Dualboot - Android i WP

Data: 2013-10-11 20:19:33
Autor: atm
Dualboot - Android i WP
Dosc czesto ostatnio o tym pisza.
MS kombinuje jak kon pod gore zamiast posluchac uzytkownikow i dopracowac system i uzupelnic o brakujaca funkcjonalnosc (bo chocby brak mozliwosci zmiany dzwonka w kalendarzu to cofniecie sie...byl jakis producent, ktory tego nie umozliwial?). Ostatnie aktualizacje wiele nie wnosza a na tym etapie tego wlasnie mozna byloby oczekiwac.
http://androidnow.pl/samsung-huawei-z-dual-boot-windows-phone/

Data: 2013-10-12 08:28:32
Autor: Pszemol
Dualboot - Android i WP
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:l39ffq$j5e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesli prawda jest, ze jakis telefon bedzie mial mozliwosc bootowania
do obu sytemów to jestem prawie pewny, ze nie jest to opcja dla
koncowego uzytkownika i na rynek trafi i tak z jednym osem na stale.
Mozliwe ze rózni operatorzy beda oferowali ta sama sluchawke
z innym systemem, byc moze nawet jeden operator bedzie oferowal
dwie wersje, ale nie sadze aby zostawiono przelaczanie w rekach
uzytkownika koncowego - tutaj pewnie rola hackerów aby to zrobic.

Data: 2013-10-30 01:39:36
Autor: J.F.
Dualboot - Android i WP
Dnia Sat, 12 Oct 2013 08:28:32 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Oni chyba sugeruja ze to reklamowka taka - klient bedzie mogl sobie
oba systemy sprawdzic ... i moze WP sie komus spodoba i sobie zostawi,
a w przyszlosci nawet kupi ...

[...]

Czemu nie - dla klienta bezpieczniej jak ma dwa systemy do dyspozycji.
Dla producenta moze gorzej, bo lepiej sprzedac dwa aparaty niz jeden
.... ale na wolnym rynku to moze tez znaczyc ze wlasnie tak sprzeda :-)

J.

Data: 2013-10-14 14:15:13
Autor: qrt
Dualboot - Android i WP
Dnia Fri, 11 Oct 2013 20:19:33 +0200, atm napisał(a):

[...]

ja tam nie mam z androidem wielkiego doświdczenia. Raz jeden jakieś 2,5
roku temu sobie kupiłem taniego fona z androidem i pożegnałem sie z nim  w
jakieś 2 miesiące powtarzając sobie iż wiecej tego szitu nie dotkę. Jednak sie załamałem i wychodząc z założenia ze to był budżetowy sprzęt o
marnej specyfikjacji kupiłem sobie nexusa7 który co prawda też jest
budżetowy ale miał wówczas całkiem mocne bebechy. Na początku było ok ale
po pół roku mulenie, zwiechy i przecięcia stały sie zupłenie oczywistą
codziennością. Jak kto cudów funkcjonalności od smartfona nie oczekuje to może sie i
przekona do windows phona któremu co prawda sporo brakuje ale przynajmniej
działa jak trzeba nawet na tanich sprzętach. Wiec może to wcale nie takiu zły pomysł ze strony microsoftu.

Data: 2013-10-30 01:41:23
Autor: J.F.
Dualboot - Android i WP
Dnia Mon, 14 Oct 2013 14:15:13 +0200, qrt napisał(a):
ja tam nie mam z androidem wielkiego doświdczenia. Raz jeden jakieś 2,5
roku temu sobie kupiłem taniego fona z androidem i pożegnałem sie z nim  w
jakieś 2 miesiące powtarzając sobie iż wiecej tego szitu nie dotkę.

Ale czasy sie zmienily, jesli nie android to co ? J.

Data: 2013-10-14 23:42:02
Autor: Waldek Godel
Dualboot - Android i WP
[...]

To juz bylo - choc nieoficjalnie - na HTC HD2
Inna rzecz, ze wtedy to bylo WP7 (a pozniej WP7.5) ktore byly kompletnie nieuzywalne (tzn dawalo zie zadzwonic, ale od rzekomo smartfona oczekuje sie czegos wiecej), wiec ten start byl tylko z ciekawosci - pobawic sie 20 minut i wykasowac.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2013-10-25 13:03:51
Autor: Grzegorz S
Dualboot - Android i WP
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Inna rzecz, ze wtedy to bylo WP7 (a pozniej WP7.5) ktore byly kompletnie nieuzywalne (tzn dawalo zie zadzwonic, ale od rzekomo smartfona oczekuje sie czegos wiecej), wiec ten start byl tylko z ciekawosci - pobawic sie 20 minut i wykasowac.

WP7.8 na HD2 działa świetnie, na tyle że jego użytkownik zdecydował by następnym jego telefonem była Nokia 1020 --
gs

Data: 2013-10-25 15:20:40
Autor: Waldek Godel
Dualboot - Android i WP
Dnia Fri, 25 Oct 2013 13:03:51 +0000 (UTC), Grzegorz S napisał(a):

WP7.8 na HD2 działa świetnie, na tyle że jego użytkownik zdecydował by następnym jego telefonem była Nokia 1020

Nie przeczę. Ale równie dobrze można powiedzieć, że syrenka jest lepsza od
passata, bo w w syrence nigdy nie było problemow z klimatyzacją i ABS

Data: 2013-10-27 21:51:15
Autor: Pszemol
Dualboot - Android i WP
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:zc8r5y1da35g$.dlglepper.institute.com...
[...]

Moja Honda i Acura są widać też lepsze od Passata bo też nie miałem
nigdy problemów z klimą ani ABSem ;-) Ale ten Passat to szmelc ;-)

Data: 2013-10-29 10:00:19
Autor: G Nowak
Dualboot - Android i WP
On 25/10/2013 15:20, Waldek Godel wrote:
[...]

Dokladnie. Ktos pochwalil otwieracz do piwa, ze sie nie zawiesza. Brawo! ;)

--
Pozdr

Data: 2013-10-29 11:01:27
Autor: Waldek Godel
Dualboot - Android i WP
Dnia Tue, 29 Oct 2013 10:00:19 +0000, G Nowak napisał(a):

Dokladnie. Ktos pochwalil otwieracz do piwa, ze sie nie zawiesza. Brawo! ;)

Kiedy mój otwieracz do piwa się zawiesza. Tzn ja go mogę zawiesić za takie
kółeczko na końcu...