DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)

Data: 2012-05-28 10:04:36
Autor: Kryhu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
Hej

Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy do takich zastosować

Wymagania:
- gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam 190cm wzrostu
- pozycja na sprzęcie raczej odprężona
- jakaś słuszna pojemność i elastyczność
- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
- sprzęt używany - 20-25 tys zł

Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-28 10:18:52
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
[...]

B-King ??

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-28 10:42:33
Autor: Magic
W dniu 2012-05-28 10:18, Kuczu pisze:
[...]

A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.
Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB albo poszedł w coś ciekawszego typu duży Monster albo Triumph Thruxton. Od BMW trzymać się z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-28 10:51:58
Autor: Magic
W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:
[...]

Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi pewnie coś solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-29 14:53:55
Autor: doktorski
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 10:51:58 UTC+2 użytkownik Magic napisał:

Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi pewnie co¶ solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !
Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli osiagneli szczyty.

Kryhu - niech Cie rekaboska/rzona/dzieci i waz w kieszeni bronia przed zakupem, tfu, jej mac, BMW serii K. Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie bedzie mial miliona problemow. Nawet o GLTu czyta sie, ze skrzynia jest jak z Dniepra. O nie, przepraszam, obrazilem Dniepra... O wybuchajacych S1000RR i moim wlasnym motocyklu pisal nie bede. A poziom serwisow i obslugi w BMW Polska jest zenujacy (z malymi wyjatkami). Chyba, ze na serwis latalbys do Berlina...

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-05-30 08:51:51
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/29/12 11:53 PM, doktorski pisze:

Hej

[...]

Wła¶nie Twoja historia z seri± K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 19:56:15
Autor: jeDrASS
W dniu 2012-05-30 08:51, Kryhu pisze:

Wła¶nie Twoja historia z seri± K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

Aprili Tuono możesz poszukać..
co prawda róznie bywa z serwisem, ale da się całkiem sensownych ludzi znaleĽć.. tyle, że to zależy od okolicy.

--
jeDrASS

Data: 2012-05-30 21:24:55
Autor: Monster
[...]

seria K zawsze była hm,dziwna,nawet stare cegły sprzed 20 kilku lat sprawiaj± sporo problemów,co odbija się na cenie-s± zazwyczaj 2 razy tańsze od boxerów:-)
Z ciekawych golasów BMW(niepsuj±cych się)R1150R i Rockster.Nowy to R1200R,ale z seri± 1200 to różnie jest.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-30 23:05:56
Autor: Magic
W dniu 2012-05-29 23:53, doktorski pisze:
[...]

Ja sie nie znam, ale mogłoby byc ciekawie, tak ? :)

Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie bedzie mial miliona problemow.

Hmmm, z K11 nie mieli¶my żadnych problemów silnikowych, K75 i K100 też jako¶ jeżdż± zdajesie. Poza tym Ty (i nie tylko) miałe¶ chyba problemy z przeniesieniem napędu i elektronik± ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2013-11-22 01:50:08
Autor: moczul
W dniu wtorek, 29 maja 2012 23:53:55 UTC+2 użytkownik doktorski napisał:
> [...]

Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli osiagneli szczyty.

....proszę nie wprowadzać czytelników w bł±d :) Czynno¶ci serwisowe Benelli nie różni± się zasadniczo od serwisu typowego motocykla i nawet taki amator mechaniki pojazdowej jak ja, nie ma z tym większych problemów. Włoskie motocykle s± po prostu inne i albo się je akceptuje/lubi/kocha albo kupuje się japońca lub niemca.

pozdro

moczul
Benelli TNT1130 Sport

Data: 2012-06-01 03:10:13
Autor: lesor
On 28 Maj, 10:51, Magic <maciejsajeckiCI...@wp.pl> wrote:

> [...]

Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi
pewnie co¶ solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

Sam jeste¶ nudny.
--
pozdrawiam, lesor
CB1300, C1 125, Komar 2320, cosa 125

Data: 2012-06-04 10:22:33
Autor: Magic
W dniu 2012-06-01 12:10, lesor pisze:
On 28 Maj, 10:51, Magic<maciejsajeckiCI...@wp.pl>  wrote:
ChociaĹĽ jak znam Kryha to kupi
pewnie coĹ› solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

Sam jesteĹ› nudny.

