, napisał(a):

> [...]

Facet który zajeździł kasetę i nie doszedł w międzyczasie do wniosków
jaką chce mieć po tej zajeżdżonej jest IMHO podejrzany. O trollowanie...

Sadzę, że nie, to jest przedstawiciel tego nowego "marketingowego" pokolenia,
zdezorientowany, ale możemy mu pomóc. Przynajmniej, choć trochę jest dociekliwy.

Zamontuj sobie kasetę: 11-30, a najlepiej, 11-32, w zależności od pojemności
tylnej przerzutki, będziesz zdziwiony na tych podjazdach, które tam masz!

Data: 2018-06-29 07:24:57
Autor: ń
Duże przełożenia na szosach?
Niekoniecznie. Zajeździłem kiedyś 32, włożyłem nową 36, dziś widzę że niepotrzebnie (cięższa, większe skoki), wystarczyłaby 34.

-- -- -