Du偶e zmiany w interfejsie mB anku

Data: 2009-05-28 15:23:27
Autor: wspolna-flaszka.pl
Du偶e zmiany w interfejsie mB anku

U偶ytkownik "jureq" <jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gvlvf4$5j8$1news.onet.pl...
Chyba jeszcze nikt nie pisa艂:

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=389

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=400

Wreszcie jest potr贸jny przelew ZUS i przelew zdefiniowany do US.

Natomiast nie podoba mi si臋 zmiana ekranu listy rachunk贸w.

rachunki powinny byc pogrupowane jak w bzwbk,
i najlepiej rozbite (grupy) na firmowe/osobiste .
(i w ogole te grupowanie powinno byc dowolne ustawiane przez usera, kilka godzin roboty dla 1 programisty)

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunk贸w/paragon贸w imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 z艂. !

Data: 2009-05-28 15:27:22
Autor: wspolna-flaszka.pl
Du偶e zmiany w interfejsie mB anku

U偶ytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:gvm391$sf2$1inews.gazeta.pl...

[...]

widze ze najwazniejszy rachunek (firmowy) bedzie na pierwszym miejscu, to dobrze

Du偶e zmiany w interfejsie mB anku