Dubaj też przeinwestował w nieruchomości

Data: 2009-03-22 21:31:06
Autor: Jan Werbiński
Dubaj też przeinwestował w nieruchomości
Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.
Czynsze spadły już o 1/3, a i tak trudno znaleźć najemców.
Inwestorzy wkładający pieniądze w nieruchomości w Dubaju oczekiwali 60% rocznego zwrotu inwestycji

Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.

http://www.youtube.com/watch?v=pSOe7BJJOvw
http://www.youtube.com/watch?v=tKVxOUONEYY
http://www.youtube.com/watch?v=Bn8QLDp80lg

Polscy kredytobiorcy często zakładają, że będą mogli pobieranym czynszem spłacić kredyt hipotecznym.
Nie dopuszczają do świadomości możliwości załamania się rynku pracy i w konsekwencji spadku czynszów.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-03-22 21:21:17
Autor: MHC Mega
Jan Werbiński wrote:

Przynajmniej budowali za swoje pieniądze,

Biorąc pod uwagę że oni nic nie robią tylko "mają ropę" to są nasze
(europejsko-amerykańskie) pieniądze.

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-03-23 14:03:20
Autor: Hektor
Dubaj też przeinwestował w nieruchomości
Użytkownik "MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał

Przynajmniej budowali za swoje pieniądze,

Biorąc pod uwagę że oni nic nie robią tylko "mają ropę" to są nasze
(europejsko-amerykańskie) pieniądze.

taaa...
Marsizm wiecznie żywy.

Data: 2009-03-24 21:27:40
Autor: MHC Mega
Hektor wrote:

Użytkownik "MHC Mega" <mhcmega@poczta.wp.pl> napisał

> (europejsko-amerykańskie) pieniądze.

taaa...
Marsizm wiecznie żywy.

A ty to z KKKsięzyca, tak?

--
Pzdr.
Mega

Data: 2009-03-22 23:24:24
Autor:

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w wiadomości news:gq67ag$of8$1atlantis.news.neostrada.pl...
Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.
Czynsze spadły już o 1/3, a i tak trudno znaleźć najemców.
Inwestorzy wkładający pieniądze w nieruchomości w Dubaju oczekiwali 60% rocznego zwrotu inwestycji

dubai to potęga finansowa tam nie widomo w co juz  inwestować taki skoromny podbyt w hotelu dubai 2 tygodnie na osobe 100tys pl w sezonie może być mało
ale inna liga 7 gwiazdkowy hotel w końcu

Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.

ci co kupowali mieszkania od 1,5-3 tys za 1m2 dadzą rade

reszta wariatów cóż jak sama nazwa mówi głupi bo biedny i odwrotnie ta ekonomia eh

[...]

to nie to bardzo ciekawy produkt jest zwłaszcza dla samotnych osób kredyt zwrotny tz kredyt do końca życia w postaci raty za przejecie mieszkania dość popularny w krajach rozwiniętych choć ja bym był dość ostrożny byłbym gdyby chodziło o hipoteke w ścisłym centrum

wracając do tematu na tym właśnie świat polega by cżłowiek był zadłużony im wiecej tym lepiej bezpieczniej dla tych co nie są

iBin

P.S. swoją  pomyśleć nalezało by o tych ubezpieczeniach t ów wiecej ściagają niz nie jeden kredyt heh

-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Data: 2009-03-23 07:13:55
Autor: xbartx
Dnia Sun, 22 Mar 2009 21:31:06 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

Dubaj też przeinwestował w nieruchomości.

A co to ma wspólnego z tematyką grupy? Wystarczy, że z pl.biznes.wgpw zrobiliście poletko polityczno-ekonomicznych pyskówek, mało?

--
xbartx

Data: 2009-03-23 09:31:24
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:gq7crj$kdm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Analogia do kredytĂłw hipotecznych.
Kredytów udzielają banki. Nie wiedziałeś?

Data: 2009-03-23 10:10:37
Autor: michaça
Dubaj też przeinwestował w nierucho mości
Przynajmniej budowali za swoje pieniądze, a nie jak tracący wkrótce masowo
pracę Polacy, z kredyt na 30 lat.
jesli twoje, wyssane z palca, czarne proroctwo sie spelni to jak myslisz kto bedzie splacal kredyty tych co nie dadza rady? odpowiedz jest prosta - tacy jak ty co nie maja kredtow tylko ciulaja na lokatach

Nie dopuszczają do świadomości możliwości załamania się rynku pracy i w konsekwencji spadku czynszów.
ano racja, niestety ostatnio musialem wynajac w krakowie - ten kryzys co to niby jest (ktorego nie widac jeszcze) dotarlw ogole do posiadaczy mieszkan pod wynajem :-( skorkojady  sa odporne na kryzys w 100% (cenniki mieli z bumu studenckiego z wrzesnia i nie mieli zamiaru ich zmieniac)

Data: 2009-03-23 11:58:04
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "michaça" <toyota@pino.pl> napisał w wiadomości news:gq7jmo$oij$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie mam lokat.
Spłacać będą podatnicy poprzez inflację. Im ktoś ma więcej gotówki, tym więcej zapłaci.

[...]

Sztywny popyt jest w miastach akademickich