DubRecenzja: Bad Company 2

Data: 2010-03-08 08:48:06
Autor: kamil_pl
DubRecenzja: Bad Company 2

Użytkownik "domin" <domin@master.pl> napisał w wiadomości news:hn01qi$mnh$1ns.master.pl...
po reklamie jaka zobaczylem w tv tylko sie usmialem, a tutaj po dluzszym materiale pelne zaskoczenie! wkoncu zecydowano sie na "twardy" dubbing, a nie tylko "cholera" czy "idz stad", jestem pod wrazeniem, oby wiecej takich lokalizacji

http://www.youtube.com/watch?v=HEVqXL_bULA&feature=player_embedded

No wreszcie. Od 11 lat gdy wyszły Rezerwowe Psy na PC nie miałem okazji pograć w twardojęzyczną grę po polsku (jeśli były jakieś w międzyczasie to mnie ominęły). Obejrzałem ten filmik i jestem pod dużym wrażeniem jakości dubbingu, mass effect 2 brzmi przy tym sztucznie.

DubRecenzja: Bad Company 2