DuĹźe przebiegi dla benzyniaka

Data: 2012-11-14 08:48:03
Autor: R.
DuĹźe przebiegi dla benzyniaka
Cześć,

Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

R.

Data: 2012-11-13 23:49:17
Autor: Jimiasty
Duże przebiegi dla benzyniaka
W dniu środa, 14 listopada 2012 08:48:04 UTC+1 użytkownik R. napisał:
Cześć,

Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale

no to "skoryguj" sobie licznik i ustaw np 180tys

Data: 2012-11-14 09:08:17
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-14 08:49, Jimiasty pisze:
[...]

to fakt, znacznie wydłuża to żywotność silnika, choć nie wiedzieć czemu przy 200kkm samochody się psują (mój się nie zepsuł, ale jak go kupiłem miał 180kkm po 3 latach...)
Nie wiem jak benzyniaki, diesle jakie miałem miały pewnie od 300tys do hmm około miliona kilometrów (ten +-milion to VW T4, jak go kupiłem miał 240kkm na liczniku, jak sprzedawałem 320kkm, ale niedaleko gość sprzedawał takie auto z przebiegiem na liczniku 690000km i wizualnie dużo mniej zużyty więc obstawiam że mój miał sporo więcej...)
Ale ja to się nigdy przebiegiem nie sugerowałem - nie ma to najmniejszego sensu. Gdy szukałem 3-letniej Octavii z danym silnikiem to te od 1 właściciela w Polsce miały 140kkm, od firmy 180kkm, a ściągnięte z Niemiec lub od 2 właściciela w większości 70-110tys.km...
Bo ile osób sprzedaje po trzech latach auto tracąc na tym jakieś 40000zł (nie wiem ile kosztowała nowa z 2.0TDI 140KM i m.in. ksenonami ale zgaduję że dobrze ponad 70000zł) jeśli nie ma odpowiedniego przebiegu?

Lukasz

Data: 2012-11-14 00:30:08
Autor: Jimiasty
W dniu środa, 14 listopada 2012 09:08:15 UTC+1 użytkownik dddddd napisał:

 Gdy szukałem 3-letniej Octavii z danym silnikiem to te od 1 właściciela w Polsce miały 140kkm, od firmy 180kkm,

3 letnie auto z takim przebiegiem! Panie toz to sie nie oplaca 8-10 letnie maja zazwyczaj nizsze przebiegi a i cena tez nizsza :))))

Data: 2012-11-14 09:52:42
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-14 09:30, Jimiasty pisze:
[...]

wiem, dlatego inne auto które mam ma 13 lat i podobny przebieg na liczniku ;) (auto jako nowe kosztujące ponad 200.000zł, ale jak się ma tyle pieniędzy to można sobie pozwolić na to żeby autem nie jeździć i pozbyć się go za grosze :P) sądząc po przebiegu to auta które jeżdżą na co dzień po naszych drogach nie są odsprzedawane a od razu utylizowane, sprzedaje się tylko te co jeżdżą do kościoła ;)
a VW T4 jak sprzedawałem i mówiłem że nie wiem ile ma przebiegu, a na liczniku napisane 320000 to jeden mi powiedział że to już na złom, silnik do remontu z takim przebiegiem itp ;)

Lukasz

Data: 2012-11-14 08:53:57
Autor: Lewis
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

Za jakiś miesiąc spotkasz ten samochód z przebiegiem 164k  40% większą.

Lewis

Data: 2012-11-14 08:54:31
Autor: Lewis
W dniu 2012-11-14 08:53, Lewis pisze:
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

i 40% większą ceną.

Lewis

Data: 2012-11-14 09:47:48
Autor: Bogus
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

albo sam odkręci licznik żeby sprzedać rzęcha w którego wtopi kasę

Data: 2012-11-14 09:49:19
Autor: Vlad The Ripper

Użytkownik "R." <nie@mam.pl> napisał w wiadomości news:k7vibj$j83$1z-news.wcss.wroc.pl...
[...]

W 10 letnim renault to w zasadzie wszystko może byc do remontu, więc skoro cena atrakcynja, a auto jeździ to można kupić. W razie wtopy oddasz na złom nie tracąc za wiele. Na przebieg nie ma co patrzeć.

Data: 2012-11-14 10:23:29
Autor: LEPEK
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

To dość sporo, bo wychodzi średnio koło 40000 rocznie, a to powyżej średniej.

ALE:
Jeśli samochód wygląda adekwatnie do wieku, nie jest zaniedbany, nie cieknie, nie ma luzów, gdzie nie powinien, nie wyje, hamuje, nie ma dziur itp. to oznacza również, że obecny właściciel miał jakieś zaufanie do samochodu, skoro był nim w stanie tyle nakręcić.

Z drugiej strony odważny sprzedawca - większość na jego miejscu skręca do 194000 km ;)

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2012-11-14 10:35:56
Autor: dddddd
W dniu 2012-11-14 10:23, LEPEK pisze:
Z drugiej strony odważny sprzedawca - większość na jego miejscu skręca
do 194000 km ;)

Pozdr,

popatrz na to z drugiej strony - kręcisz licznik przy sprzedaży? pewnie nie, ja też nigdy tego nie robiłem i nie mam zamiaru choć jestem świadomy że sprzedaję je dużo taniej, czasem jedynym kupcem jest handlarz... ale ja nie lubię się bujać ze sprzedażą - jak stać mnie na lepsze auto, to wyznaczam sobie minimalną cenę jaka wystarczy mi na zakup następnego i dość szybko do niej schodzę - niestety kupuję emocjami i jak mogę mieć lepsze auto to chcę je mieć jak najszybciej...