;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-28 11:59:38
Autor: Kuczu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:

A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u
mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.

Jaki glupek jezdzi z wydechami OEM ?

http://www.ixil.com/HTML/images/GALLERY/8200.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/yoshimura-suzuki-B-King-exhaust-1.jpg

Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB

ZRX chyba. Predzej bym wolal GSX 1400.

  albo poszedĹ‚ w coĹ›
ciekawszego typu duĹĽy Monster albo Triumph Thruxton.

Monster jest miniaturowym motocyklem. A Thruxton nie ma mocy.

Od BMW trzymać się
z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.

Fajna koncepcja ale do MG trzeba miec serce i byc fanem, jak do Buella.

Wlasnie ! Buella se kup. Ja mam 186 cm i mi sie po miescie zajebiscie smiga Ulyssesem. Albo XB 12 long se kup. Zwykly XB12S jest za maly.

Data: 2012-05-28 11:19:11
Autor: Norbi
[...]

CB 1000r
FZ1
Z1000/750

Lekkie, zwinne

GSX 1400 czy XJR pusci Cie z torbami przy jezdzie po miescie

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-05-28 14:27:46
Autor: marider
[...]

Duzy Hornet 900 (CB 919).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-05-29 09:47:19
Autor: amos
On 28 Maj, 14:27, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:

> Kto¶ co¶ doradzi?

Duzy Hornet 900 (CB 919).

Wloze z drugiej strony kij w mrowisko. Hornet jest fajny, bardzo go
lubie, ma jednak wady na miasto:
- spore spalane (7l)
- ciezki do manewrowania miedzy autami (wiem, ze sa gorsze)

Moze polecicie ladnego golasa do 15k wygodnego do miasta lecz
pozbawionego w/w wad.
No i zeby nie musial sie wkrecac do 7k aby jechac. Hornet daje rade od
4,5k rpm.

Nie wiem, czy powyzsze nie implikuje singla albo jakiejs V-ki.
--
zdrowka
amos

Data: 2012-05-28 14:37:38
Autor: Kefir
On 28 Maj, 10:04, Kryhu <kry...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Najbardziej widzi mi się co¶ w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej co¶ takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

Kto¶ co¶ doradzi?

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

Data: 2012-05-29 10:29:20
Autor: de Fresz
On 2012-05-28 23:37:38 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

O! Moje typy ;-)

de Fresz

Data: 2012-05-29 01:50:57
Autor: Kefir
Duży mocny naked poszukiwany :)
Elou!

On 2012-05-28 23:37:38 +0200, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> said:

> Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
> lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
> zasiegu reki.

O! Moje typy ;-)

O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
Ale dasz sie karnac?

Data: 2012-05-29 19:14:35
Autor: de Fresz
On 2012-05-29 10:50:57 +0200, Kefir <artur.gwizdowski@gmail.com> said:

O-odwal sie, typie jeden, od moich marzen ;-)
Ale dasz sie karnac?

Jak już kupię (kiedy¶), czemu nie? Na razie niestety zbyt pochłaniaj± mnie inwestycje emerytalne ;-)

Aaaaa, se jeszcze jeden fajny motór przypomniałem: MVA Brutale. Ale do 20k może być ciężko (u nas - ogólnie ciężko).

de Fresz

Data: 2012-05-29 02:14:30
Autor: Kefir

Data: 2012-05-30 08:46:53
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 11:37 PM, Kefir pisze:

Hej

Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

Patrz±c na te nasze drogi powoli pod deklem ewoluuje mi zmiana w tę stronę :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 23:11:50
Autor: Magic
W dniu 2012-05-30 08:46, Kryhu pisze:
[...]

To się trochę spóĽniłe¶ bo Koc wła¶nie KTM-a pogonił, ale nie wiem czy by¶ się z nim (z KTMem, nie Kocem) dogadał - strasznie prowokował, jebany ... Od niechcenia zrobiłem stoppie ze 130 ... 2 razy ...

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-31 09:26:50
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/30/12 11:11 PM, Magic pisze:

Hej

[...]

