Duży mocny naked poszukiwany :)

Data: 2012-05-28 20:59:04
Autor: Mikolaj Jopczynski
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 10:04, Kryhu pisze:
Hej

Tak jakoś coraz bardziej chodzi mi po głowie przesiadka z FuJaRy na coś
poręczniejszego do miasta i latania wkoło komina.
Nie latam ostatnio w dłuższe trasy, raczej po mieście i dojazdy do
roboty w czasie letnim z działki 20-30km. FJRa to trochę przerost formy
do takich zastosować

Wymagania:
- gabaryty na białego człowieka, żebym nie wyglądał jak na kocie, mam
190cm wzrostu
- pozycja na sprzęcie raczej odprężona
- jakaś słuszna pojemność i elastyczność
- raczej nie zabudowany, żeby chłodniej było
- sprzęt używany - 20-25 tys zł

Najbardziej widzi mi się coś w stylu BMW K1200R choć rozum podpowiada mi
omijać wynalazki BMW, pewnie bardziej coś takiego jak Fazer FZ1 bez
owiewek.

A może znacie kogoś z tego typu sprzętem szukającego np. FJR '02 40tkm?

Po przerobkach TDM 850/900 - ja mialem ten sam problem co Ty - mam 196 i 113kg - ale powiem Ci ze pozycja jest idealna ...... a osiagi calkiem znosne.

W tym budzecie zmiescisz sie z ciuchami i starczy Ci na przerobke.
Niestety trzeba robic plastiki, bo pod owiewkami jest czesc wyposazenia.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-05-28 21:16:55
Autor: Arni
Du¿y mocny naked poszukiwany :)
W dniu 28.05.2012 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

A mo¿e znacie kogo¶ z tego typu sprzêtem szukaj±cego np. FJR '02 40tkm?

[...]

Widaæ ze nie znasz czlowieka :)
Kryhu to stary wyjadacz preclowy i niejeden motocykl juz mia³. I kilka kompletów ciuchów. Teraz widze ze fujara mu sie znudzi³a, szkoda ze mnie nie stac bo jecha³bym po ni± jeszcze dzi¶

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

Data: 2012-05-30 08:41:59
Autor: Kryhu
Du¿y mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 9:16 PM, Arni pisze:

Hej

[...]

Z ciuchami jest jeden problem, praktycznie wszystkie o 1-2 rozmiary s± mi zbyt du¿e. Kurczê siê na staro¶æ ;)
--
Pozdro
Kryhu

Data: 2012-05-28 21:22:06
Autor: Monster
W dniu 2012-05-28 20:59, Mikolaj Jopczynski pisze:

[...]

Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-28 21:37:31
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-05-28 21:22, Monster pisze:
[...]

Oka oka - juz nie jezdzijcie po mnie ;)
Chcialem tylko pomoc na tyle, na ile potrafie ;)

Data: 2012-05-28 22:08:59
Autor: Tomek Wozniakowski
Duży mocny naked poszukiwany :)
   Czesc :)

W dniu 2012-05-28 21:22, Monster pisze:

Mówisz o całkiem innej bajce,budżet wystarczy na dobre moto bez
rzeźbienia,ciuchy niepotrzebne,nie jest to pierwszy motocykl.

Ciuchy sie czasem wymienia, jak sie jezdzi ;) To tak w ramach pogrzebania kijem w mrowisku ;)

Ale Krystian raczej wie co pisze i jak pisze kwote na moto, to to jest przeznaczone na moto, a na rzeczy poboczne jest inna skarbonka ;)
--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2012-05-29 21:37:39
Autor: Monster
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 2012-05-28 22:08, Tomek Wozniakowski pisze:
Czesc :)

[...]

Norma,ale niekoniecznie z każdym nowym moto:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2012-05-28 22:24:33
Autor: Kuczu
[...]

Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.
--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-05-29 07:39:24
Autor: Roman Niewiarowski
W dniu 2012-05-28 22:24, Kuczu pisze:

motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

Ale to byly ciuchy turystyczne, a teraz powinien kupic sobie kultowe albo chociaz legendarne.

pozdr
newrom
PS. stare Z1000 :-D
--
RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

Data: 2012-05-30 08:45:32
Autor: Kryhu
Duży mocny naked poszukiwany :)
W dniu 5/28/12 10:24 PM, Kuczu pisze:

Hej

> Jak durnym byc trzeba aby nie zalapac ze Kryhu kope lat jezdzi motocyklami i, majac juz Fujare, ciuchy posiada.

Nie krzycz na kolegę, rzadko tu bywałem ostatnimi laty :)
A odkąd zamknęli jakiś news.onet.pl to z pisaniem miałem problemy.
Z news.gazeta też tylko z firmy mnie wpuszcza.
--
Kryhu
FJR

Duży mocny naked poszukiwany :)