Dual SIM i Skype lub Fring

Data: 2009-06-16 21:20:35
Autor: Marcin Mały
Dual SIM i Skype lub Fring
Hej,
czy ktoś się może orientuje, czy w Samsungu D980 Duos da się zainstalować  Skype lub Fring?
Czy w ogóle potraficie polecić jakieś telefony Dual SIM, które umożliwiają  taką instalację? Przeglądając listę kompatybilnych modeli na stronach  Skype i Fring nie znalazłem żadnych telefonów Dual SIM, a trochę mnie już  znużyło noszenie dwóch aparatów...
:-(
--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Data: 2009-06-16 21:45:20
Autor: Waldek Godel
Dual SIM i Skype lub Fring
Dnia Tue, 16 Jun 2009 21:20:35 +0200, Marcin Mały napisał(a):

[...]

Acer DX900

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-17 11:16:52
Autor: Jakub Danecki
Dual SIM i Skype lub Fring
Waldek Godel wrote:
Acer DX900

Niestety to jedyne rozwiązanie - ze wszystkimi jego wadami i wadami :)

Jakub

Data: 2009-06-17 13:52:00
Autor: Marcin Mały
Dual SIM i Skype lub Fring
Dzięki.

Acer DX900

Data: 2009-06-17 01:24:46
Autor: Piotr M
Dual SIM i Skype lub Fring
Dnia 16-06-2009 o 21:20:35 Marcin Mały <m.maly@onet.eu> napisał(a):

czy ktoś się może orientuje, czy w Samsungu D980 Duos da się  zainstalować Skype lub Fring?

A co, chcesz do drugiego gniazda włożyć kartę internetową i gadac przez  voip? :) Niby fajnie ale jakość daje dużo do życzenia.. niestety..

--
Pzdr, Piotr M

Dual SIM i Skype lub Fring