Lukasz

Data: 2012-11-17 08:52:05
Autor: anacron
DuĹźe przebiegi dla benzyniaka
W dniu 2012-11-14 10:23, LEPEK pisze:
Z drugiej strony odważny sprzedawca - większość na jego miejscu skręca
do 194000 km ;)

148000 chyba, bo wszystkie fury po dziadkach są tuż przed 150kkm.

Data: 2012-11-14 11:43:07
Autor: tÎż
R. wrote:

Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale
ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

Prawdopodobnie będzie, prędzej czy później. Zresztą z dieslem byłoby tak samo.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2012-11-14 17:16:22
Autor: Cavallino
DuĹźe przebiegi dla benzyniaka

Użytkownik "R." <nie@mam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k7vibj$j83$1@z-news.wcss.wroc.pl...
Cześć,

Mam na oku renault

Odpuść sobie.
Nowym strach, a z tego rocznika szczegĂłlnie.

Data: 2012-11-16 23:29:30
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 14 Nov 2012 08:48:03 +0100, R. napisał(a):

Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

Poproś właściciela, żeby cofnął licznik na 180 000, wtedy nie będziesz miał
wątpliwości. --
     ___________ (R)

Data: 2012-11-17 00:01:03
Autor: Excite
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
Mam na oku renault z 2003 roku, silnik 2.0T (F4RT). Wszystko fajnie, ale
ma nastukane 370000. Sporo. Cena auta jest atrakcyjna (nie dziwota), ale
czy to nie będzie kanał ładować się w auto z takim przebiegiem?

To zależy co jest w nim do remontu. A przy takim przebiegu może być wszystko do remontu/wymiany.

Data: 2012-11-17 01:43:54
Autor: Tomasz Pyra
[...]

Istotnie... To może być nawet jakiś rekord dla tego "farta" :)

Data: 2012-11-17 08:41:08
Autor: anacron
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

ZaleĹźy czy to przebieg z trasy, czy z miasta i jak o auto dbano. MoĹźe to
być szrot już, a może ten silnik spokojnie jeszcze dokręcić bez
większych problemów kolejne 200kkm. Nie da się z fusów wywróżyć jak jest
w tym konkretnym przypadku.

Data: 2012-11-17 16:23:51
Autor: Irokez
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości news:k87fci$u7s$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

40kkm rocznie po mieście??
jak dobra cena to do serwisu na przetrzepanie i historię serwisową i jak ok stan itp to czemu nie.

--
Irokez

Data: 2012-11-17 18:44:26
Autor: scobowski
W dniu 2012-11-14 08:48, R. pisze:
[...]

Jeśli natrzaskał tyle, ile na liczniku - to znaczy, że auto było intensywnie eksploatowane.
Najprawdopodobniej to, co miało się w nim zużyć to się zużyło, to co miało się spieprzyć - już się spieprzyło..
i zostało wymienione/naprawione, skoro wózek w akceptowalnym stanie jest na chodzie i jest na sprzedaż.

Latem oglądałem samochody i "przy okazji" pojechałem oglądnąć w Obornikach WLKP paska 2005 - samochód miał 4x0 tysięcy (coś chyba nawet bliżej 5 stów, wydawał się prawie niemożliwy do nakręcenia.) - śmiesznie niska cena i nikt go nie chciał.

Autko nie dość, że nie było rozbite (a oglądany był ze wszystkich stron, włącznie z inspekcją na podnośniku), to jeszcze technicznie (zawieszenie, praca przekładni, sprzęgła, ukł. kierowniczego, silnika, pierdółek typu el. szyby) był w _znacznie_ lepszym stanie niż równolatki w komisach z "przebiegami" po 120 000.

Dlaczego? Samochód sprzedawała firma, która ma oddziały w polsce, gdzies w austrii, czechach, ukraninie, piernik wie gdzie jeszcze - i samochód zapierniczał między tymi oddziałami i po klientach. Firma regularnie serwisowała i naprawiała go w ASO - mieli cały segregator faktur za pogwarancyjne naprawy, włącznie z bolączkami tego auta typu wymiana głowicy, dwumasy etc.. Można?
Ostatecznie go nie kupiłem, bo zachciało mi się suv-a, ale był to jeden z dwóch samochodów w akceptowalnym stanie technicznym, które udało mi się znaleźć na przestrzeni miesiąca.

Data: 2012-11-19 00:34:54
Autor: PJ
[...]

jesli B5 3BG to nie dziwota ...ale B6 z poczatku produkcji to tez
padaka, poprzednie modele zdychaly w Polsce lub gdzies na wschodzie z
przebiegami > 500 tkm a te sypia sie u pierwszego wlasciciela w DE z
przebiegami < 200 tkm

[...]

ilu "szczesliwych" klientow komisu bierze auto na podnosnik ?

[...]

normalny klient na widok przebiegu 500 tkm ucieka np do komisu a
handlarz nie wezmie bo historia auta jest w ASO i ryzyko wtopy za duze

P.

DuĹźe przebiegi dla benzyniaka