DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)

Data: 2012-05-28 10:18:52
Autor: Kuczu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
Hej

Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
do takich zastosować

Wymagania:
- gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
190cm wzrostu
- pozycja na sprzęcie raczej odprężona
- jakaś słuszna pojemność i elastyczność
- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
- sprzęt używany - 20-25 tys zł

B-King ??

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-28 10:42:33
Autor: Magic
W dniu 2012-05-28 10:18, Kuczu pisze:
[...]

A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.
Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB albo poszedł w coś ciekawszego typu duży Monster albo Triumph Thruxton. Od BMW trzymać się z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-28 10:51:58
Autor: Magic
W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:
[...]

Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi pewnie coś solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !
--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-29 14:53:55
Autor: doktorski
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu poniedziałek, 28 maja 2012 10:51:58 UTC+2 użytkownik Magic napisał:

Albo Griso. O, z egzotyków to może być jeszcze Aprilia Tuono albo Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi pewnie co¶ solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !
Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli osiagneli szczyty.

Kryhu - niech Cie rekaboska/rzona/dzieci i waz w kieszeni bronia przed zakupem, tfu, jej mac, BMW serii K. Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie bedzie mial miliona problemow. Nawet o GLTu czyta sie, ze skrzynia jest jak z Dniepra. O nie, przepraszam, obrazilem Dniepra... O wybuchajacych S1000RR i moim wlasnym motocyklu pisal nie bede. A poziom serwisow i obslugi w BMW Polska jest zenujacy (z malymi wyjatkami). Chyba, ze na serwis latalbys do Berlina...

pzdr, dr
14/525/400

Data: 2012-05-30 08:51:51
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/29/12 11:53 PM, doktorski pisze:

Hej

[...]

Wła¶nie Twoja historia z seri± K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-30 19:56:15
Autor: jeDrASS
W dniu 2012-05-30 08:51, Kryhu pisze:

Wła¶nie Twoja historia z seri± K.... zamyka dla mnie raczej temat BMW :)

Aprili Tuono możesz poszukać..
co prawda róznie bywa z serwisem, ale da się całkiem sensownych ludzi znaleĽć.. tyle, że to zależy od okolicy.

--
jeDrASS

Data: 2012-05-30 21:24:55
Autor: Monster
[...]

seria K zawsze była hm,dziwna,nawet stare cegły sprzed 20 kilku lat sprawiaj± sporo problemów,co odbija się na cenie-s± zazwyczaj 2 razy tańsze od boxerów:-)
Z ciekawych golasów BMW(niepsuj±cych się)R1150R i Rockster.Nowy to R1200R,ale z seri± 1200 to różnie jest.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-30 23:05:56
Autor: Magic
W dniu 2012-05-29 23:53, doktorski pisze:
[...]

Ja sie nie znam, ale mogłoby byc ciekawie, tak ? :)

Germance NIE POTRAFIA zrobic rzedowego silnika, ktory nie bedzie mial miliona problemow.

Hmmm, z K11 nie mieli¶my żadnych problemów silnikowych, K75 i K100 też jako¶ jeżdż± zdajesie. Poza tym Ty (i nie tylko) miałe¶ chyba problemy z przeniesieniem napędu i elektronik± ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2013-11-22 01:50:08
Autor: moczul
W dniu wtorek, 29 maja 2012 23:53:55 UTC+2 użytkownik doktorski napisał:
> [...]

Magic, zajrzyj w serwisowke Benelli TnT to przestaniesz polecac go znajomym a zaczniesz wrogom... W temacie komplikacji prostych czynnosci inzynierowie Benelli osiagneli szczyty.

....proszę nie wprowadzać czytelników w bł±d :) Czynno¶ci serwisowe Benelli nie różni± się zasadniczo od serwisu typowego motocykla i nawet taki amator mechaniki pojazdowej jak ja, nie ma z tym większych problemów. Włoskie motocykle s± po prostu inne i albo się je akceptuje/lubi/kocha albo kupuje się japońca lub niemca.

pozdro

moczul
Benelli TNT1130 Sport

Data: 2012-06-01 03:10:13
Autor: lesor
On 28 Maj, 10:51, Magic <maciejsajeckiCI...@wp.pl> wrote:

> [...]

Benelli TNT. Zapomniałem też o Z1000. Chociaż jak znam Kryha to kupi
pewnie co¶ solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

Sam jeste¶ nudny.
--
pozdrawiam, lesor
CB1300, C1 125, Komar 2320, cosa 125

Data: 2012-06-04 10:22:33
Autor: Magic
W dniu 2012-06-01 12:10, lesor pisze:
On 28 Maj, 10:51, Magic<maciejsajeckiCI...@wp.pl>  wrote:
ChociaĹĽ jak znam Kryha to kupi
pewnie coĹ› solidnie nudnego zamiast zabawowego ;) Kryhu, BMW C1 se kup !

Sam jesteĹ› nudny.

;)

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800/k11rs.

Data: 2012-05-28 11:59:38
Autor: Kuczu
DuĹĽy mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:42, Magic pisze:

A weź, z tymi uszami nietoperza zamiast wydechu ? Niezmiennie wywołuje u
mnie mieszaninę wesołości i obrzydzenia.

Jaki glupek jezdzi z wydechami OEM ?

http://www.ixil.com/HTML/images/GALLERY/8200.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/yoshimura-suzuki-B-King-exhaust-1.jpg

Ja bym raczej albo został przy trójce XJR/ZXR/CB

ZRX chyba. Predzej bym wolal GSX 1400.

  albo poszedĹ‚ w coĹ›
ciekawszego typu duĹĽy Monster albo Triumph Thruxton.

Monster jest miniaturowym motocyklem. A Thruxton nie ma mocy.

Od BMW trzymać się
z daleka, prędzej bym Moto Guzzi V11 kupił.

Fajna koncepcja ale do MG trzeba miec serce i byc fanem, jak do Buella.

Wlasnie ! Buella se kup. Ja mam 186 cm i mi sie po miescie zajebiscie smiga Ulyssesem. Albo XB 12 long se kup. Zwykly XB12S jest za maly.