Dual Sim z Androidem

Data: 2014-11-29 18:11:29
Autor: paskuda03
Dual Sim z Androidem
Witam

Rozgladam sie za jakims telefonem z Androidem i chcialbym dual sima aby nie musiec nosic dwoch telefonow. Niestety z tego co widze to strasznie kiepsko z nimi jest. Jezeli chodzi o Duale to albo sa to "tanie chinczyki" np. z Biedronki albo wypasione falgowce typu Sony Z3 Dual Sim lub  HTC One E8 Dual Sim. A czy jest cos w klasie sredniej? Ze sredniakow znalazlem tylko Motorole G w wersji 2014. Fajnie by bylo jakby telefon mial tez LTE :)

Pozdrawiam,
Marcin

A tam, zależy jakie źródło zaopatrzenia uznamy za wiodące,
ale braku dwusimowców nie stwierdzam,
ba są nawet w sprzedaży i użyciu trzysimowce.
:-)  wiem, bo mam i używam z powodzeniem.
http://www.euro.com.pl/search/telefony-komorkowe.bhtml?keyword=dual%20sim
http://allegro.pl/listing/listing.php?bmatch=seng-v6-p-4-e-1106&id=165&order=p&string=xiaomi

--
Paskuda03

Data: 2014-12-03 22:15:30
Autor: Marcin
Dual Sim z Androidem
Witam

W dniu 2014-11-29 18:11, paskuda03 pisze:

[...]

Czy masz Xiaomi? Od jak dawna i jak sie sprawuje?
Niestety nie znam nikogo kto mialby jakikolwiek wyrob Xiaomi i moglby sie podzielic wrazeniami z uzywania...

Pozdrawiam,
Marcin

Dual Sim z Androidem