Może to druga młodo¶ć nadchodzi hehe ale czego¶ ostrzejszego wła¶nie chyba w tym kierunku szukam :)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-06-01 20:33:43
Autor: Tomek Wozniakowski
Duży mocny naked poszukiwany :)
   Czesc :)

W dniu 2012-05-28 23:37, Kefir pisze:

Polece sprzeta z agrenalina, jewropejczyka. Aprilia Tuono, KTM 990 SM
lub Super Duke, Trujf Speed Triple 1050. Doznania transcendentalne w
zasiegu reki.

Bielizna zdecydowanie :)

Podejrzewam, ze u Krystiana europejczyk nie wchodzi w rachube...
....ale u mnie tez nie wchodzil w rachube. Niech mu ktos to pozyczy na pare dni na miejscu ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-05-28 15:00:58
Autor: inż. Mamoń
Duży mocny naked poszukiwany :)
Bry

Kryhu wrote:

[...]

Koc ma Z1000 do sprzedania

A może znacie kogo¶ z tego typu sprzętem szukaj±cego np. FJR '02
40tkm?

A ile wolasz za fujare?

inż. Mamoń
GSF1200S K1

Data: 2012-05-30 08:39:22
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 3:00 PM, inż. Mamoń pisze:

Hej

Koc ma Z1000 do sprzedania

Słyszałem że nie zmieszczę się w założonym budżecie :)

A może znacie kogo¶ z tego typu sprzętem szukaj±cego np. FJR '02
40tkm?

A ile wolasz za fujare?

Nie mam pojęcia :)
W tej chwili rozgl±dam się za czym ciekawym dla mnie, jak znajdę to zacznę konkretniej do sprawy podchodzić.
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 09:15:17
Autor: Kryhu
[...]

Tak jeszcze patrzę na Alledrogo i kompletnie nie wiem, ile trzeba dać za przyzwoit± FJR '02? 17-18 tys?
S± nawet roczniki '05 po 18tys, a obok '01 za 19 tys. i b±dĽ tu m±dry.
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-28 15:16:44
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
Kryhu napisał(a):

giees pincet w golej wersji, nie polecam nic wiekszego na piersze moto, a wogole to faka przeczytaj zanim zaczniesz zapytowywac!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2012-05-28 18:13:59
Autor: Ivam
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
UĹĽytkownik "Kryhu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jpvbik$gm3$1@news.icpnet.pl...
pewnie bardziej coĹ› takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

Czyli po prostu FZ1?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-05-30 08:40:27
Autor: Kryhu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 6:13 PM, Ivam pisze:

Hej

pewnie bardziej coĹ› takiego jak Fazer FZ1 bez owiewek.

Czyli po prostu FZ1?

Podoba mi się ale muszę się tym gdzieś przejechać, choć koledzy twierdzą że " z dołu nie jedzie".
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 10:34:28
Autor: marider
W dniu 2012-05-30 08:40, Kryhu pisze:
Czyli po prostu FZ1?

Podoba mi się ale muszę się tym gdzieś przejechać, choć koledzy twierdzą
że " z dołu nie jedzie".

Podmienisz zebatki na -1/+2 i bedzie zasuwac az milo. Tylko do kompletu potrzebny jeszcze bedzie speedohealer bo inaczej szybciej przebieg nabija niz jezdzi i oklamuje na predkosciomierzu ;) Tez tak mialem z R1 hehe..

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-05-28 20:59:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
[...]

Po przerobkach TDM 850/900 - ja mialem ten sam problem co Ty - mam 196 i 113kg - ale powiem Ci ze pozycja jest idealna ...... a osiagi calkiem znosne.

W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-05-28 21:16:55
Autor: Arni
W dniu 28.05.2012 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Widać ze nie znasz czlowieka :)
Kryhu to stary wyjadacz preclowy i niejeden motocykl juz miał. I kilka kompletów ciuchów. Teraz widze ze fujara mu sie znudziła, szkoda ze mnie nie stac bo jechałbym po ni± jeszcze dzi¶

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-05-30 08:41:59
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 9:16 PM, Arni pisze:

Hej

[...]

