Dual SIM

Data: 2015-10-08 18:04:26
Autor: Pszemol
Dual SIM
"DanW" <mybox@wp.pl> wrote in message news:mtsd7t$mh2$1speranza.aioe.org...
zależy mi na telefonie, w którym z jednej karty będzie internet a z drugiej rozmowy. Mam dwa abonamenty w Play z internetem za 9 zł
i w Orange No limit na rozmowy, SMS, MMS bez internetu za 4,99

Sorki że się wtrącę w Twój wątek, ale napisałbyś mi co to za
nazwy abonamentów/promocji używasz aby mieć ten
internet za 9zł/mieś (ile tych gigabajtów tam masz) i no limit
w orange za 5zł? Brzmi to ciekawie...

Data: 2015-10-09 15:00:42
Autor: organization of detecting morons
lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS piecdziesiat
usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

==-- >>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

--
taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze
scierwo universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

Dual SIM