DuĹĽy problem z HTC One V

Data: 2012-09-09 17:54:43
Autor: Piotr C.
DuĹĽy problem z HTC One V
Witam,

Nabyłem HTC One V, bez simlocka, dystrybucja na Benelux, używam z Holenderską kartą w Holandii. Przyjechałem do Polski i zacząłem dostawać kilkadziesiąt wiadomości na minute z Cell broadcast, matrymonialne i w większości obraźliwe / pedalskie. Po włożeniu karty heyah jest to samo. Jedyne obejście to albo flight mode, albo (to działa tylko z kartą NL w roamingu) wybór na sztywno Play (normalnie roaming jest w Erze). Ale nie zawsze się da, zwłaszcza z kartą Heyah ;)

A teraz dochodzenie... Cell broadcast jest w ustawieniach włączony i zablokowany, tzn. nie można wyłączyć (Settings -- > Call -- > Cell broadcast). Aktywne kanały: NL-Alert1 (919) oraz NL-Info (519), nie da się ich wyłączyć. Ale kanały z których dochodzą wiadomości to numery 20-49 oraz pop-upy z lokalizacją na 50. W ustawieniach lokalizacji mam tylko Belgie, Holandie i Luxemburg oraz języki EN/NL/DE. Zainstalowałem aplikacje do zmiany locale ale ustawienia nie mają wpływu na CB.

Co robić? Napisałem do supportu ale brak odzewu. A to praktycznie dyskwalifikuje telefon. Macie pomysł jak to wyłączyć, ew. czy moge zmienić ROM na stockowy ale z innego regionu? Jak u Was wyglądają ustawienia Cell broadcast?

pozdrawiam

Data: 2012-09-09 17:20:20
Autor: Waldek Godel
DuĹĽy problem z HTC One V
Dnia Sun, 09 Sep 2012 17:54:43 +0200, Piotr C. napisał(a):

Nabyłem HTC One V, bez simlocka, dystrybucja na Benelux, używam z Holendersk± kart± w Holandii. Przyjechałem do Polski i zacz±łem dostawać broadcast). Aktywne kanały: NL-Alert1 (919) oraz NL-Info (519), nie da się ich wył±czyć. Ale kanały z których dochodz± wiadomo¶ci to numery

Co robić? Napisałem do supportu ale brak odzewu. A to praktycznie dyskwalifikuje telefon. Macie pomysł jak to wył±czyć, ew. czy moge zmienić ROM na stockowy ale z innego regionu? Jak u Was wygl±daj± ustawienia Cell broadcast?

Twierdzisz, że to tajwańczycy z HTC z tak± namiętno¶ci± przegl±daj±
holenderskie kanały, że aż zablokowali ich wył±czenie, drogi Watsonie? To
bardzo odważne twierdzenie...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2012-09-09 18:24:36
Autor: Piotr C.
DuĹĽy problem z HTC One V
Waldek Godel wrote:
Twierdzisz, że to tajwańczycy z HTC z taką namiętnością przeglądają
holenderskie kanały, że aż zablokowali ich wyłączenie, drogi Watsonie? To
bardzo odwaĹĽne twierdzenie...

Moge wysłać screenshoty... nie da się wyłączyć ani tych kanałów, ani CB ogólnie.

P.

Data: 2012-09-09 17:26:51
Autor: Waldek Godel
DuĹĽy problem z HTC One V
Dnia Sun, 09 Sep 2012 18:24:36 +0200, Piotr C. napisał(a):

Twierdzisz, że to tajwańczycy z HTC z tak± namiętno¶ci± przegl±daj±
holenderskie kanały, że aż zablokowali ich wył±czenie, drogi Watsonie? To
bardzo odważne twierdzenie...

Moge wysłać screenshoty... nie da się wył±czyć ani tych kanałów, ani CB ogólnie.

Twoja zdolno¶ć dedukcji mnie dogłębnie zaskakuje.

Data: 2012-09-15 01:30:11
Autor: Piotr C.
DuĹĽy problem z HTC One V
Waldek Godel wrote:

Twoja zdolność dedukcji mnie dogłębnie zaskakuje.

A bo nie zauważyłem że to Ty. Już w KF.

DuĹĽy problem z HTC One V