Duży mocny naked poszukiwany :)

Data: 2012-05-28 14:27:46
Autor: marider
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
Wymagania:
- gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
190cm wzrostu
- pozycja na sprzęcie raczej odprężona
- jakaś słuszna pojemność i elastyczność
- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
- sprzęt używany - 20-25 tys zł

Duzy Hornet 900 (CB 919).

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2012-05-29 09:47:19
Autor: amos
Du¿y mocny naked poszukiwany :)
On 28 Maj, 14:27, marider <2mari...@gazeta.pl> wrote:

> Kto¶ co¶ doradzi?

Duzy Hornet 900 (CB 919).

Wloze z drugiej strony kij w mrowisko. Hornet jest fajny, bardzo go
lubie, ma jednak wady na miasto:
- spore spalane (7l)
- ciezki do manewrowania miedzy autami (wiem, ze sa gorsze)

Moze polecicie ladnego golasa do 15k wygodnego do miasta lecz
pozbawionego w/w wad.
No i zeby nie musial sie wkrecac do 7k aby jechac. Hornet daje rade od
4,5k rpm.

Nie wiem, czy powyzsze nie implikuje singla albo jakiejs V-ki.
--
zdrowka
amos

Data: 2012-05-29 21:05:17
Autor: Kuczu
W dniu 2012-05-29 18:47, amos pisze:

Moze polecicie ladnego golasa do 15k wygodnego do miasta lecz
pozbawionego w/w wad.
No i zeby nie musial sie wkrecac do 7k aby jechac.

Buell XB9/12 S

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!