Z ciuchami jest jeden problem, praktycznie wszystkie o 1-2 rozmiary s± mi zbyt duże. Kurczę się na staro¶ć ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-28 21:22:06
Autor: Monster
W dniu 2012-05-28 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-28 21:37:31
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-05-28 21:22, Monster pisze:
[...]

rzeĹşbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

Oka oka - juz nie jezdzijcie po mnie ;)
Chcialem tylko pomoc na tyle, na ile potrafie ;)

Data: 2012-05-28 22:08:59
Autor: Tomek Wozniakowski
[...]

Ciuchy sie czasem wymienia, jak sie jezdzi ;) To tak w ramach pogrzebania kijem w mrowisku ;)

Ale Krystian raczej wie co pisze i jak pisze kwote na moto, to to jest przeznaczone na moto, a na rzeczy poboczne jest inna skarbonka ;)

Data: 2012-05-29 21:37:39
Autor: Monster
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 22:08, Tomek Wozniakowski pisze:
Czesc :)

[...]

Norma,ale niekoniecznie z kaĹĽdym nowym moto:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-28 22:24:33
Autor: Kuczu
[...]

Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

Data: 2012-05-29 07:39:24
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-28 22:24, Kuczu pisze:

motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

Ale to byly ciuchy turystyczne, a teraz powinien kupic sobie kultowe albo chociaz legendarne.

pozdr
newrom
PS. stare Z1000 :-D
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-30 08:45:32
Autor: Kryhu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 10:24 PM, Kuczu pisze:

Hej

> Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

Nie krzycz na kolegę, rzadko tu bywałem ostatnimi laty :)
A odkąd zamknęli jakiś news.onet.pl to z pisaniem miałem problemy.
Z news.gazeta teĹĽ tylko z firmy mnie wpuszcza.
--
Kryhu
FJR

Data: 2012-05-28 22:06:08
Autor: Tomek Wozniakowski
[...]

No kolosalna zmiana po tramwajach ;) Moj jednoznaczny typ z tej kategorii, to GSX1400 :)
Ale, jak znam Twoje upodobania do instrumentow muzycznych, sie skonczy na XJR albo, co IMHO slabiej, Fazerze w litrze ;)

To Ci juz napisalem ;)

A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?

Takiego, co ma, to nie mam, ale jak juz bedziesz wiedzial, ze sprzedajesz tramwaja i za ile, to sie odezwij, bo mam tu ew. dwoch poszukiwaczy takiego sprzeta. Moze sie dogadacie ;)

Data: 2012-05-28 22:29:03
Autor: $heikh el $hah
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:

MZ 1000SF

--
$heikh el $hah
I am the Energizer Bunny!

Data: 2012-05-29 16:58:24
Autor: J
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
UĹĽytkownik "Kryhu"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jpvbik$gm3$1@news.icpnet.pl...

Hej

Duzy hornet - moze on nie jest wyjatkowo piekny, nowoczesny i nie ma 150KM, ale jest w niewielkich pieniadzach i sie nim swietnie jezdzi.

Pozdrawiam

Data: 2012-05-31 00:39:25
Autor: Kefir
On May 28, 10:04 am, Kryhu <kry...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Pewien bialy czlowiek przedaje Suzuka GSX1400. '05, czarny, bardzo
malo jezdzony. Ta koza jest wyzwaniem, choc nie wiem, czy dokladnie
takiego szukasz. Jesli lezy w sferze Twych zainteresowan odezwij sie,
podam szczegoly. Cenowo OK, roznica pomiedzy budzetem a cena zakupu da
Ci szanse dokupienia calego wora gadzetow. Acha: Leo Vince juz ma ;)

Data: 2012-06-01 16:59:15
Autor: J
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
Jest jeszcze X-11 - rozsadne pieniadze, piec z XX, dosyc rzadko spotykany

Data: 2013-11-22 10:55:17
Autor: KJ@noway.com
W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 10:04:36 UTC+2 użytkownik Kryhu napisał:

- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
 Może by¶ se po prostu powiercił owiewki gęsto fi 12, co?
A nie robił aferę... aż się cały preclowy Park Jurajski obudził..
Te KTMy obejrzyj, w naszym wieku już tylko na pomarańczę idzie co wyrwać. Killjohn
PS. Zara się będ± pytać jak to jest na pomarańczę

DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)